לפני כל פרוצדורה רפואית כדאי ללמוד על זה

למי לא קרה שהוא הגיע לניתוח או לביצוע פרוצדורה רפואית מבלי להבין מה הוא עובר ומבלי שהספיק לשאול את כל השאלות הנדרשות? היום ידוע שככל שרמת הידע שלנו עולה כך גם פוחתת רמת החרדות וכך גם מתגבר שיתוף הפעולה שלנו עם הצוות הרפואי, הן בביצוע הטיפול הרפואי והן בשמירה על ההנחיות אחר כך. למעשה, זה מה שמדריך אנשי צוות רפואי לעודד אנשים ללמוד ולדעת כמה שיותר על המצב הרפואי שלהם והם נותנים להם עלונים ומפנים לאתרים כמו פורטל הבריאות מדיקו כדי לדעת על זה כמה שיותר. 

לשאול שאלות רפואיות

אבל מה קורה כשמתעוררות שאלות לפני או אחרי ואין את מי לשאול כי זה אמצע הלילה או כאשר זה לאחר ביקור אצל הרופא שלא היה לו זמן להקדיש לכך בגלל עומס תורים שממתינים בחוץ? במקרה הזה אפשר לנקוט יוזמה ולפנות לפורטל כמו זה שנותן לכם את כל המידע שנחוץ לכם לשם כך. אתם יכולים לחפש את הפרטים על הניתוח המתקרב שלכם ולדעת מה הבסיס והרקע לכך, ומה קורה כאשר אתם לא שומרים על ההנחיות הרפואיות ואיך להימנע מלגרום לעצמכם נזקים שונים בגלל אי דיוק. 

מה מוצאים בפורטל?

אתם יכולים לקרוא על החומרים שנמצאים בתרופות שלכם ואתם יכולים לקרוא על מקרים אחרים והלבין באיזה טווח אתם נמצאים. למי שמעדיף לשמוע פודקסטים על בריאות במכונית בזמן נהיגה גם זה אפשרי כי הכל נמצא כאן ויכול ללמד אתכם הרבה על כל מה שמעניין אתכם ואתם רוצים לדעת. אם אתם מאלה שמעדיפים סרטוני וידיאו כדי לראות בדיוק איך נראה תרשים של כל חלק בגוף ואיך עובדים האיברים והמערכות השונות, גם את זה תוכלו למצוא כאן, כולל ראיונות ועצות רבות. המחקרים העדכניים ביותר בתחום הרפואה מובאים לכאן כל הזמן כדי שתדעו ראשונים מה קורה בתחום המחקר של המחלה שלכם, למשל, ואיך אפשר היום לטפל בבעיות שונות. 

מה אפשר לשאול?

אפשר להפנות שאלות כלליות ופרטניות ולקבל תשובות וגם להבין מכך לאיזה רופא יש לפנות עם הבעיה שלכם כדי לקבל טיפול מקצועי ומוסמך. הכי חשוב זה להוריד את רמת החרדה מכל בעיה רפואית משום שידע הוא כוח והוא מאפשר לכם לשלוט ברמת האי ודאות ולקוות להכי טוב שאפשר. זאת הדרך הטובה ביותר ללמוד על בעיות רפואיות ופרוצדורות שונות מאשר לשאול שאלה כללית בפייסבוק ולשמוע מידע שגוי שעלול לגרום לכם לנזק מיותר.

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments