קייטרינג לבר מצווה

אחד האירועים החשובים בחייו של כל אדם יהודי הוא אירוע בר המצווה. נער צעיר המגיע לגיל 13 הופך כעת לגבר ומקבלים על עצמו עול מצוות. אחת הדרכים לחגוג את המאורע המשמח הוא באמצעות עליה לתואר, אירוע בר מצווה מפואר ולפעמים אפילו אירוע בכותל הכותל מתופפים, סיור בירושלים ועוד. בכל מקרה של אירוע חגיגי, בין אם מדובר באירוע קטן הנחגג בבית עם המשפחה הקרובה והחברים ובין אם מדובר באירוע גדול עם מאות מוזמנים ויותר – יש הצורך לדאוג לקייטרינג. אם אתם מחפשים קייטרינג איכותי לבר מצווה שלכם כדאי יהיה לכם להכיר את מאסטר מיט.

החשיבות של האוכל באירוע שלנו

אוכל חשוב בכל אירוע ובמיוחד באירועים גדולים ומשמחים כמו בר מצווה. קייטרינג לבר מצווה הוא פתרון אחד והאופציה השנייה היא לשבת במסעדה או להכין את האוכל בעצמכם.

כמובן שלמארגני האירוע יש הרבה מאוד מה לעשות ולשבת במסעדה עשוי להיות פתרון יקר מאוד ולכן האופציה הטובה ביותר היא קייטרינג לאירוע. ברוב המקרים בוחרים בקייטרינג בשרי שהוא המועדף על מרבית האורחים ואליו ניתן לצרף גם כמה מנות צמחוניות אם תרצו לאורחים ספציפיים. 

פרסום:

היתרונות בקייטרינג לבר מצווה

  • לחסוך בעלויות – כפי שאמרנו, לקחת את כל האורחים למסעדה עשוי להיות לא רלוונטי ככל שיש יותר אורחים וגם נושא יקר מאוד. כאשר צריך לקנות את המצרכים ולהכין בבית הרי שמדובר במשהו יקר מאוד גם כן שכן לא רק שתצטרכו לבזבז המון זמן במטבח ובקניות אלא גם חלקים גדולים מחומרי הגלם יזרקו. 
  • חיסכון בזמן – לנסוע לקנות, להתחיל לעשות הכנות ובישולים בכמויות גדולות, לחזור לסופר לקנות מה ששכחנו (תמיד קורה), לאחסן את הכל ולחמם שוב באירוע לא רק שזה לא יהיה הכי אידיאלי מבחינת טריות האוכל המוגש באירוע הרי שגם מדובר בזמן רב המבוזבז על ההכנה, הנסיעות ועוד.
  • חיסכון במאמץ – מלבד הזמן והעלויות הרי שמדובר במאמץ רב. אתם לא רוצים להגיע מותשים לאירוע גם כדי כך שלא יהיה לכם כבר כוח ליהנות ממנו. יש לכם הרבה דברים לארגן לאירוע עצמו – השתדלו לפחות את כל מה שקשור באוכל לתת למישהו אחר, המתמחה בתחום זה, להכין עבורכם כל מה שצריך ולהביא לכם את האוכל למקום האירוע במועד שבחרתם ובטמפרטורה הנכונה.

אם אתם זקוקים לשירותי קייטרינג לבר מצווה חברת מאסטר מיט תשמח לספק לכם את הקייטרינג הטעים והאיכותי ביותר לאירוע שלכם. מגוון עצום של מנות לבחירה, תוספות, סלטים, שתייה, מנות ראשונות ואינספור סוגי בשרים לבחירה למנות עיקריות. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעבוד אתכם!

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments