איך לארוז את הבית לפני ההובלה

אריזה בית יכולה להיות משימה לא פשוטה. רק המחשבה על להתחיל לעבור חדר חדר בבית ולשים בארגזים מביאה עמה המון כאב ראש. אז איך תעשו את זה נכון ותתמודדו עם המשימה יחסית בקלות? בכתבה הבאה תוכלו לקבל שיטת עבודה שתעזור לכם עם המשימה.

הגדרת שיטת העבודה, היא סוד הקסם

אריזת דירה בדרך פשוטה מצריכה מכם להגדיר את שיטת העבודה שהכי נכונה לציוד שלכם. כאשר אתם מגדירים מראש איך תעבדו באופן שיטתי, יש לכם סדר וארגון ואתם לא תתפזרו ותתייאשו. תחילה חשוב להבין האם אתם מעוניינים לארוז לפי קטגוריות או לארוז כל חדר בנפרד.

כשאורזים לפי קטגוריות, למעשה אורזים את אותו הפריט מכל חלקי הבית. כלומר, אם אתם אורזים בגדים, אתם תבצעו אריזה בארגזים של בגדים מכל הארונות שיש בחדרים יחד. במידה ואתם אורזים לפי חדר, אתם תארזו לכל חדר את הארגז שלו. ההחלטה על דרך הפעולה תעשה לכם סדר.

לפני שמתחילים, עושים סדר בבית

לארוז בית קשה מאוד כאשר יש בלאגן. על מנת שתבצעו את משימת האריזה בצורה יסודית, תתחילו משלב מקדים שהוא לעשות סדר בבית. עברו חדר חדר בבית, מסרו או זרקו חפצים שאינם בשימוש, סדרו את החדר ושימו כל חפץ במקום שמיועד לו. עכשיו כאשר תתחילו לארוז, רק תצטרכו להכניס את הציוד לתוך הארגז וזה הרבה יותר פשוט. כמו כן, פעולה זו תאפשר לכם להגיע לדירה החדשה כאשר יש לכם בדיוק את הציוד שאתם צריכים ועדיין משתמשים בו.

פרסום:

הגדירו ריהוט וחפצים המצריכים אריזה מיוחדת

בכל מעבר דירה, יש רהיטים וחפצים המצריכים אריזה והובלה שתשמור עליהם בעת המעבר. רהיטים מצריכים אריזה שתעטוף אותם בצורה המונעת מהם קבלת מכות בעת המעבר. בדים ונייר בועות יהיו מצוינים עבורם. במידה ומדובר בחפצים שבירים, מומלץ לעטוף אותם בנייר עיתון או נייר בועות ולהכניס לארגז קרטון גלי וחזק. כמו כן, חשוב לכתוב על כל ארגז שמדובר בציוד שביר. כאשר יגיעו המובילים הם יתחשבו במה שכתוב על הארגזים ובארגזים שבירים ייקחו משנה זהירות.

איך חברת הובלות יכולה לעזור בנושא של אריזה?

כיום קיימות חברות הובלה המציעות גם שירותי אריזה. חברה כזו תגיע אליכם, תכיר את הציוד שלכם ושיטת העבודה שאתם מעדיפים וכך למעשה תארוז את הציוד שלכם במקומכם. מי שפעולת האריזה מעיקה עליו, מי שנמצא במצב של זמן מוגבל וחייב כבר לעבור וכל מי שפשוט אין לו זמן לבצע את האריזה בעצמו, יכול למצוא חברת הובלות מומלצת שמבצעת את השירות ולהיעזר בהם.

לסיכום, משימת אריזת בית או דירה עשויים להוות עבורנו כאב ראש רציני, אך חשוב לדעת שאפשרי לעשות זאת באופן שיטתי ופשוט אם מבצעים מספר עקרונות פשוטים ובמידה ואתם עדיין חווים קושי, תמיד אפשר להיעזר בשירותי אריזה.

צריכים הובלה במחיר נוח? פנו לצוות הובלות מאה

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments