איך לבחור רכב לנהג צעיר?

הילד שלכם הוציא רישיון וכהורים, החלטתם להעניק לו את המתנה שכנראה הכי תשמח אותו בעולם, ותגרום לו להרגיש בר מזל – הכוונה היא כמובן לרכב משלו.
אז לאחר שקיבלתם את אותה החלטה, יכולה לעלות שאלות שונות, אשר התשובות עליהן יוכלו לסייע לכם בבחירה – ובכדי לסייע לכם בדרך, להלן חלק מאותן השאלות שיכולות לעלות והתשובות האופציונאליות:

האם לרכוש רכב חדש או רכב מיד 2?

אחת השאלות אשר יכולות לעלות היא האם לרכוש רכב חדש או רכב משומש. מצד אחד נהגים צעירים הינם פחות זהירים ולכן, השקעה ברכישת רכב חדש יכולה להיות מיותרת או לטמון בחובה סיכון מסוים.
מצד שני, המטרה היא להבטיח לילד רמת בטיחות מקסימלית ומהסיבה הזאת, רכישת רכב חדש יכולה להוות כהחלטה נבונה יותר, מכיוון שהיא תעניק לילד את רמת הבטיחות הגבוהה ביותר במהלך הנסיעה.
כמובן, שיש גם שיקולים שונים אשר נוגעים לגובה התקציב אשר יוקצה עבור המטרה – וכיודע, כל הורים יכולים לייעד למטרה תקציב בגובה אחר.

איזה סוג רכב לרכוש?

לעיתים נהגים חדשים עדיין מתקשים לבצע פעולות שונות עם הרכב כמו חניה ולכן, בחירה ברכב מסוג מיני או סופר מיני יכולה להוות כבחירה נבונה.
יחד עם זאת רכב משפחתי יכול להוות כבחירה בטיחותית יותר.
בכל מקרה, בבואכם לבחור רכב עבור נהג צעיר, ההמלצה היא לשים דגש משמעותי על המערכות הבטיחות ברכב ובכלל, על העובדה שמדובר בבחירה הבטיחותית ביותר אותה תוכלו לעשות.
מעבר לכך, כדאי להתאים את הבחירה גם להעדפות ולהרגלים של הנהג – האם הרכב אמור לשמש אותו רק לנסיעה בתוך העיר או אולי גם לנסיעות לטיולי שטח, לנסיעות בין עירוניות וכיוצא בזה.. – כאשר, במקרים כאלו, יש להתאים את סוג הרכב לסוג הנסיעות המתוכננות.

העדפות של הילד

בכל זאת, אם הוא קיבל רישיון הוא כבר לא ממש ילד – סביר להניח שהוא עבר את גיל 17 ומאוד יכול להיות שגם לו יש העדפות בכל מה שנוגע לבחירת הרכב אשר ישמש אותו.
בגיל כזה, סביר להניח שגם לילד יש דרישות והעדפות – כך שאם אתם מתכננים לרכוש בעבורו רכב זול, אשר כל המטרה אשר עומדת מאחורי היא שהרכב יבצע את המטרה שלו וייסע, מאוד יכול להיות שתגלו שהילד יתאכזב מהמתנה – בכל זאת, בגיל כזה גם הרושם שהרכב יעשה על החברים יהווה כפרמטר חשוב.
מהסיבה הזאת, ההמלצה היא לשתף גם אותו בקבלת ההחלטה.

פרסום:

מהיכן להזמין את הרכב?

ובכן, התשובה לשאלה הזאת תלויה במידה רבה בהחלטה לגבי השאלה אם מדובר ברכב חדש או ברכב יד 2. אם מדובר ברכב חדש, תוכלו לגשת לאחת מסוכנויות הרכב אשר מציעות רכבים למכירה מהדגם ומהסוג המבוקש. אפשרות נוספות היא לפנות לאחת מאותן מחברות הליסינג אשר מציעות רכב 0 קילומטר – המהווה כרכב חדש, אך מוצע בעלות נמוכה יותר.
במידה ואתם מבקשים לרכוש רכב יד 2 תוכלו למצוא את מבוקשכם או באחת מאותם לוחות המציעים רכבי יד 2 או דרך סוכנויות או חברת ליסינג אשר גם הם יכולים להציע לפעמים למכירה רכבים משומשים – ואחד מהם יכול לענות על מלוא הדרישות והצרכים.

אם תכניסו לתמונה את כל השיקולים הללו, אתם עתידים לבחור בסופו של דבר את הרכב המתאים ביותר עבור הילד. יש לקחת בחשבון שבממוצע הרכב אמור לשמש את הילד לתקופת זמן מקסימאלית של 3 שנים – ולכן, יש לדאוג שבאותה התקופה הילד ייהנה מרכב אשר יכול לספק מענה על כל צרכיו.


פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments