הגעת לגיל 40 – כך תשמרי על עור הפנים

ובכן, אומרים שגיל הוא רק מספר ומאוד יכול להיות שזה שהגעתם לגיל 40 לא באמת משנה עבורך שום דבר – את עדיין נראית אותו הדבר, מרגישה אותו הדבר ועושה בדיוק את אותו הדבר כמו שעשית בגיל 39 ומוקדם יותר..
אבל אי אפשר להתכחש לעובדה שהגיל שלנו כן משפיע על תפקוד הגוף שלנו וכחלק מכך גם על עור הפנים.
למעשה, עור הפנים עובר שינויים תמידיים לאורך השנים ואחד מאותם השינויים המשמעותיים מתרחש בסביבות גיל ה-40.
בסביבות הגיל הזה (כמובן, שיש נשים אשר השינויים מתרחשים אצלן יותר מוקדם וכאלו אשר חוות את זה בגיל מאוחר יותר), מרקם עור הפנים מתחיל להשתנות וניתן להבחין בסימני רפיון קלים באזורים השונים בפנים.
אבל, רגע לפני שאת נלחצת, חשוב שתדעי שיש מספר פעולות שאת יכולה לעשות על מנת לשמור על עור הפנים וליהנות ממראה זוהר וצעיר יותר.

הטמעת שינויים במוצרי טיפוח הפנים

את מכירה את עצמך בצורה הטובה ביותר ואם את מרגישה שהשינויים החלו, כדאי שתנסי להטמיע שינויים שונים בשגרת הטיפוח שלך ואף תשקלי להחליף את מוצרי הטיפוח בהן את עושה שימוש.
יש מוצרי טיפוח ייעודיים אשר מותאמים באופן פרטני עבור נשים מגיל 40 כמו – קרם לחות לפנים אשר תכונותיו נועדו לסייע במיצוק העור ובשיפור הגמישות ומוצרים נוספים כמו סרום – החל מגיל 40 ההמלצה היא להוסיף גם את השימוש בסרום איכותי לשגרת טיפוח עור הפנים.
כדאי להתחיל ולהתעניין במוצרים מהסוג הזה וכמובן, גם לבחור אותם בקפידה – לא מספיק שהמוצרים יהיו מיועדים לנשים בנות 40, חשוב שהם גם יהיו איכותיים ויותאמו באופן פרטני לסוג העור שלך.

דגש על העיניים

העור מתחת לעיניים הינו דק במיוחד ולכן, הוא גם מהווה את האזור הראשון אשר חשוף להופעה של קמטוטים. בכדי למנוע או לדחות את הופעתם חשוב לשים דגש משמעותי על האזור הזה. ההמלצה היא להשתמש בקרם עיניים ייעודי ולעשות זאת באופן קבוע.
פעולות נוספות אשר יכולות להשפיע על הנראות של אזור העיניים הן: הקפדה על שינה טובה ותזונה עשירה ובריאה – פעולות אשר יכולות להועיל גם לנראות של כל אזור הפנים.

פרסום:

לא לקפח גם את השפתיים

גם השפתיים שלנו חשופות למפגעי השנים ובסביבות גיל ה-40 יכולה להתרחש תופעה בה השפתיים מתחילות לאבד קצת את הנפח שאפיין אותן עד לאותה התקופה. בחלק אחר מהמקרים, יכולים גם להופיע קמטוטים מסביב לשפתיים.
החדשות הטובות הן שיש מה לעשות גם בשביל לטפל בנושא הזה ולמנוע את אותן התופעות, ואחת מאותן הפעולות באה לידי ביטוי בשימוש בשפתוני לחות איכותיים – כאשר, ניתן למצוא שפתונים אשר מכילים מרכיבים אשר ייעודם להמריץ את הליך ייצור הקולגן באזור זה של הפנים.

הקפידי לשתות יותר מים

שתייה מרובה של מים חשובה וחיונית בכל הגילאים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון, שלשתיית מים יש גם השפעה רבה על נראות עור הפנים. לכן, אם חשוב לך לשמור על מראה העור, עליך להקפיד ולשתות כמויות גדולות של מים – ודבר זה נכון לגבי כל מזג אוויר, כל עונה בשנה וגם לזמנים בהם את לא באמת מרגישה צימאון.

אם תקפידי לבצע את כל הפעולות אשר צוינו תוכלי במידה רבה לדחות את כל אותן התופעות אשר עלולות להוות את נחלת עור הפנים שלך בגיל 40 – מדובר בפעולות שהינן פשוטות ליישום וכל מה שהן מצריכות זה מודעות והטמעה בשגרת הטיפוח.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments