הישראלים רוצים קרוסאובר SUV

קרוסאוברים או SUV (רכבי פנאי – שטח) הם להיט בתחום אוהבי הרכב הישראליים, שמנסים, מזה שנים, להחליט על מה בא להם יותר – כל מכונית משפחתית בטוחה, יציבה ומהימנה (אבל עם ביצועים “פושרים” לחלוטין, והעיצוב? בהתאם), או, לחילופין, על רכב שטח אמיתי, כזה שישמח לטרוף את הדיונות בשבתות, לעלות הרים, לרדת ואדיות, ובכלל – לתת לכם תחושה שאתם חיים, וב-ג-ד-ו-ל.

באופן טבעי, שני הדברים האלה מנוגדים לגמרי האחד לשני, אבל, רכבי קרוסאובר, באורח פלא, מצליחים למצוא את השילוב בין רכב פנאי לבין רכב שטח, והתוצאה היא רכב שטח “רך” שמאפשר נסיעה גם בכביש וגם בתנאי שטח שהעבירות שלהם היא מעט בעייתית יותר (כדוגמת דרכים לא סלולות).

מה רצוי לדעת, כאשר בוחרים קרוסאובר ?

בניגוד לרכב המשפחתי הקונבנציונאלי, קרוסאובר מתאים לנסיעה בדרכים עירוניות ובדרכים שאינן סלולות, כאחד. כתוצאה מכך, הוא יהיה מוגבה ואף מרווח יותר מהרכב המשפחתי.

נוסף על כך, מרבים רכבי הקרוסאובר נחשבים לחסכוניים יותר בדלק. מצד שני, חיסרון מובהק של רכבי הקרוסאובר הן עלויות התחזוקה, שנחשבות ליקרות יותר מאלה של הרכב המשפחתי.

פרסום:

לדוגמה, מחירם של צמיגים לקרוסאובר גבוה יותר, בדרך כלל, ממחירם של הצמיגים ה”רגילים”, וגם זה נתון שחשוב לקחת בחשבון הכולל.אחד מהשיקולים לרכישת קרוסאובר היא היכולת לנסוע איתו גם בשטח, אבל חשוב לזכור כי אין המדובר ברכב שטח קשוח “אמיתי” (כדוגמת הדאסטר או ה-XV), אלא בבן כלאיים מעוצב ומנומס, שממתן קצת את ה”חייתיות” של רכב השטח, ומרווח הגחון שלו, למשל, לא יספיק כדי להתמודד עם סלעים רציניים (אלא אם כן, ממש בא לכם להשאיר אותו על אחד מהם)

למה דווקא קרוסאובר?

תקראו לו SUV, תקראו לו רכב שטח רך – יש המון סיבות להחלטה להעדיף קרוסאובר על פני מכוניות משפחתיות רגילות. את הסיבות ההגיוניות והפרקטיות שבהן – פירטנו קודם.

אבל יש סיבה נוספת, אמוציונאלית יותר, שלרוב, מנצחת בגדול את הסיבות ההגיוניות. קרוסאובר הוא עניין של תדמית, יותר נכון, הוא קשור לתפישה ולתדמית שיש לכם בעיני עצמכם.

כך שאם התדמית שיש לכם בעיני עצמכם היא יציבה ומיושבת (ואפילו משעממת טיפה), תעדיפו את הרכב המשפחתי, בעוד שאם אתם תופשים מעצמכם מעט יותר הרפתקניים, סקרנים ואוהבים את החיים – אין כל ספק כי קרוסאובר הוא הרכב הנכון עבורכם. וכאן – זה כבר עניין של או שיש לכם את “זה”, או שאין!

קרוסראובר 0 קילומטר

חברות הליסינג הגדולות רוכשת כמויות גדולות של רכבים מהיבואנים ביניהם רכבים היברידים ובשל כך – זוכות להנחה משמעותית ומאפשרות לכם לרכוש את הרכב במחיר משתלם ולהנות מרכב קרוסאובר 0 ק”מ ולחסוך אלפי שקלים ממחירון היבואן.

לפרטים נוספים על מבצעי 0 קילומטר במחירים אטרקטיביים הכנסו לאתר מוטודיל – https://motodeal.co.il

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments