היתרונות של ניהול ועד בית ע”י חברה מקצועית

“ועד בית” הוא מונח שמעורר אצל ישראלים רבים שלל אסוציאציות, מכל הסוגים. גם מי שמילא את התפקיד הנכבד והתובעני, וגם מי שחי בבניין שבו אחד השכנים היה מופקד על כל ענייני הבית המשותף, מן הסתם יכולים לשלוף מגוון רחב של זיכרונות – וגם להסכים שבמאה ה-21 כבר נדרש ניהול מקצועי.

הסיבה העיקרית לכך היא הצמיחה לגובה של ישראל: אם בבניין של 3 או 4 קומות ו-2 דירות בכל קומה אחד השכנים יכול לקחת על עצמו את כל המטלות הנוגעות לחיים המשותפים, וגם לעמוד בהן, ואפילו בבניין שבו חיות 10-15 משפחות הדבר אפשרי, בבניינים רבי קומות עם עשרות ולפעמים יותר מ-100 דירות זוהי כבר משימה בלתי אפשרית.

גבייה יעילה שמבטיחה תזרים מזומנים תקין

הסיבה הראשונה שבגללה כדאי להעדיף את האופציה של ניהול ועד בית מקצועי על-פני הפקדת ענייני הוועד בידי השכנים היא גביית תשלומי הוועד. גם בעידן שבו ניתן לשלוח תזכורות בווטסאפ, והעברות הכספים מתבצעות באופן דיגיטלי, הצורך לוודא שכל השכנים משלמים, ובזמן, מייצר טרחה עצומה. חברת ניהול מקצועית יודעת לבצע את הגבייה ביעילות מרבית, וכך להבטיח שתמיד יהיו בקופת הבניין מספיק כספים לכל צורך שייווצר.

מקסימום ניקיון

בניינים שבהם חיות עשרות משפחות מחייבות תחזוקה שוטפת מוקפדת, ובפרט ניקיון בתדירות הרצויה. חברת ניהול ועד בית ואחזרת מבנים יודעת לספק את המענה האידיאלי לצורך הזה, כשבמקום להסתמך על עובד ניקיון בודד או עובדת ניקיון עצמאית, ישנו צוות שלם כך שתמיד יהיה איש מקצוע או אשת מקצוע פנויים שיגיעו לנקות את המרחבים המשותפים – כדי שהדיירים יוכלו לחיות בסביבה נקייה ונעימה.

פרסום:

טיפול מידי בתקלות

מקרים נוספים שבהם ניהול ועד בית לא מקצועי מתגלה כבעייתי הם תקלות שונות: דליפה של הביוב, בעיית חשמל, תקלה בזרימת המים וכו’. חברת ניהול ואחזקת מבנים עובדת באופן קבוע עם חשמלאים מוסמכים, אינסטלטורים מיומנים, אנשי מקצוע המספקים שירותי ביוב באמצעות ציוד מתקדם וכו’ – כך שהטיפול בכל בעיה יהיה מידי, ללא צורך בחיפושים אחרי איש מקצוע פנוי או עריכת סקר שוק. בנוסף, בזכות הגודל שלה, חברת ניהול תשלם סכומי כסף נמוכים יותר עבור הטיפול בתקלות, והרווח הוא כמובן גם של הדיירים.

תחזוקה מיטבית וטיפוח הבניין בזכות ניהול ועד בית מקצועי

חברת ניהול ועד בית איכותית מתנהלת באופן פרואקטיבי, ולא רק מגיבה להתרחשויות. ראשית, החברה תוודא שכל הבדיקות התקופתיות מתבצעות בדיוק בזמן, ועל-ידי אנשי מקצוע אמינים. שנית, כשיש מערכות שמתחילות להתיישן, החברה תציע פתרונות מתאימים ומשתלמים שישדרגו את החיים בבניין. בנוסף חברה עם ניסיון בתחום יודעת לטפח את המרחבים המשותפים ובפרט את הגינה, ובאופן כללי להבטיח שהחיים של כל השכנים יהיו נעימים במיוחד בכל רגע ורגע.

פרסום: