מגשי אירוח

אחת האופציות המתאימה ביותר לכיבוד הן בבית והן במשרד היא מגשי אירוח. אפשר להזמין שלל אופציות בהתאם לסוג האירוע, לשעה שבה הוא אמור להתקיים ולהתאמה המיטבית לאורחים.

מגשי אירוח מגוונים

ההיצע של מגשי אירוח הוא מאד גדול ויש אפשרות להזמין אצל נויה דוכני מזון לאירועים קופסאות ארוזות בקפידה הכוללות מגשי אירוח בשלל טעמים ובצירופים מפתיעים. גם הנראות של תכולת כל אחד מהמגשים היא מדהימה וצבעונית ולכן מדובר באופציה של מגשי אירוח שהם מעוררי תיאבון.

מגשי אירוח המתאימים לבוקר

לארוחות בוקר באירועים עסקיים או בישיבות צוות אפשר להציע לאורחים מגשי אירוח הכוללים מיני פיצות אישיות, מיני פריקסה, מאפים כמו בורקס בשלל מילויים כמו גבינה, תפוחי אדמה ואחרים, מוזלי בכוסות, חצאי טורטיות, כריכוני ביס במילויים שונים ועוד. מכיוון שבאירועים האלו יש פרק זמן ארוך של מינגלינג, המגמה היא להכין פריטים שהם קלים לאחיזה או קטנים כך שאוכלים אותם בביס אחד. כך אפשר לפטפט עם הקולגות וגם ליהנות מהמטעמים המושבחים.

מגשי אירוח המתאימים לצהרים

באירועים שמתקיימים בצהרים מגישים מאכלים שהם מעט כבדים יותר. לכן אפשר להזמין מהמטבח המעולה של נויה דוכני מזון לאירועים, מגשי אירוח לאירועים שיש בהם גלילי חצילים עם גבינות, שיפודי סלמון, דגים מעושנים, סושי בשלל אפשרויות של ירקות ודגים, סלט שורשים, סלט בורגול עשיר בכוסות, מיני לבבות עם מטבלים מסקרנים ועוד.

פרסום:

מגשי אירוח המתאימים לערב

האורחים מגיעים לאירועי ערב רעבים, אחרי שהיו בעבודה, במטלות השונות עם הילדים לאורך היום ולכן חשוב שימתינו להם מגשי אירוח מעולים שהכינו השפים היצירתיים של נויה דוכני מזון לאירועים. כך הם נהנים ממגש של ירקות אנטיפסטי בסגנון איטלקי, בייגל במגוון מילויים, טורטיות חתוכות בנראות המזכירה סושי, כריכוני ביס מקמח מלא, גרבלס עם סלמון מעושן וירקות, מיני פיתה מקמח מלא-סביח, מיני קישים, נאצ’וס פריכים עם מטבלים ייחודיים, סלט פסטה קר ועוד.

מגשי אירוח מתוקים

תמיד נחמד לסיים את האירוע בקבלת מגשי אירוח מתוקים. השפים של נויה דוכני מזון לאירועים יודעים לפלח את האוכלוסייה לאור הניסיון רב השנים שלהם בסוגים שונים של אירועים. לכן הם ממליצים למארחים על סוגים ספציפיים של מגשי אירוח שיתאימו למוזמנים, אם מדובר במשפחות עם ילדים, באנשי עסקים בבני נוער וכו’.

בין האופציות אפשר להזמין מגשי אירוח של מקרונים צבעוניים בכמה טעמים, כוסות מוס, עוגות בחושות, פאדג’ שוקולד, פירות העונה, סלט פירות בטפיוקה וחלל קוקוס, פחזניות בקרם ווניל, קינוחי כוסות, מיני סברינות, מיני מאפים ועוד.

מבחר גדול של מגשי אירוח

המוזמנים שמגיעים לכל אחד מהאירועים האלו נהנים לראות בשלב ראשון עם העיניים את ההיצע הגדול של האפשרויות שכל אחת ממנה היא בעלת טעם אחר, מתוק, מלוח, אותנטי, כפרי ועוד. בשלב השני הם מחליטים להניח על הצלחת שלהם את המטעמים שנראים להם המתאימים ביותר עבורם, על פי חומרי הגלם שבהם נעשה שימוש.

כך הם טועמים פריטים מכל אחד מהמגשים, לעיתים ניגשים למגש מסוים פעם נוספת או למגשים אחרים שנראים מבטיחים.

אם אתם מחפשים את התשובה האופטימלית לאירוח, התשובה היא מגשי אירוח. אנחנו נשמח לייעץ ולהעניק לכם הכוונה לאור המיומנות שלנו בתחום זה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments