מהי מרכזיה בענן ומה היתרונות שלה לעסקים?

שירותיה טלפוניה, אינטרנט ותקשורת הם חלק בלתי נפרד מכל בית עסק כיום. למעשה זוהי הדרך העיקרית לתקשר עם הלקוחות שלכם ועל אף ההתקדמות האדירה של האינטרנט בשנים האחרונות לקוחות רבים עדיין סומכים יותר על בתי עסק שהם יכולים לצלצל אליהם ולדבר בטלפון עם מענה אנושי. על כן, בשל החשיבות של המרכזייה בענן כך עולה גם החשיבות של שיפור ויעילות העסק באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים כגון מרכזיות לעסקים שיאפשרו לעסק לחסוך בעלויות מצד אחד ולהעניק שירותים טובים יותר ללקוח מצד שני. איך זה אפשרי? באמצעות מרכזיה בענן כמובן.

מהי מרכזיה בענן וכיצד היא פועלת?

מרכזיה בענן היא מערכת חדשנית ומתקדמת המבוססת חיבור TELEPHONY HOSTED IP  אשר מאפשר חיבור של כמות גדולה של מכשירי קצה תחת מרכזיה טלפונית אחת, הפועלת באמצעות חיבור וירטואלי וגיבוי בענן. למעשה, ניתן יהיה לטפל באלפי לקוחות בו זמנית במכשירי קצה שונים והכול תחת אותה מרכזייה הנמצאת באתר מאובטח, כאשר בצד הלקוח יש מתג חיבור בסיסי בלבד. ללא צורך בחוטים, שרתים או כוח אדם לתפעל את כל המערכת. הטלפונים בעסק מחוברים לאותה מרכזיה אשר על הדרך מקנה לכם גם יתרונות רבים נוספים עם תכונות רבות של המערכת.

תכונות המערכת של מרכזיה בענן

  • ניהול תורי שיחה וניתוב שיחות לפי צורך.
  • שירותי פקס מייל.
  • שירותי הודעות קוליות במייל. 
  • שירות עקוב אחריי וקבלן שיחות בנייד כאילו הייתם עכשיו במשרד. נהדר למשל במקרה ואתם טסים לחו”ל או יוצאים לסידורים, אינכם יכולים לענות לטלפון במשרד מבחינה פיזית – תוכלו להגדיר שהשיחה תעבור אליכם לנייד כאילו הייתה זו שיחה למשרד ואילו הלקוח אפילו לא ידע מכך שאתם לא במשרד.
  • שירותי מספרי כוכבית או מספרי VIP.
  • ניהול שיחות ועידה.
  • מוסיקת המתנה לשיפור המיתוג והסבלנות שלה לקוחות הממתינים.
  • חיוג מקוצר בתוך הארגון.
  • ועוד…

היתרונות הנהדרים של המערכת

המערכת כוללת מגוון רחב של יתרונות מה שהופכים את שירותיה המרכזייה בענן לפופולריים ביותר כיום, בקרב בתי עסק בכל סדר גודל אגב. המערכת מאפשרת לכם לבצע התאמות אישיות לפי צרכי העסק שלכם. כלומר שגם אם מדובר בעסק ובו 3 עובדים, עסק עם 50 עובדים או עסק עם 1000 עובדים – תוכלו להתאים את תכונות המערכת וכמות מכשירי הקצה בהתאם לצרכים שלכם, לשלם בהתאם ולהעניק ללקוחות שלכם השירותים הטובים והמתקדמים ביותר. על ההתקדמות הטכנולוגית של המערכת היא מאוד קלה ופשוטה לתפעול. אין צורך בחוטים או התקנת חומרה פיזית וניתן להתחבר באופן מידי בקלות ובמהירות. המערכת מגובה בענן ומספקת דוחות שניתן להסיק מהם נתונים ולשפר את השירות עבור הלקוחות וכמובן את יעילות העבודה בעסק. המערכת עומדת בתקני האבטחה המחמירים ביותר כדי לספק לכם את השקט הנפשי הרב ביותר. תוכלו ליהנות משיחות ברמה איכות גבוהה ועלות נמוכה מאוד.

קחו אתכם את העסק שלכם לכל מקום

בחברת אומניטלקום שמו לעצמם למטרה להוביל את הקדמה הטכנולוגית ולספק לעסקים את הכלים המתקדמים והטובים ביותר לשיפור ושדרוג העסק שלהם והמענה ללקוחות. זה הזמן לקחת אתכם את העסק שלכם לכל מקום, להתרכז לשירותי מרכזיה בענן של החברה וליהנות מהקדמה הטכנולוגית גם בעסק שלכם.

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments