עומדים לעבור ניתוח אף? זה מה שתצטרכו לדעת!

האף אחד אחד מהאיברים החשובים ביותר בגופנו, כל זאת בגלל המיקום הבולט שלו. אם אינכם מרוצים מהנראות של האף, ככל הנראה אינכם מרוצים מהנראות הכללית שלכם. בעבר הייתם צריכים להשלים עם רוע הגזרה, ולנסות ללמוד לאהוב את עצמכם. אך כיום תוכלו לבצע ניתוח אף על מנת לשנות את הצורה שלו מקצה לקצה. לא מעט אנשים שעברו את הניתוח מספרים עד כמה הוא היה משמעותי בעיניהם. יש כמה דברים שחובה עליכם לדעת לפני שתעברו את הניתוח הזה.

מי צריך לבחור באפשרות של ניתוח אף?

כל מי שמרגיש שהוא אינו מרוצה מהצורה של האף שלו, יכול לבחור באפשרות הספציפית הזאת. אינכם צריכים להרגיש הרגשה מיוחדת על מנת לבחור באפשרות הזאת. בסופו של יום המטרה של הניתוח היא לגרום לכך לאהוב את האף ואת המראה החיצוני שלכם. כך שאם אתם מרגישים כי קשה לכם להתעלם מהאף ומהצורה שלו, הניתוח הזה נועד במיוחד עבורכם. כך שבסוף הדרך תוכלו סוף כל סוף להסתכל במראה וגם לחייך.

פרסום:

האם הניתוח נחשב לניתוח מסוכן?

ניתוחים פלסטיים ברוב המקרים לא נחשבים כניתוחים מסוכנים. אך עדיין הניתוח הזה הוא ניתוח כירורגי, ולכן הוא יכול גם להסתבך בשלב כזה או אחר. מהסיבה הזאת בדיוק לא מבצעים ניתוח אף בכל מקום, חובה לבחור את האיש הנכון. מנתח שיהיה לכם קל מאוד לסמוך עליו, ולא תצטערו שבחרתם בו. קיימים לא מעט מנתחים שישמחו לספק לכם תחושת ביטחון.

החל מאיזה גיל אפשר לבצע את הניתוח?

אין הגדרה ספציפית לגיל מסוים שבו אפשר לבצע ניתוח אף. אך הדעה הרווחת היא שהחל מגיל 16 אפשר לבצע את הניתוח בלב שלם. יש כאלה שחולמים מגיל קטן לבצע את הניתוח, והם לא מחכים אפילו רגע אחד. אחרים מעדיפים לבצע את הניתוח בגיל יותר מבוגר על מנת להיות שלמים עם ההחלטה. כל אחד יבחר את הגיל שבו הוא מרגיש בנוח לבצע את הניתוח הזה. בכל זאת לא מדובר בעוד סתם הליך רפואי, מדובר על ניתוח לכל דבר ועניין.

האם ניתן לדעת כיצד יראה האף?

בהחלט כן, רוב המנתחים מספקים למטופלים הדמיה של האף אחרי הניתוח. כמובן שלעיתים התוצאה עשויה להיות מעט שונה מאשר הדוגמה שסופקה למטופל. אך זוהי בהחלט דרך מעולה מבחינתכם להכין את עצמכם לקראת הניתוח החשוב הזה. תוכלו לשתף את הרופא בכל מה שחשוב לכם על מנת שתוכלו להיות מרוצים מהתוצאה הסופית. יש לכם את כל הסיבות לאהוב את עצמכם, וזה רק ילך ויגדל לאחר אותו ניתוח אף.

מהי העלות של ניתוח אף?

זה מאוד תלוי איפה אתם מבצעים את הניתוח הזה, ואיזה סוג של ביטוח רפואי יש ברשותכם. העלות יכולה להיות בגובה של השתתפות עצמית סמלית ומצד שני היא יכולה להיות במחיר מלא. אנו מציעים לכם לקבל מספר הצעות מחיר ממספר קליניקות על מנת שתעשו את הבחירה הנכונה. אך מוטב להדגיש כי את הבחירה לא עושים רק על פי המחיר של הטיפול. המחיר של הטיפול הוא עוד אחד מהפרמטרים שתצטרכו לקחת אותם בחשבון.  

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments