קמין גז איכותי

מזג האוויר בישראל הולך ומשתגע מחורף לחורף ורבים מאתנו כבר לא יודעים ממש מה כדאי ללבוש בבוקר. אנחנו מוצאים את עצמנו מורידים ולובשים, מתפשטים ומתלבשים חזרה בבגדים הארוכים עד שאנחנו כבר לא יודעים מה ללבוש. מה עושים כשהטמפרטורות מאבדות שפיות? דואגים לגיבוי.

לחמם את הבית ואת הלב

דיונים רבים עוסקים בשאלת החימום האולטימטיבי לבית. כדי להבטיח לעצמנו חורף חם וכזה שיעניק לנו את הביטחון שאנחנו חוזרים הביתה לבית מחומם ונעים. האם להפעיל מזגן? או שמא להישרף שוב מול תנור הסלילים? אולי להפעיל רדיאטור נפרד בכל אחד מהחדרים? אולי עדיף בכלל להתקין חימום תת רצפתי ובכך ליהנות מחימום שוטף במשך כל השנה מדי לילה?

קמין גז איכותי – שיטת החימום שמתפשטת ומתפשטת

נראה כי בשנים האחרונות ישנה מגמה של חזרה למקורות… ואם בתקופות הקרות יותר של התרבות האנושות הייתה מתחממת באמצעים הרבה יותר בסיסיים הרי שבשנים האחרונות ישנה מגמה של חזרה לטבע אבל בדרכים שנוחות לנו.

קמין גז איכותי הוא הדרך הפשוטה, הטובה, החסכונית והאמינה ביותר לחימום הבית בימים הקרים. בינינו, מי רוצה להתעסק שעות ארוכות עם הדלקה וכיבוי של המזגן, עם הרחקה וקירוב של הרדיאטור ועם כוויות מתנור ספירלה?

פרסום:

קמין גז איכותי מאפשר לספק את החום הדרוש בבית בלי להתאמץ יותר מדי: אתם לא צריכים לנקות אחריכם את הבית או לנקות את הקמין עצמו לאחר השימוש או לפני השימוש, אין ריחות לא נעימים והוא לא מייבש את הראות ואת העור בעת השימוש. אין ספק כי קמין הגז האיכותי ביותר שתרכשו הוא שדרוג של איכות החיים שלכם לרמה חדשה של הנאה ועונג מהחום המתפשט בבית.

מה יש לקחת בחשבון בבחירת קמין גז?

מיקום

מיקום הקמין בבית הינו בין הגורמים המהותיים אשר ישפיעו על מידת התפשטות החום בבית. חשוב למקם את הקמין במקום מרכזי יחסית שיאפשר לדיירי הבית ליהנות ממקסימום חום במינימום השקעת משאבים שונים.

סוג הקמין

ישנם קמינים מובנים המכונים “קמין בילט אין” וישנם קמינים עומדים אותם ניתן למקם בנקודות שונות ברחבי הבית.

עיצובים שונים

נכון להיום ישנם סוגים שונים של עיצובי קמיני גז, כאשר כל אחד מקמיני הגז יוצר אווירה ייחודית משלו, מעניק תחושה אחרת ויוצר אופי שונה בחדר. העיצובים השונים ניתנים לבחירה ועם זאת, רצוי לקחת בחשבון את המידות ואת השתלבות העיצוב הספציפי של התנור במראה הכללי של הבית ובסגנון הייחודי של הבית.

כדי לקבל את ההחלטה החכמה ביותר בנוגע לקמין בבית ישנה חשיבות להיכרות עם הסוגים השונים הקיימים ולפיכך, רצוי להיוועץ עם אנשי מקצוע כדי לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר ולבחור את הקמין האידאלי לצרכים הייחודיים שלכם – בהתאם למבנה הבית, לצרכים האישיים ועוד.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments