איך בוחרים מוצצים לתינוק?

כל הורה יודע שאחד המוצרים החשובים והבסיסיים ביותר עבור התינוק שלו הוא מוצץ. מוצץ מאפשר לתינוק להירגע, לישון בצורה טובה יותר וכן, מציע להורים אפשרות להרגיע את התינוק שלהם כאשר הוא בוכה בשל סיבות שונות. יחד עם זאת, לא מעט הורים מוצאים את עצמם עומדים לנוכח שפע האפשרויות הקיימות כיום בתחום מוצצים לתינוק ותוהים כיצד לבחור את המוצץ הטוב והמדויק ביותר עבור התינוק שלהם. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות בחירת מוצצים לתינוק בצורה הנכונה.

מה חשוב לדעת על מוצץ לתינוק?

תינוקות נולדים עם יכולת המציצה ועם הצורך לתרגל מציצה. בשבועות הראשונים המציצה של התינוק היא רפלקס שהוא איננו מודע אליה והיא רלוונטית הן לשם הזנה והן לשם הנאה. התינוק לומד במהלך הזמן להרגיע את עצמו על ידי הכנסה לפה של אצבע, צעצוע או מוצץ. מוצץ ללא ספק עדיף על הכנסת צעצוע לפה או הכנסה של אצבע לפה שכן, הדבר עלול לגרום לשינויים בצורה של הפה. הפעולה של היניקה לצורך הזנה דורשת מהתינוק להשקיע מאמץ פיזי משמעותי. תרגול המציצה על ידי מוצץ מאפשר לתינוק לפתח את יכולת היניקה שלו. יחד עם זאת, הורים רבים אינם מבינים את המשמעות של המוצץ והתפקיד שלו בפיתוח רפלקס היניקה ומביאים לתינוק שלהם מוצץ בעיקר בכדי להרגיע אותו. מכיוון שלמוצץ יש תפקיד חשוב, כדאי לרכוש אותו בצורה נכונה.

כיצד תבחרו מוצץ לתינוק שלכם?

הנה כמה פרמטרים שיכולים לסייע לכם לבחור מוצץ לתינוק שלכם בצורה הטובה ביותר. ראשית כל, יש לבחור את המוצץ בהתאם לגיל של התינוק, כאשר לתינוק שנולד ועד גיל חצי שנה מומלץ שהבלון של המוצץ יהיה קצר ואילו לתינוק מגיל חצי שנה ומעלה מומלץ שהבלון יהיה בגודל בינוני. ניתן למצוא כיום בשוק גם מוצצים שהבלון שלכם גדול ושלם והם רלוונטיים לגיל שנה וחצי והלאה. יחד עם זאת, מדובר על מוצצים פחות מומלצים בשל העובדה שהם עלולים לפגוע במבנה הלסת ובשיניים.

סוגי מוצצים

אחד הפרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת כאשר מעוניינים לרכוש מוצץ לתינוק הוא הצורות והסוגים של המוצצים השונים הקיימים כיום, אשר מורכבים מחומרים שונים ומגיעים במבנים שונים:

פרסום:

מוצץ סיליקון הוא מוצץ אשר עשוי מחומר שקוף שלא משנה את הצורה שלו וכן לא סופג ריחות וטעמים ולא נפגע גם לאחר שמבצעים כמה וכמה עיקורים.

מוצץ לטקס הוא מוצץ שמתבלה בצורה מהירה יותר, סופג יותר ריחות, אך גם מתאים מאוד לשימוש עבור תינוק שכבר צמחו לו שיניים.

ישנם מוצצים עם מבנה אורתודנטי שהם המוצצים עם המבנה הנפוץ ביותר שכן, הם מותאמים לחלל החיך של התינוק. הם שטוחים מצד אחד ולא תופסים נפח ולכן הם מתאימים מאוד לשיניים.

ניתן למצוא גם מוצצים עם מבנה בלון רגיל, אשר דורש מאמץ גדול יותר של שרירי הלחי של התינוק והשפתיים ועל כן עלול לגרום לעיוות של מבנה החיך

מוצץ נוסף הוא מוצץ טיפה שהוא שטוח משני הצדדים שלו ולא גורם ללחץ כלשהו על המבנה של החיך.

היכן כדאי לרכוש מוצצים לתינוק?

חשוב להקפיד על מוצץ בטוח לשימוש, איכותי, מותאם לגיל התינוק ועשוי מחומרים איכותיים ובמבנה אשר לא פוגע בחך של התינוק. מוצרים לתינוקות לרבות: בקבוק לתינוק או מוצצים לתינוק, הם מוצרים שחשוב לרכוש רק בחנות שידוע שניתן למצוא בה מוצרי איכות, בטוחים לשימוש ובתו תקן, עבור תינוקות

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments