איך להבדיל בין מצבר יקר למצבר זול? יצאנו לבדוק

המצבר מהווה חלק מאוד חשוב ומהותי בכל רכב. מדובר על החלק אשר אחראי על הנעת הרכב וכן, אחראי על פעולה תקינה של כל המערכות החשמליות שברכב. לרוב מצבר ידרוש החלפה לאחר פרק זמן שנע בין שנתיים וחצי לארבע שנים. יחד עם זאת, לעיתים הוא ידרוש החלפה עוד קודם וזאת בשל סיבות שונות לרבות: תחזוקה לא מספיק טובה, מצבר לא מספיק איכותי שנרכש מראש ועוד. כאשר יש צורך להחליף מצבר, רבים שואלים את עצמם איזה מצבר בדיוק כדאי להם לרכוש והאם כדאי לכם לחפש דווקא מצבר זול, על פני מצבר יקר יותר. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על ההבדל שבין מצברים יקרים למצברים זולים, על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה כאשר מגיע הזמן להחליף מצבר ברכב שלכם.

איזה מצבר כדאי לבחור?

מכיוון שכיום כל כלי רכב צריך מצבר, הרי שניתן למצוא לא מעט חברות המציעות למכירה מצברים מסוגים שונים. מדובר על תחום רווחי שכן, מצברים הם דבר מבוקש. דווקא בשל ההיצע הגדול של חברות המציעות למכירה מצברים, לא תמיד קל לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי מצבר שיתאים לרכב שלכם ויתאים לכם באופן כללי.

אם נתקעתם עם הרכב שלכם בשל מצבר שהתקלקל ודורש החלפה וכל מה שאתם רוצים זה פשוט להחליף את המצבר ולהמשיך הלאה בשגרת היום שלכם, לא פעם יהיה לכם נוח להתפתות גם למצברים זולים. אולם, לא כדאי לרכוש מצבר מכל חברה ולא כדאי לרכוש מצבר גם אם המחיר שלו מאוד מפתה שכן, הדבר עלול לעלות לכם ביוקר בסופו של דבר. לכן, הדבר הראשון שעליכם לעשות כאשר אתם מעוניינים לרכוש מצבר לרכב שלכם הוא לבחור בחברה שידוע כי היא מציעה רק מצברים איכותיים.

פרסום:

מצבר יקר או זול?

על אף שניתן לרכוש כיום מצברים זולים, בהחלט לא כדאי לעשות את זה, מסיבה מאוד פשוטה: הזול הוא היקר. לא פעם, רכישת מצבר זול פשוט לא תאפשר לכם לשמור עליו לאורך זמן. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתעסקים בתקלות שונות במצבר שלכם, אם אתם לא רוצים להחליף את המצבר שלכם לאחר פרק זמן קצר במצבר איכותי לאחר שהבנתם שהוא לא מספיק טוב לרכב שלכם או פשוט שהוא התקלקל מהר, חשוב שתשקיעו מעט יותר מבחינה כספית ותרכשו מצבר איכותי. מצבר איכותי של יצרנית אמינה ובעלת מוניטין, אשר יתאים לרכב שלכם בצורה מדויקת, יאפשר לכם להנות ממנו לאורך זמן ובעיקר, לא יסב בעיות שונות שיגרמו לכם לפנות למוסך כל פעם מחדש. עלות של מצבר איכותי תהיה תלויה בפרמטרים שונים וכדאי לבדוק זאת מול החברה שאתם מעוניינים לרכוש ממנה מצבר.

כיצד תבחרו מצבר לרכב שלכם?

מצברים זולים הם מצברים שלרוב תאריך הייצור שלהם יהיה רחוק או מצברים של יצרניות לא מוכרות. מדובר על מצברים שכאמור אין אפשרות לדעת כיצד הם ישמשו אתכם ותוך כמה זמן יהיה לכם צורך להחליף אותם. מצברים יקרים יותר יהיו מצברים של יצרניות מוכרות ומובילות בענף המצברים כגון: ורטה, שנפ או בוש. מדובר על יצרניות אשר ידוע כי כלל המצברים שהן מציעות איכותיים, עמידים בפני תנאי האקלים בישראל ומחזיקים מעמד בצורה טובה לאורך זמן וזאת כאשר בוחרים אותה בצורה נכונה ומתאימה, בהתאם לסוג הרכב.

לכן, כאשר יש לכם צורך במצבר לרכב שלכם, עליכם לשים דגש על כמה דברים: ראשית כל, לבחור במצבר שמתאים לרכב שלכם. מצברים מסוגים שונים מתאימים לרכבים מסוגים שונים ולכן, אם אינכם יודעים איזה מצבר מתאים לרכב שלכם, כדאי מאוד שתתייעצו עם אנשי מקצוע או שתבדקו בספר הרכב, מהי ההמלצה של יצרן הרכב לגבי סוג מצבר מומלץ. דבר נוסף הוא כמובן לוודא שאתם רוכשים מצבר של יצרנית אמינה ובעלת מוניטין בתחום זה. ועוד דבר חשוב הוא כמובן לבדוק את תאריך הייצור של המצבר. תאריך הייצור של המצבר מוטבע לרוב על המצבר ולכן, חשוב מאוד לבחון מהו התאריך ואם הוא לא רחוק מדי מהתאריך שבו אתם רוכשים את המצבר.

בסופו של דבר, בכדי שהמצבר שתרכשו יהיה במחיר טוב וגם איכותי, כדאי לבחור חברה אמינה המציעה למכירה רק מצברי איכות במחירים משתלמים. אם אתם מחפשים מצברים איכותיים, לפרטים היכנסו לאתר מאור מצברים

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments