איך להיפטר מעכברים בבית?

אף אחד לא רוצה למצוא עכבר או בעל חיים ממשפחת המכרסמים בבית או בעסק וזה בהחלט מובן.

העכברים נחשבים למכרסמים שהורסים כל דבר אפשרי בבית. מעבר לכך, לא כולם יודעים, אך העכברים באמצעות הצואה והשתן מעבירים מחלות.

גם הנזק למזון והחפצים וגם העברת המחלות גורמים לכך שאנחנו כאנשים לא מתים עליהם ורוצים אותם רחוק מהבית שלנו. לעיתים קרובות עכברים מסתננים להם לבתים וזאת משום שיש להם בבתים תנאי מחייה מצוינים הכוללים מזון בשפע, מקומות חמים ובטוחים ומצע מצוין להתרבות בו. על אף התנאים המצוינים, אנו לא מעוניינים בהם בבית ובצדק ועלינו להזמין שירות של לוכד עכברים עם ניסיון כדי להיפטר מהם. 

איך מזהים שיש לנו עכבר בבית?

עכבר בבית משאיר אחריו עקבות מאוד ברורות ולכן ניתן לזהות אותו דיי בקלות. תחילה אנו נראה סימני כרסום באוכל שנשאר פתוח בלילה. העכברים אוהבים מאוד מאפים, דברי מתיקה בהם יש חמאת בוטנים ופירות.

פרסום:

סימני הכרסום הם ברורים יחסית ויש מיד לחשוד בעכבר כאשר רואים אותן. מעבר לסימני הכרסום, אתם תראו גללים שחורים מוארכים וקטנים. אלו למעשה סימני הצואה. גם סימני שתן הם סימן לעכבר. השתן הוא יחסית שקוף, אך יש לו ריח חזק.

את סימני השתן תמצאו לרוב בקרבת הפנלים של הקירות. הסימן האחרון והברור ביותר הוא במצב שבו תראו את העכבר יוצא מהמחבוא.

מה לעשות כאשר אנו חושדים שיש עכבר בבית?

אם אתם חושדים שיש עכבר בבית או שאתם רוצים לדעת מה עושים כשיש עכברים בבית, זה הזמן להבין כי יש להזמין לוכד עכברים בשני המקרים.

לא משנה אם זה מקרה יחיד של עכבר מסתנן או מספר עכברים שהתרבו בבית, יש ללכוד אותם ויפה שעה אחת קודם. לכידה של עכבר או מספר עכברים מתבצעת בדרך אתית מבלי להרוג אותם. הלוכד המקצוען יביא יניח מלכודות שהן פיתיונות אורגניים, ילכוד אותם ויחזיר אותם לטבע.

אם זה כל כך פשוט, למה לא ללכוד לבד?

אז זהו, שזה לא כל כך פשוט ויש לדעת לזהות היכן מסתתרים העכברים בבית, איך לגרום להם לצאת מתוך החורים והכוכים שיצרו לעצמם ויש ללכוד אותם בזהירות ולא להרוג. אנשים רבים שמנסים לתפוס עכבר שמסתתר מגיעים למצב שאין להם ברירה והם הורגים את העכבר וזאת מחוסר ידע והתייאשות בתפיסתו. לוכד מקצועי ידע לעשות זאת בצורה פשוטה ומהירה ובכל זאת מבלי לפגוע בו.

לסיכום, אם זיהיתם שמסתתר אצלכם עכבר אחד בבית או משפחת עכברים שמחה, זוהי לא גזרה ולא תצטרכו להמשיך לארח אותם. הזמינו לוכד עכברים מקצועי ומנוסה שיזהה היכן הם נמצאים, יציב מלכודות עם פיתיונות אורגניים מצוינים, ילכוד את העכברים ויעביר אותם בבטחה חזרה אל מקום מושבם – הטבע!

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments