איך מנקים בית של אגרן כפייתי?

אגרנות כפייתית הינה בעיה נפשית הבאה לידי ביטוי באיסוף חפצים שונים, גדולים או קטנים, המאוחסנים בבית. ככל שמספר הפריטים הנאספים הוך וגדל כך הולך ונעלם הסדר בבית ונעלם ובחלוף הזמן הבית שהיה נעים ומסודר, הופך להיות עמוס עד אפס מקום בחפצים.

לחפצים הנאספים יש ערך כלכלי מועט או שהם חסרי ערך בכלל, אך עצם היותם בבית היא זו שגורמת לאגרן הכפייתי להיות שמח בחלקו.

ככל שמזהים את הבעיה מהר יותר וככל שמטפלים באגרנות הכפייתית מהר יותר, כך יהיה קל יותר לפנות את החפצים ולהחזיר את הבית לתפקודו התקין.

ניקוי דירות של אגרנים כפייתיים

פרסום:

ניקוי דירות של אנשים הסובלים מאגרנות כפייתית הוא תהליך הנמשך בין ימים בודדים למספר חודשים, תלוי כמובן במצב הבית.

התהליך אינו יכול להתבצע על ידי אדם אחד שכן מדובר בכמויות אדירות של חפצים, ריהוט וכמובן זבל ולכלוך ומומלץ להיעזר בכמה שיותר “ידיים עובדות” (בני משפחה, חברים ומתנדבים) שיעזרו לנקות ולפנות את הבית.

חשוב מאוד לכבד את התהליך ואת האגרן הכפייתי שכן כל חפץ הנשלך אל הפח, כל הערה לגבי מצב הבית או כל הערה לגבי התנהלותו עלולה להעצים את הפגיעה הנפשית ולעורר הבעת התנגדות לניקוי ואף להוביל להפסקת הפינוי של הדירה המוזנחת.

במקרים רבים מעדיפים בני המשפחה של האגרן הכפייתי להישאר מחוץ לתמונה ולבחור דווקא בחברה מקצועית העוסקת בפינוי דירות מוזנחות עקב אגרנות כפייתית.

פינוי דירות מקצועי של דירות מוזנחות

ישנם יתרונות רבים לשכירת חברה מקצועית העוסקת בפינוי דירות מוזנחות עקב אגרנות כפייתית.

היתרון הראשון הוא כמובן הריחוק הריגשי מבעל הדירה המוזנחת. הצוות המקצועי ידע לנקות את הדירה ולפנות את החפצים מבלי ליצור שיח ריגשי שלילי עם בעל הדירה. כך קטן משמעותית הסיכוי להתנגדות ולהפסקת פעולה הפינוי של הדירה.

היתרון השני הוא היתרון המספרי של מספר העובדים העוסקים בפינוי ובניקיון הדירה. לחברה מקצועית מספר גדול של אנשי צוות ויחד הם יכולים לבצע ניקוי ופינוי של דירה מוזנחת תוך זמן קצר.

היתרון השלישי הוא כמובן הידע המקצועי של בעלי החברה בכל הנוגע לפינוי פסולת ואשפה, פינוי חומרים מסוכנים ועוד. במקרים מסוימים במהלך פינוי דירה מוזנחת מוצאים מוצרים או חפצים המכילים כימיקליים שיש לפנות בהתאם לתקנות החוק. חברה מקצועית לפינוי דירות יודעת מתי לפנות, לאן לפנות ואיך לפנות את החפצים האלה מבלי לפגוע בדיירי הבית או בסביבתם.  

היתרון הרביעי טמון בכלי העבודה. לחברה מקצועית לפינוי דירות מוזנחות יש את כל הציוד הנדרש כדי לנקות את הבית ולפנות את הציוד שבו, החל מציוד הגנה (מסכות לפנים, כפפות, אוברולים וכו’), שקיות אשפה תעשייתיות, שואבי אבק תעשייתים, מכונות שטיפה תעשיות, מנופים, מכולות אשפה ועוד.

לסיכום, ניקיון ביתו של אגרן כפייתי ופינוי הדירה המוזנחת הינה משימה לא קלה, אך בסופה היא תוביל לחיים טובים יותר ובריאים יותר.

רוצים לדעת יותר על פינוי דירות מוזנחות? כנסו לאתר שי פינוי דירות והזמינו את בעלי המקצוע
https://www.house-eviction.co.il/

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments