איכות ששווה את העלות

מכירים את הקלישאה “מה שזול בסוף עולה ביוקר”? כמו כל קלישאה גם המשפט הזה, לא היה הופך לקלישאה אם לא היה נכון 🙂

יש תחומים שבהם “הזול עולה ביוקר” הוא יקר במיוחד ואחד מהם, הוא ענף הבניה שכולל בתוכו גם את תחום הבידוד התרמי.

בתחום הבניה ובכל הקשור לתשתיות אין מקום למקצה שיפורים! לכן, מקצועיות, תכנון מוקדם והכרות מעמיקה עם חומרי הגלם השונים הם חיוניים לתהליך. בידוד תרמי איכותי לקירות פנים, קירות חוץ, גג או בתחום מבני התעשיה, חוסך הרבה אנרגיה וכסף ומשפר את איכות החיים במבנה.

כיצד בידוד תרמי איכותי חוסך באנרגיה ובכסף?

בידוד תרמי איכותי של תרמלייף מסייע באיזון הטמפרטורות בתוך החדר, באיזון הלחות, מפחית ריחות לא נעימים, מפחית רעשים, מסייע במניעת היווצרות עובש ובקטריות ומסייע בהפחתת אלרגיות ובעיות נשימה. כל אלה תורמים לחיסכון כספי של ההוצאות השוטפות:

פרסום:
  • בידוד תרמי איכותי מקטין הוצאות חימום בחורף וקירור בקיץ.
  • חסכון בהוצאות ניקיון יסודי בזכות מניעת היווצרות עובש ובקטריות.
  • הפחתת הרעשים מונעת את הצורך בפתרונות נוספים יקרים ומעלה את ערך הנכס.
  • בידוד תרמי איכותי נשמר לשנים רבות במצב אופטימלי מבלי הצורך לחדשו.

החיסכון באנרגיה ובהוצאות שוטפות מחזיר את עלות ההוצאה על בידוד תרמי של תרמלייף בתוך כשנתיים!

איך יודעים שבידוד תרמי הוא איכותי?

כדי לדעת אם חומר מסוים לבידוד תרמי הוא איכותי, כדאי לבדוק כמה דברים:

  • הדבר הראשון שכדאי לבדוק כדי לוודא איכות הוא תווי תקן ובמקרה של חומר מבודד הנמצא בתוך הבית, חשוב מאוד לוודא תו תקן המעיד על העדר מסוכנות בריאותית.
  • כמה זמן אפקט הבידוד נשמר. ככל שהחומר איכותי יותר, ההשפעה תשמר לזמן ממושך יותר.
  • ארץ הייצור – ככלל, ייצור במדינות מערב אירופה לרוב יעיד על איכות גבוהה יותר, ועמידה בתקנים מחמירים יותר, מאשר במזרח אירופה ובאסיה.

הכירו את הבידוד התרמי של תרמלייף

הכירו את הבידוד התרמי של תרמלייף, הבידוד התרמי האיכותי ביותר שישנו. הבידוד של תרמלייף הוא ציפוי שפותח בגרמניה במשך שש שנים! בסיום תהליך הפיתוח, נבדק הציפוי על ידי מעבדות ומכוני מחקר במשך ארבע שנים נוספות במהלכן נבחנה כל אחת מהתכונות של הציפוי.

הבידוד התרמי תרמלייף, מבוסס על טכנולוגיה של ממברנה כפולה היברידית בעלת כדוריות ננו קרמיות המספקות בידוד תרמי ברמה הגבוהה ביותר, מבלי להוסיף עובי לקירות ומבלי לשנות מבנה קיים.

עשר שנים של פיתוח ובדיקות הפכו את הבידוד התרמי של תרמלייף לבידוד האיכותי ביותר שישנו!

במה מתבטאת האיכות של תרמלייף?

  • הבידוד של תרמלייף הוכח כבריא. תרמלייף עבר סדרת בדיקות ומבחנים אשר העניקו לו את האישור הרישמי של ECO INSTITUT המוסד הגיהותי (בריאותי) הבלתי תלוי בגרמניה. תרמלייף נמצא ללא שום רעילות ואינו מנדף ריחות, עד כדי יישומו בבתי חולים, על קירות הפנים, בזמן שהות חולים במיטותיהם.
  • הבידוד של תרמלייף הוכח כאפקטיבי למינימום 15 שנים ללא צורך בהחלפתו.
  • תרמלייף פותח בגרמניה על ידי חברת MIG, מתוך רצון לתת מענה לבידוד בתים קיימים ללא צורך בתוספת עובי לקירות המבנה.
  • הציפוי של תרמלייף הוא הציפוי היחיד בתחום הבידודים התרמיים שאינו מוסיף עובי לקיר ולמבנה.
  • הבידוד של תרמלייף הוכח כמשפיע על איכות האוויר בחלל הבית, ומסייע ביצירת אוויר אנטי אלרגני. ענין זה מהותי במיוחד לבית בו גדלים ילדים או דיירים הסובלים מאלרגיות ואסטמה.
  • בתרמלייף תוכלו למצוא גם את מוצר “תרמלייף סילבר” – ציפוי הכולל חומר פעיל עשוי יוני כסף אנטי בקטריאליים המסייעים בסיכול עובש קיים ומניעת הישנותו.
  • אנחנו יודעים שיש מי שיטענו שהבידוד של תרמלייף עולה יותר מאשר התחליפים. אבל היתרונות הבולטים שלו הופכים את המחיר של תרמלייף למשתלם ואפילו חסכוני.

תרמלייף חדר אפילו את “החומה הסינית”

הסינים הידועים ביכולתם להתחקות אחר מקור של מוצרים, להעתיק אותם בצורה מושלמת ולפעמים אפילו להתעלות על המקור, ניסו לחקות גם את תרמלייף מתוצרת “מיג” הגרמנית. במשך ארבע שנים ניסו הסינים לפצח את סוד הציפוי התרמי של “מיג” ובסופו של דבר בצעד כמעט חסר תקדים הודו בכשלונם.

משהבינו הסינים שמדובר במוצר ייחודי ויוצא דופן באיכותו ומרכיביו, מיהרו ליצור שותפות עם המפעל הגרמני ולשווק את הציפוי התרמי הטוב בעולם גם למיליארד סינים.

לכל תחליף יש תחליף. לאיכות אין! רוצים ליצור איתנו קשר?
האתר: https://www.thermalife.co.il/
בנייד: 058-5012385

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments