לחכות או לקנות עכשיו דירת יוקרה בתל אביב?

שוק דירות היוקרה בתל אביב לא פחות מרותח!!! יש עלייה בביקושים לדירות יוקרה ונראה שהמחירים עולים בהתאמה. משקיעים ואנשים שמחפשים דיור יוקרתי נוהרים (לא באוטובוסים ברכבי דלקס) לעיר תל אביב תוך שהם שואלים את עצמם האם כדאי לחכות שמחירי הדיור יתייצבו או שמא כדאי להשקיע ממש עכשיו?

כדי לענות על שאלה חשובה זו החלטנו לבדוק אצל מומחים בשיווק דירות יוקרה בתל אביב. ישבנו איתם לשיחה מעמיקה על שוק הנדל”ן בתל אביב בכלל תוך דגש על דירות היוקרה שמציעה העיר הלבנה, בפרט.

אז מדוע הביקוש לדירות יוקרה גדול כל כך דווקא בתל אביב?

כל המומחים שדיברנו איתם מנו פחות או יותר את אותן סיבות לנהירה לעיר תל אביב. “אין יותר מרכז מתל אביב”, אמר לנו אסף, אחד מהמתווכים ששוחנו איתם. “כולם רוצים תל אביב, מי שיש לו כסף וגם מי שאין לו חולם על מגורים בעיר השוקקת בארץ”. וזה נכון, הכול קורה בתל אביב: פסטיבלים, הופעות, גלריות, מוזיאונים, מסעדות יוקרה, בתי קפה, הצגות. המרכז התרבותי של ישראל נמצא בתל אביב.

יואב, שעוסק בשיווק דירות יוקרה ביפו תל אביב כבר למעלה מעשור הוסיף: “גם דירות היוקרה שמוצעות בעיר הן איכותיות במיוחד. הדירות מרווחות מאוד וגדולות, הבנייה עצמה היא בסטנדרטים מן הגבוהים בעולם וגם הנוף והסביבה משחקים תפקיד חשוב”.
ואם יואב הזכיר את הסביבה אז אי אפשר להיות אדישים להתחדשות העירונית שמתרחשת בתל אביב. העיר נמצאת בתנופת התפתחות, בנייה ושיפור פני העיר מה שהופך אותה לעוד יותר אטרקטיבית עבור משקיעים.

פרסום:

זקוקים לשירותי מנוף הרמה למעבר הדירה? לחצו כאן

אך לא רק משקיעים משקיעים בתל אביב. בשל ההתחדשות העירונית העיר מושכת אליה גם אנשי עסקים כך שגם חברות מקומיות ובינלאומיות קובעות את מושבן בעיר. תל אביב היא אפוא לא רק מרכז תרבות ופנאי היא גם הלב העסקי הפועם של מדינת ישראל כולה.
רונית, מתכוות ותיקה בשוק דירות היוקרה במרכז הארץ אמרה לנו: “תל אביב הפכה בשנים האחרונות למותג של ממש, והיא ניצבת בשורה אחת עם ערי בירה בינלאומיות נוספות דוגמת ברלין, פריז, ניו יורק ואמסטרדם”.

דירות יוקרה – לקנות או לחכות?

כאשר שאלנו את המומחים האם כדאי לקנות או לחכות עם רכישת דירת יוקרה בתל אביב התשובה של כולם הייתה זהה: “לא לחכות, לקנות ועכשיו!!!”

לטענתם מחירי הנדל”ן עולים לרבות מחיריהן של דירות יוקרה. וזה נכון לא רק למדינת ישראל, זה נכון גם במדינות אחרות בעולם. “מחירי הדירות באמסטרדם, למשל, עלו ב-30% בשנת 2015, דירות היוקרה של לונדון עלו ב-35% בשנתיים האחרונות, ואפילו בברלין שנחשבה לעיר עם מחירי נדל”ן יציבים לאורך זמן, נרשמה לאחרונה עלייה במחירי הדיור שמבריחה את התושבים לחפש פתרונות דיור לא בערים אחרות כי אם במדינות אחרות”, סיפרה לנו רונית. ואם נוסיף לזה את העובדה שהיצע דירות היוקרה בתל אביב הוא מוגבל וסופי….אז נראה שמתקבלת תשובה חד משמעית.

אין זמן טוב יותר מעכשיו. מפי כל המומחים שדיברנו איתם עולה תשובה אחת ויחידה, לא לחכות ולו עוד רגע אחד כדי לרכוש דירת יוקרה בתל אביב. אף לא אחד מהם חושב שמחירי הנדל”ן ירדו בזמן הקרוב או אפילו יתייצבו, וכדאי למהר פן היצע הדירות היוקרה ייגמר.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments