דרכון אוסטרי- הדרך לאירופה

אוסטריה מספקת רמת חיים גבוהה, בכלכלה חזקה, תשתיות מצוינות, מורשת תרבותית עשירה ומערכת חינוך מהמובילות בעולם, לילדים צעירים ולבוגרים המחפשים אחר מוסדות אקדמיה בעלי שם ומוניטין. יתרונות אלו רלוונטיים עבור בעלי זכאות להנפקת דרכון אוסטרי מבוסס אזרחות, ומגלים עניין במגורי קבע או אף מגורים זמניים באוסטריה.

בעוד שאלו מהווים מיעוט בין מבקשי האזרחות האוסטרית, מרבית הישראלים הפונים לבדיקת זכאותם, נשענים דווקא על החיבור של אוסטריה לאיחוד האירופי, ורואים בדרכון זה כרטיס פתוח לניצול הטבות במספר רב של מדינות באירופה, החברות באיחוד האירופי.

כל היתרונות של דרכון אוסטרי באירופה

קבלת דרכון אוסטרי יכולה לפתוח עולם של הזדמנויות וזכויות רבות, פתיחת שערים ודלתות בינלאומיות, מעטפת ביטחון אישי, ומגוון יתרונות כלכליים. יתרונותיו של דרכון אוסטרי טמונות בעובדה שאוסטריה היא חברה באיחוד האירופי, ואזרחיה המחזיקים בדרכון כזה, הם למעשה אזרחי האיחוד האירופי הנהנים ממגוון רחב של זכויות ומעטפת של הטבות בכל מדינות האיחוד.

דרכון אוסטרי מעניק ערך רב, כאשר בראש ובראשונה המחזיקים בו נהנים מחופש תנועה מלא, יכולת לעבור בין מדינות האיחוד באופן חופשי וללא כל מגבלה, ללא צורך בהיתרי כניסה ושהייה. נוסף לזאת, הדרכון האוסטרי גם מעניק כרטיס כניסה פתוח למדינות ארה”ב ולקנדה, ללא צורך בהנפקה מקדימה של ויזה, כנדרש מישראלים ומאזרחים במקומות נוספים בעולם.

פרסום:

נוסף לזאת, דרכון אוסטרי פותח אפשרויות תעסוקה נרחבות, את האפשרות לעבוד ולהשתכר בכל מדינות האיחוד, ללא צורך בהגשת בקשה והנפקת היתרי עבודה כנהוג. האזרחות האוסטרית מעניקה אפשרות לעבודה במסגרות ציבוריות, מוסדות, גופים פרטיים ומסחריים, חברות בינלאומיות, וכן לפתיחה של עסק עצמאי או שותפות עסקית מכל סוג, במעמד של אזרח, תוך מיצוי הטבות וזכויות וללא מגבלות.

גם ברכישת נדל”ן או השקעה אחרת, בעלי הדרכון האוסטרי נהנים מזכויות רבות, ויכולים לרכוש נכסים בכל היקף וסכום ולכל מטרה במדינות האיחוד השונות, ואך למצות זכאות למימון אל מול מוסדות פיננסיים, בתנאים מיטיבים לאזרחים.

בתחום ההשכלה בעלי דרכון אוסטרי יוכלו להירשם למגוון מוסדות אקדמיים מן המובילים בעולם, אוניברסיטאות ציבוריות ומכללות, תוך קבלת קדימות על פני סטודנטים זרים, בעלויות מופחתות ומסובסדות, ובחלק לא קטן מן המוסדות הללו, ללא עלות כלל. ניתן גם לשלב הסדרי מגורים במעונות המוסדות האקדמיים השונים, בהתאם לתנאי הרישום.

הזכות להשכלה אקדמית ברמה גבוהה במיוחד, וללא עלות או בסבסוד ניכר, מביאה ישראלים רבים לנסות ולהגיש בקשות לאזרחות אוסטרית, אשר מבוססות על היסטוריה משפחתית ושורשים משפחתיים, במטרה לפתוח דלתות עבור ילדיהם, גם כאשר מדובר בילדים צעירים וקטינים, מתוך ראיה של העתיד.

הזכות לדרכון אוסטרי

הזכאות לדרכון אוסטרי הורחבה החל מספטמבר 2020, באמצעות תיקון שמרחיב את תנאי הזכאות לכל מי שהתגורר בשטחי אוסטריה ערב עליית השלטון הנאצי, נמלט ממנה עקב רדיפה, ללא התניית מעמד אזרחות, וכן לצאצאיו לדורות.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments