הדפסת מוצרי דפוס באתר פרינטפיקס

האם לשלוח חומרים שיווקיים להדפסה בבית דפוס אונליין? אולי בכלל להדפיס בבית באמצעות המדפסת הביתית? רגע לפני שליחת חומרים להדפסה, רצינו לדבר אתכם על כמה מהדגשים החשובים בכל מה שקשור להדפסת חומרים שונים – קראו כאן.

אם אתם מחפשים להדפיס חומרים שיווקיים, פוסטרים, פליירים, עלונים או סוגים אחרים של מוצרי קד”ם עבור העסק שלכם, ישנן שתי דרכים עיקריות לעשות זאת: בית דפוס מקוון או אותו בית דפוס קלאסי שכולנו מכירים. במה בוחרים, ומדוע? צוות פורטל פרינטפיקס ריכז עבורכם כמה יתרונות חשובים בנושא, הנה הם:

  1. שירות כללי: בד”כ, שירותי הלקוחות של בתי דפוס אונליין מעולים, וזמני האספקה ​​מהירים יותר מבתי הדפוס המסורתיים.
  2. שליחה להדפסה: רוב ההזמנות נשלחות בד”כ תוך יום אחד בלבד, מה שמאפשר לעסקים לעמוד ביעדים שיווקיים שונים גם בהתראות קצרות.
  3. אופציות הדפסה: ברוב המקרים, יש לבתי הדפוס המקוונים מגוון של אפשרויות כגון גדלים ורמות גימור מותאמות אישית לכל מוצר ולקוח.

למה להשתמש בפורטל פרינטפיקס?

במילים פשוטות, פורטל פרינטפיקס חוסך לכם כסף בכיס, אבל מעבר לכך, הוא גם מאפשר לכם לדייק את שירותי ההדפסה שתקבלו בבית הדפוס הנבחר. זאת, באמצעות השוואת מחירים בין בתי דפוס אונליין, השוואת מחירים בית בתי דפוס פיזיים, קבלת המלצות, חוות דעת, ביקורות ועוד.

פרסום:

אם לא משתמשים בפורטל פרינטפיקס, מהר מאוד אתם יכולים למצוא את עצמכם טובעים בתוך אוקיינוס של הצעות מחיר מבתי דפוס שונים. בפורטל פרינטפיקס זה עובד אחרת, אתם מקבלים עד 3 הצעות מבתי הדפוס המובילים ביותר באזור הנדרש לכם ברחבי הארץ.

כמה עולים שירותי דפוס וכמה פרינטפיקס חוסך?

שירותי דפוס מתחלקים לסוגים שונים, ככה שכמובן שהמחירים משתנים בהתאם לסוג השירות הנדרש לכם. אם מדובר על משהו פשוט כמו הדפסת כרטיסי ביקור או הדפסת פליירים, אפשר להזמין אלפים של הפריטים הנ”ל בעלויות של עשרות עד מאות שקלים בודדים.

אם מדובר על הדפסת מוצרי קד”מ, שיווק, קידום וכולי, מחירי שירותי דפוס יכולי לנוע בין מאות לבין אלפי או אפילו עשרות אלפי שקלים, הכול תלוי בסוג העבודה ובהיקף שלה. בתוך כך, בממוצע, פורטל פרינטפיקס יכול לחסוך לכם כ-15% – 25% על שירותי הדפוס שלכם.

דוגמאות למחירי שירותי דפוס נפוצים

הנה כמה המלצות למחירי שירותי דפוס נפוצים בישראל ובכלל:

שירותי דפוסמחיר שירותי דפספירוט נלווה
הדפסת מגנטים ופליירים או כרטיסי ביקורכ-95 ₪ – 450 ₪ ומעלהמחיר מתייחס ל-1,000 יחידות
הדפסת ניירות מכתביםכ-180 – 250 ₪מחיר רלוונטי ל-1,000 יחידות
הדפסות על קאפהכ-30 ₪ – 225 ₪קאפות בגבהים של 20 ס”מ – 100 ס”מ

מלבד שירותי הדפוס שלעיל, בתי דפוס יכולים לספק שירותים של הדפסת פוסטרים שיווקיים לקד”מ, מדבקות, מודעות ועוד. צריכים מאיתנו מידע נוסף? צוות פרינטפיקס מוכן ומזומן לסייע לכם במציאת בית הדפוס הנכון במחיר הכי נכון – השאירו פרטים כעת עבור השוואת מחירים בין בתי דפוס באתר פרינטפיקס.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments