היעדים הכי בטוחים לישראלים בחג המולד עם ביטוח נסיעות ב-1.5$ ליום

השבועות האחרונים של השנה האזרחית מהווים מבחינות רבות תקופה מתבקשת לטוס בה לחו”ל, לראות שלג ולהנות מאווירת חג המולד וערב השנה האזרחית החדשה במדינה אחרת, בה בכל מקרה חוגגים חגים אלו (וגם אין בה כרגע מלחמה ומצב חירום…). חשוב כמובן לקחת בחשבון את הרשימה הארוכה במיוחד השנה של יעדים אליהם לא מומלץ לישראלים להגיע כרגע, אך אל דאגה – העולם הוא גדול ועשיר ביעדי תיירות, וגם עכשיו ניתן למצוא היכן לחגוג את חג המולד בכיף. להלן שלוש הצעות ליעדים ידידותיים לישראלים בהם תוכלו להתאוורר וליהנות מחגיגות השנה החדשה וחג המולד, ועל מה חשוב לשים לב ברכישת ביטוח נסיעות טרם טסים להנות ביעדים הבטוחים לישראלים

הזדמנות מצוינת לטייל באחת המדינות היפות בעולם – שוויץ

שוויצריה היא תמיד מדינה ניטרלית מבחינה מדינית ופוליטית, מה שהופך גם אותה ליעד בטוח ומתבקש עבור ישראלים כרגע. בשוויץ תמצאו את הנופים המרהיבים בעולם, אתרי סקי מהטובים שבנמצא, אגמי תכלת שנראה כי נלקחו היישר מגלויה ושווקי כריסטמס עצומים ומלאי עניין וייחודיות. בציריך – עיר ציורית ומלאת עניין בפני עצמה, תוכלו למצוא את שוק הכריסטמס המקורה הגדול ביותר בכל אירופה, שוויץ מדינה יקרה, מומלץ לרכוש לאחר רכישת הכרטיסים ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה

קרקוב, פולין

פולין היא אחת המדינות הבטוחות לישראלים בתקופה הזאת, אין בה הפגנות נגד פרו פלסטיניות מכיוון שהיא אחת המדינות היחידות באירופה שסגרה את שעריה להגירה, קרקוב נחשבת לעיר הכי יפה בפולין, שוק חג המולד בקרקוב הוא אחד השווקים הגדולים והפופולריים ביותר בפולין. השוק ממוקם בכיכר העיר העתיקה והוא מציע מגוון רחב של מוצרים ומאכלים, מוצרים יש שניה ומוצרים בעבודות יד, בנוסף, מתקיימות בשוק הופעות חיות לאורך כל היום והלילה. כיכר Wolnica היא הכיכר השנייה בגודלה בקרקוב. בכיכר זו מתקיים מדי חורף מתחם החלקה על הקרח גדול. המתחם פתוח לקהל הרחב, והוא מציע אפשרות להנות מחוויה מהנה של החלקה על הקרח בלב העיר העתיקה, מומלץ להצטייד בלבוש חם, שכן הטמפרטורות בקרקוב בחורף יכולות להיות נמוכות מאוד, יש לקחת בחשבון, ישראלים רבים שטסים בתקופת הקריסמס לא רגילים לקורשל ועלולים להתקרר, שירותי הרפואה באירופה במיוחד לתיירים לא זולים, לכן מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לחול במחיר של החל מ-1.5$ ליום .

חג המולד

חופשת סקי, בנסקו בולגריה

עונת הסקי החלה והשלג התחיל להצטבר בפסגות, בנסקו יכולה להיות אופציה משתלמת ובטוחה עבור ישראלים שרוצים לשלב אווירת חג וסקי. המחיר של חופשת סקי בבנסקו עדיין נמוך בעשרות אחוזים מאשר חופשת סקי באתרים במדינות כמו צרפת, שוויץ או אוסטריה. הסיבה לכך היא שהעלויות בבולגריה נמוכות יותר מאשר במדינות אלו. חשוב לציין שאתר הסקי בבנסקו אינו גדול כמו אתרי הסקי הגדולים במדינות אחרות. אורכו הכולל של המסלולים באתר הוא כ-70 קילומטרים, לעומת כ-300 קילומטרים בממוצע באתרים גדולים בצרפת או שוויץ. עם זאת, מסלולי הגלישה בבנסקו הם איכותיים ומגוונים, ומתאימים לגולשים בכל הרמות, יתרון נוסף של חופשת סקי בבנסקו הוא חיי הלילה התוססים באתר. בנסקו היא יעד פופולרי בקרב צעירים מכל רחבי אירופה, וניתן למצוא בה מגוון רחב של מסעדות, ברים ומועדונים, יש לקחת בחשבון, שטיסה לבנסקו הכוללת סקי מצריכה לרכוש ביטוח סקי על מנת שיכסה גם פציעות העלולות להגרם מתאונות סקי.

פרסום:

עבור כל יעד אליו טסים לחג המולד, או בכל זמן אחר של השנה, חשוב מאוד לבטח את עצמכם עבור מקרים של מחלות או פציעות בעת השהייה בחו”ל, אשר עלולים להצריך בדיקות וטיפולים רפואיים (אשר במרבית המקרים הופכים יקרים במיוחד כאשר נמצאים במדינה זרה). ביטוח נסיעות לחו”ל יסגור עבורכם את הפינה הזו, בעלות כמעט זניחה. על מנת למצוא את ביטוח הנסיעות הטוב והמשתלם ביותר עבורכם, מומלץ להשתמש בפלטפורמות ייעודיות להשוואת מחירי ביטוחים. דוגמה מתבקשת היא אתר “שוק הביטוח”, המציע השוואות מחירי ביטוחים מושכלות ודירוג מפורט של חברות הביטוח השונות, על פי ניסיונם של אינספור לקוחות עבר.

שתהיה טיסה מהנה ובטוחה וחג מולד שמח!…

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments