הסעת עובדים: מתי השירות נדרש?

זו שאלה שרבים מכם בוודאי שואלים. חלקכם אולי אפילו מבינים את היתרונות, אבל רואים בהסעת עובדים הטבה למנהלים ברמה גבוהה בלבד. יחד עם זאת, כדאי לדעת שיותר ויותר בעלי עסקים מגיעים להבנה שמתן שירותי הסעות לעובדים בכל הרמות יכול להועיל למורל, ליעילות הכללית ולרווחי החברה.

קרדיט לתמונה: pixabay

כמובן שעל מנת שיתרונות אלו אכן יושגו, חשוב לבחור נכון את החברה שיש לה מוניטין מצוין בשירותי הסעת עובדים. לכן, מאמר זה בוחן את השאלה ‘מתי מתן שירותי הסעות לעובדים הוא רעיון טוב?’. אבל ראשית, בואו נבחן כמה מהסיבות לכך שחברות שוקלות אפשרות זו.

שירותי הסעת עובדים מובילים לדיוק בעבודה

דייקנות עלולה להוות בעיה גדולה עבור צוות הנוסע לעבודה, עם כל דבר, החל מתנועה ועד מציאת מקום חניה ברגע שהם מגיעים למשרד, אלו הם זמנים שעלולים להגיע על חשבון זמן עבודה יקר. כשהנהלת החברה מספקת את צורכי התחבורה של הצוות שלה, ניתן לוודא שהעובדים מגיעים למקום העבודה בזמן, מה שמוביל להפחתת האיחורים.

פרסום:

מומלץ לייעל את האפשרויות תחבורת העובדים עם חברה שמספקת שירותי הסעת עובדים בטכנולוגיה מתקדמת.

תדמית החברה

כאשר הנהלת חברה מעוניינת להשיג כישרונות מקצועיים מתקדמים שיש לאנשי מקצוע שהיא מעוניינת להעסיק, שיקול התחבורה נחשב להטבה מועילה שניתן להכניס לרשימת הטבות המשרה. בסופו של דבר, כשעובדים יודעים שיש להם את האמצעים להגיע לעבודה, הם נותנים עדיפות למקום עבודה זה, שנוקט במאמצים להקל עליהם.

זה נכון במיוחד אם שירות הסעת עובדים כולל היבט כלשהו של מותרות, או שהוא זמין לעובדים שמתקשים להגיע עם התחבורה הציבורית, או לעובדים שמגיעים מרחוק וצריכים לנהוג במשך שעות ארוכות מדי יום.

תרומה לסביבה

ככל שעסקים יהיו מודעים יותר לסביבה, שירותי הסעות פרטיות הופכים לשיקולים חשובים עוד יותר; חברות יעודדו עוד יותר להפחית את הנזקים לסביבה, עם הפחתת רכבי צוות על הכבישים.

זה נשמע מובן מאליו, אבל רכב אחד המסיע מספר רב של אנשים, כמו אוטובוס הסעות, יעיל יותר מבחינה סביבתית מאשר כל אדם שבוחר לנסוע במכונית שלו.

הרחבת שעות העבודה

סיבה נוספת שחלק מהעסקים מספקים הסעות לעובדיהם היא משום שבגישה זו ניתן להרחיב את שעות העבודה שלהם. 

באזורים שבהם התחבורה הציבורית מוגבלת וכאשר העובדים אינם נוהגים, אספקת תחבורה יכולה לעודד את אנשי הצוות לעבוד בשעות שאחרת לא היו אפשריות. התנהלות זו מגדילה את הייצור ומשפיעה לטובה על רווחי החברה.

תמיכה באיזון עבודה/חיים

שירותי הסעת עובדים תומכים גם בהפגנת תמיכת החברה שלכם באיזון בין עבודה לחיים. ככל שעולם העבודה משתנה לדינמיקה גמישה יותר, יותר עובדים יחפשו מעסיקים שיבינו שהחיים שלהם הם יותר מסתם העבודה שלהם. באמצעות הסרת הלחץ של הנסיעה, הנהלת החברה שלכם תראה לצוות שאכפת לה מרווחתם.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments