ישנים טוב? רק על מזרנים טובים!

כאבי גב וכאבי צוואר הם מהתלונות הנפוצות ביותר בכל העולם. מגיל מסוים כולנו נחווה כאב גם פה ושם, וחלקנו אפילו נחווה כאבים אלו באופן תדיר. אולי כדאי לקחת רגע כדי להבין מה יכול להשפיע על כאבים אלו, מה עלול לגרום להם, וכיצד אפשר להימנע מהם?

ובכן, אם אתם ישנים באזור 7 שעות בלילה על מזרן שאינו מתאים לכם, אתם עלולים בהחלט ליצור את התנאים לכאבי גב. תחשבו על זה ברצינות, 7 שעות, שוכבים על מזרן שאינו נכון לכם. יש לזה השפעה מכרעת על הגב שלכם, ולכן חשוב לבחור במזרן הנכון ביותר, מזרן פולירון.

קרדיט לתמונות PIXABAY

איך בוחרים מזרן מתאים?

יש כמה וכמה משתנים חיוניים לבחירת המזרן הנכון ביותר עבורכם, כזה שישמור לכם על הגב ויאפשר לכם שינה מעולה ממנה תקומו רעננים כל בוקר! ככה תבחרו מזרן נכון:

פרסום:
  • דעו את הגודל הדרוש – נתחיל בבסיס, המזרן צריך להתאים לחלל בו הוא נמצא, לבסיס עליו הוא יושב, ולגוף שלכם. כמעט מובן מאליו, אבל בכל זאת אנשים לא לוקחים זאת בחשבון, ומגיעים לחנות מבלי למדוד את בסיס המיטה שלהם!
  • תעבדו עם חנות מקצועית – חנות מבוססת כגון פולירון פתח תקווה תאפשר לכם גישה למגוון אדיר של מזרנים, וכולם בלי יוצא מן הכלל מזרנים ברמה גבוהה. קשה מאוד לבחור לא נכון כאשר כל המלאי הוא איכות.
  • תבינו את רמת הקשיחות שאתם צריכים – אם המזרן הנוכחי שלכם לא נוח, יכול להיות שהוא רך מדי (לרוב), או קשה מדי (פחות נפוץ). בדקו, הרגישו, שימו לב, ואז תשוו בחנות כדי לבחור את רמת הקשיחות הנכונה לכם.

לעבוד עם איש מקצוע

בחנות פולירון פתח תקווה תוכלו להיעזר באיש מקצוע מומחה בתחומו. לא מדובר בקניות בשופר סל, ואפילו לא בבחירה של סלולרי חכם. מדובר במזרן, משהו שמשפיע על הבריאות הפיסית שלכם בצורה ישירה מאוד. תעזרו באיש מקצוע שמתמחה בהתאמת מזרנים לצרכים שלכם, ותקבלו את הטוב ביותר.

החנות מחזיקה צוות מומחים, ועם וותק של למעלה מחמישים שנות ניסיון בתחום המזרנים, הרי שמדובר באנשים שיודעים הכול על מזרנים, ויכולים לבצע התאמה מושלמת של המזרן לצרכיי הלקוח.

לדוגמא, האם ידעתם כי תוכלו לקבל מזרן בהתאמה אישית לשני בני הזוג, עם רמת קשיחות שונה בכל צד במזרן? מדובר בבחירות משנות חיים, תרתי משמע, אז בצעו בחירה נכונה ונבונה במזרן המושלם עבורכם.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments