כמה עולה לתקן את המחשב היום?

אם אתם שואלים כמה עולה לתקן את המחשב בימינו המתקדמים כל כך מבחינה טכנולוגית, הרי שהמחירים זהים לאותם מחירים שהיו נהוגים גם לפני עשור. בעוד שהטכנולוגיה השתנתה שנות אור, מחירי תיקונים למחשבים לא השתנו בהרבה – המשיכו לקרוא, בשיתוף צוות מחשב בקוויק. 

מחירי תיקון מחשבים עשויים להשתנות מאוד בין מקרה אחד לשני, מכיוון שהמחיר הוא תוצאה ישירה של סוג הבעיה שאתם נתקלים בה. בפועל, מחיר תיקון תקלות במחשב יכול לנוע בין מאות שקלים בודדים, כאשר בחלק מהמקרים התיקון יהיה יקר ולא ממש משתלם, עד כדי כך שיהיה עדיף לרכוש מחשב חדש. לדוגמה, במקרים בהם המעבד מתקלקל, לוח האם או רכיבים יקרים אחרים, ייתכן שיהיה עדיף לרכוש מחשב חדש.

בעיות קלות במחשבים – מה חשוב לדעת?

במקרים של בעיות קלות, כמו למשל מקרה בו המחשב איטי, ייתכן שכל מה שיידרש זה הסרה של תוכנות מסוימות אשר מכבידות על זיכרון ה-RAM, אך ייתכן שיידרש גם ניקוי פיזי. לדוגמה, ניקוי של המאוורר בעזרת מפוח אוויר, מה שמאפשר להסיר את האבק המכביד על המאוורר.

פרסום:

כאשר המאוורר אינו עובד כראוי, המעבד מתחמם, וזה מה שמוביל למחשב איטי. לכן, חשוב לשמור על המחשב נקי ברמה של החומרה, אבל גם ברמה של התוכנה. אם המחשב עמוס בתוכנות, אפליקציות וקבצים כבדים, ייתכן שזה יוביל את המחשב שלא לתפקד כראוי.

בעיות מורכבות במחשבים – מה חשוב לדעת?

מתלבטים אם לתקן את המחשב או להחליף אותו? ובכן, בכל מה שקשור לבעיות חמורות או מורכבות במחשבים, התיקונים יכולים להיות מאוד יקרים. למשל, החלפת מעבד יכולה לעלות גם 1,500 – 3,000 ₪ ומעלה, תלוי באיזה סוג מעבד מדובר.

לוחות אם גם כן יקרים מאוד להחלפה, כאשר באופן כללי, אם המחשב בן יותר מחמש שנים ויש לכם תקלות חומרה או תקלות מערכת מרובות, ייתכן שתיקון לא שווה את העלות והזמן. מלבד המעבד ולוח האם, רוב רכיבי המחשב יחסית זולים להחלפה. למשל, מאווררים יכולים לעלות עשרות שקלים בלבד.

הוזלת מחירי תיקון מחשבים – מחשב בקוויק

מחשב בקוויק הינו פורטל תיקוני המחשבים הגדול ביותר בישראל, בו תוכלו למצוא את כל המידע העיוני והחיוני הנדרש לכם. לפני תיקון מחשב, מבצעים השוואת מחירים בין טכנאי מחשבים מומלצים לפי ערי מגורים ברחבי הארץ וכמובן! בודקים מחירים, באמצעות מחירון מפורט של טכנאי מחשבים באתר.

לאחר שעורכים השוואת מחירים לתיקון מחשב, אפשר לברר בדיוק כמה אתם חוסכים וכמה הפעולה הזאת משתלמת לכם. באופן כללי, מומלץ לקבל לפחות 3 הצעות מחיר מטכנאי מחשבים שונים, להשוות ולבחור באחד הנכון לכם. כמו כן, צוות “מחשב בקוויק” ממליץ לבחון המלצות, ביקורות וחוות דעת על כל טכנאי וטכנאי. מדופלם ככל שיציג את עצמו, אל תסמכו על מילתו – בדקו את טיב השירות שלו מראש דרך הפורטל.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments