כשהקיר זקוק לטיפול: האיטום שיציל את המצב

קירות חיצוניים רטובים הם דבר בלתי נעים בעליל. לא זו בלבד שמדובר במטרד אסתטי, שכן הקירות מתכסים לא פעם בכתמי עובש ירקרקים-שחורים, אלא גם במטרד בריאותי רציני. קירות חיצוניים רטובים עלולים להעיד לא פעם על בעיית איטום מורכבת, ועל מנת לפתור אותה יש צורך לקרוא לחברת איטום מקצועית שתטפל בבעיה. לחברה זו יש דרכים לטפל בבעיית רטיבות בקירות חיצוניים בבניין משותף באמצעות ביצוע איטום קיר חיצוני בהתזה, תוך עבודה בגובה. כי כאשר האיטום מבוצע כהלכה, הקירות שלכם מוגנים מגשמי זלעפות גם בימי החורף הקרים ביותר.

איטום קירות חיצוניים בהתזה – מהם היתרונות המשמעותיים באיטום זה?

פעולת איטום בהתזה של קירות חיצוניים בבית משותף היא אחת העבודות הנפוצות יותר הקיימות בארץ. איטום בהתזה מתבצע בשתי דרכים. הדרך הראשונה היא התזה של חומר האיטום על גבי הקיר בעזרת מכונה מיוחדת. ההתזה היא של חומר ביטומני שנועד לסתום את כל הסדקים ולהביא לאיטום. השיטה השנייה היא התזה בעזרת שני צינורות מקבילים. הצינור האחד מכיל את החומר הביטומני ואילו הצינור השני מכיל חומר שיש בו רכיב של מלח. השילוב בין שני החומרים האלה יוצר את האיטום הטוב ביותר שאפשר לקבל.

לאיטום בהתזה קיימים כמה יתרונות משמעותיים שכדאי להכיר מקרוב:

  • הליך מהיר – אחד היתרונות הבולטים יותר של איטום בהתזה הוא האפקטיביות שלו. בניגוד לחומרים אחרים הדורשים ייבוש של כמה חודשים, חומר האיטום המבוצע בהתזה מתייבש תוך כמה שעות בלבד.
  • ניתן לבצע במסגרת עבודות סנפלינג – איטום בהתזה קל ליישום וניתן לבצע אותו בעזרת עבודות סנפלינג, שהן העבודות המועדפות יותר על הצוות.
  • האיטום המבודד – איטום קירות חיצוניים בהתזה אינו מאפשר רק להגן על המבנה מפני גשמים, אלא מדובר באיטום שיש לו תכונות של בידוד. איטום זה מסייע לשמור על טמפרטורה קבועה בבתים, וכך חוסך בחשמל בקיץ או בחורף.
  • אין צורך בהרבה אנשי צוות – כדי לבצע איטום בהתזה אין צורך בעובדים רבים. ניתן לפצל את העבודה בין העובדים ולהפוך אותה ליעילה יותר.

מבצעים איטום בסנפלינג

אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אפשר לבצע את כל עבודות האיטום בהתזה במהירות רבה כל כך? ובכן, בזכות שיטה ייחודית כמו איטום בסנפלינג אפשר לבצע איטום יעיל תוך זמן קצר. עבודות גובה בסנפלינג מבוצעות רק על ידי אנשי מקצוע אשר מכירים את העבודה מקרוב ויכולים לתת את המענה הטוב ביותר.

פרסום:

עבודות איטום בסנפלינג מתאימות מאוד למקרים שבהם יש צורך לבצע איטום נקודתי של חלונות, חדירות מים בקירות, התפרקויות של טיח או סדקים. היתרונות בעבודה באמצעות סנפלינג הם רבים. קודם כול, אין צורך להתקין פיגומים. העבודה מתבצעת באמצעות חבלים. הצוות מיומן בטיפוס על קירות ובביצוע עבודות איטום, והוא יכול להגיע לכל מקום כדי לאטום סדקים ונקבים, גם אם מדובר במקומות שקשה להגיע אליהם. נוסף על כך, העבודה מהירה מאוד. חומר האיטום מתייבש תוך כמה שעות בלבד, ואף אפשר לקפל את ציוד הסנפלינג ולסיים.

מתי אנחנו צריכים לקרוא לחברה מקצועית כדי לבצע איטום בסנפלינג?

כאשר אנו חיים בבניין דירות משותף, אנו צריכים להיות מודעים לליקויים שבו, וזה אומר גם ליקויים באיטום. חשוב לשים לב לסימני המצוקה של הבניין, בייחוד לאחר הגשם הראשון. סדקים בקירות החיצוניים, קירות מנופחים, סימני עובש ורטיבות על הקירות והגגות – כל אלה עלולים להעיד על בעיה באיטום. רטיבות בקירות חיצוניים בבניין משותף עלולה להוות מטרד רציני, בייחוד עבור אנשים הסובלים מאלרגיות. מסיבה זו חשוב לקרוא לאנשי מקצוע על מנת שיבצעו איטום בסנפלינג ולא פחות חשוב מזה, גם איטום של הגגות, גם אם מדובר בגגות קלים וגגות איסכורית.

איך מבצעים עבודות סנפלינג בפועל?

עבודות גובה בסנפלינג מבוצעות בהדרגה, כאשר המטרה היא להחדיר חומרי איטום גגות וקירות, בצורה היעילה ביותר ולמנוע את בעיית הרטיבות. בשלב הראשון מכשירים את השטח לביצוע האיטום, וזה אומר שיש להסיר תחילה את הלכלוך, שאריות הצבע והאבק שהצטבר על הקירות, למצוא את הליקויים ולתקן אותם ולשטח את הקירות עד כמה שאפשר. לאחר מכן מניחים לקירות להתייבש ומתחילים להחדיר את החומר הביטומני בהתזה תוך שימוש מאובטח בחבלי הסנפלינג. בסיום האיטום בוחנים אם אין פגמים נוספים, ולאחר מכן משלימים את העבודה ומקפלים את הציוד. כמובן שיש לבסוף גם צורך בבחירה והתאמת צבעים לקירות הפנים והחוץ של הבית, על מנת לשוות לבניין את המראה השלם, ולהסתיר את סימני האיטום.

איך בוחרים חברה לאיטום עבודות בסנפלינג?

בחירת חברת איטום טובה המבצעת עבודות סנפלינג אינה עניין של מה בכך. מכיוון שמדובר בעבודה שאינה נטולת סיכונים, חשוב לבדוק אם לצוות הסנפלינג יש אישור עבודה בגובה רב. לאחר מכן, כדאי לבחון אם מדובר בצוות מקצועי ומנוסה המכיר את העבודה מקרוב ויודע לבצע את האיטום על הצד הטוב ביותר. מומלץ גם לוודא אם החברה מציעה אחריות על עבודות האיטום שלה, על מנת שעבודות האיטום יחזיקו לאורך שנים ותקבלו תמורה מלאה לכספיכם.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments