לא יודעים באיזה חברה עשיתם ביטוח? ככה תמצאו את הביטוחים שלכם

בני אדם אוהבים להרגיש שהם בטוחים ושהם מכוסים מכל עבר בגלגל הצלה לקראת כל צרה שלא תבוא. רבים מהם פונים אל חברות ביטוח שונות שמציעות הטבות מיוחדות לנרשמים חדשים עבור פוליסות ביטוח שונות – ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד. ישנה רשימה ארוכה וטופחת של ביטוחים ופוליסות שונות שישראלים רבים נוהגים למלא אותה.

אכן, המציאות היום יומית אינה כה פשוטה ובטח שלא צפויה. בכל יום עלול לקרות חלילה משהו מצער לכל אחד, אף אדם לא חסין לזה. תאונות דרכים, מחלות, גניבות של רכוש, שריפות שמכלות בתים וכדומה הם רק חלק מהמקרים בהם חיי אדם נמצאים בסכנה ונזק רב עלול לקרות לרכוש. לכן, חשוב מאוד שתהיו מבוטחים בכמה ביטוחים נחוצים וחיוניים ביותר.

אתם עלולים לשלם פעמיים על אותו ביטוח – ראו הוזהרתם!

אמנם, בגלל החששות הכבדים של המון אנשים, רבים נוהגים לפנות לכמה חברות שונות במקביל ולהיות מבוטחים בכמה פוליסות ביטוח שונות. בטעות הם עלולים לשלם על אותו מוצר פעמיים, כלומר להיות מבוטחים באותו סוג של פוליסה אצל שתי חברות שונות, והכסף הולך סתם. לצורך מניעה של מקרים אלו, נוסד הר הביטוח.

פרסום:

מה הוא הר הביטוח ואיך הוא יכול לסייע לכם לחסוך כסף?

הר הביטוח זה שירות מטעם המדינה דרך משרד האוצר, המאפשר לכם מציאת ביטוחים להם נרשמתם. באתר של משרד האוצר תוכלו להיכנס אל מערכת הר הביטוח ולבצע חיפוש וגם מציאת ביטוחים דרך כל חברות הביטוח דרכם אתם רשומים.

איך עושים את זה? פשוט מאוד. קודם נכנסים לאתר, מזינים תעודת זהות וסיסמא אותה קבלתם בעת הרשמה לאתרי הממשלה והאוצר, ובוחרים מבין קטגוריות הביטוח השונות איפה שרשום שיש על שמכם פוליסה פעילה.

תחת קטגוריות כמו “ביטוח חיים” “ביטוח בריאות”, “ביטוחים כלליים” ועוד, תוכלו לזהות בקלות אם אתם רשומים לאותו סוג של פוליסה ובכך למנוע את ההפסד הכספי שאתם משלמים כל שנה.

באילו ביטוחים כדאי לכם מאוד להיות רשומים?

ישנם ביטוחים שהם בגדר חובה, יש ביטוחים מומלצים ביותר ויש כאלו שמומלצים רק לבעלי אמצעים. ביטוחים שהם חובה הם למשל ביטוח הבריאות שכל אחד מאיתנו משלם מתוך המשכורת שלו, וזה מבטח אותנו במקרה של פציעה או מחלה דרך קופות החולים. ביטוח חובה לרכב הינו ביטוח אותו חייב לעשות כל בעל רכב שעולה על הכביש. ניתן לשדרג את ביטוח החובה ולהפכו לביטוח מקיף ומשלים ובכך להגן עליכם מפני כלל הבעיות הרוחשות על הכביש מצדכם ומצד נהגים אחרים על הכביש.

ביטוח תאונות אישיות זה ביטוח רשות בו האדם מבוטח מפני כל מני צרות ותאונות שונות שעלולות לקרות לו. ביטוח נכסים ורכוש בדרך כלל מיועד לבעלי נכסים רבים, כמו למשל כספות, תכשיטי זהב, יהלומים וחפצים יקרי ערך אחרים. במקום המועד לגניבות ופריצות חוזרות ונשנות, מומלץ ביותר להיות מכוסים בביטוח זה.

מה עליכם לעשות על מנת להגן על עתידה של המשפחה שלכם?

חשוב קודם כל להגן על עצמכם. מאחר ואתם נחשבים למפרנס העיקרי או אחד מהמפרנסים העיקריים של הבית, זה חיוני לשמור על בריאותכם ולוודא שגם אם חלילה יקרה לכם משהו תהיה לכם תמיכה וגב פיננסי שידאג לכם ולבני משפחתכם. לאחר מכן, הגנו על המשפחה שלכם בכך שתהיה לה הבטחת הכנסה במידה ויקרה לכם משהו. ההכנסות מפיצויי הביטוח יכולים לסייע לבני המשפחה כמו הוצאות יומיומיות, תשלום עבור החינוך של ילדיכם, סליקת המשכנתא ועוד.

הכנסו לאתר הר הביטוח וודאו כי אתם רשומים בביטוחים שאתם מכירים!

רק דרך הר הביטוח תוכלו לבצע מציאת ביטוחים בצורה קלה, נוחה ומהירה. שם תוכלו לראות היכן בדיוק הכסף שלכם מחולק ולאן הוא הולך. במידה ותרצו בכך, תוכלו לעשות השוואות בין חברות הביטוח השונות ולהחליף ביניהן.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments