לנהל את הבניין בצורה נכונה

ניהול נכסים הוא לא דבר פשוט. פרטים קטנים, חשבונות, שכר דירה, תשלומים שונים, ספקים, ניקיונות, ביטוח, ובקיצור, עבודה. ניהול האספקט הפיננסי של הבניין שאתם מנהלים זה בסופו של דבר הבסיס לחופש הפעילות. כשהניהול הפיננסי שוטף ובהיר, אפשר להקצות את התקציבים בצורה נכונה, אין טעויות בדרך, ולא מתגלים פתאום בורות בתקציב, הפתעות לא צפויות וכיו”ב.

הצורך הוא אבי כל המצאה, והצורך ההולך וגובר והדרישה ההולכת וגדלה הובילו לפיתוח של אפליקציה לניהול בניין. צעד מתבקש זה לקח זמן מה, והפיתוח של האפליקציה היה חייב להיות מושלם. לאפליקציה מגוון רחב של יתרונות, וחלק מהם נציג לכם כעת.

לעבוד עם אפליקציה לניהול בניין

כאשר עוברים למערכת ניהול חכמה ומתקדמת, נהנים משיפור בכל הפרמטרים:

  • ניהול כל הפרטים הקטנים והגדולים ממקום אחד – הטלפון שלכם, בצורה מסודרת ונגישה, נוחה ופשוטה לתפעול.
  • מפסיקים עם הניירת – המעבר לאפלקציה מאפשר לדיירים לשלם לכם אונליין, כולל בסליקת אשראי. הכול מתועד אוטומטית לגמרי, והסידור הזה נוח לכולם. אין צ’קים, אין מזומן.
  • הפקת דוחות ומעקב – הכול כתוב ומתועד, והגישה למיד, מי שילם כמה ומתי, הקבלות, החשבוניות, ובעצם הפרטים החיוניים לניהול השוטף זמינים בלחיצת כפתור.
  • הדיירים מרוצים יותר – אתם עושים לדיירים שלכם חיים קלים ונוחים, הם יכולים לסגור את כל הפינות במהירות ובנוחות, והם נהיים מרוצים עוד יותר מהשירות שלכם.
  • הכול נהיה אוטומטי – הדיירים שלכם יכולים לחבר את עצמם לפונקציה של תשלום אוטומטי קבוע, ובזה זה נגמר, לא שוכחים, לא מאחרים, וגם אתם יודעים שאתם בראש שקט עם קבלת התשלום
  • תזכורות אוטומטיות – לא צריך לרדוף אחרי אנשים. הדייר צריך לשלם עוד כמה ימים? אין בעיה, המערכת תשלח לו תזכורת אוטומטית, ואין תירוצים יותר של “לא ידעתי לא שמעתי”.
  • אתם יכולים לשלם לספקים – תשלום מסודר וברור, בלי לחץ מהספק, בלי לאחר או לפספס, ויצירת יחסים בריאים וטובים עם הספקים שלכם.
  • האפליקציה עובדת עם כל אמצעי התשלום – תוכלו לסלוק בויזה, דיינרס, מאסטרסקארד, אפל פיי, אמריקן אקספרס.

הפתרון המושלם שיאפשר לכם לגדול

עסק שלא גדל, נתקע וקטן. זה חוק טבע בעולם העסקים, וכל מי שאסף ניסיון רב יודע זאת. הדבר נכון בכל עסק, כולל בניהול מבנים ותחזוקתם. אחד היתרונות הברורים של אפליקציה לניהול בניין הוא שאתם זוכים בזמן פנוי. הסדר שיוצרת האפליקציה בכל הנוגע לתשלומים, מאפשר לכם לחסוך זמן יקר, ולהשקיע אותו נכון – בפיתוח העסקי.

פרסום:

שיווק, קידום מכירות, הגעה ללקוחות חדשים, זה המהות של העסק, תוך שיפור מתמיד במערך ניהול המבנים, כל אלו זמינים לכם לפתע בקלות רבה יותר. לא רק הזמן החדש שהתפנה לכם, אלא גם השימוש באפליקציה כדוגמא ליעילות והבידול שלכם בעולם, כחברה מתקדמת שממנפת טכנולוגיה לשיפור השירות, ומיתוג זה בסופו של דבר כל העניין.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments