מגשי אירוח זולים – בלי להתפשר על איכות

כשמתכננים אירוע – מסיבת יום הולדת גדולה, יום נישואין שמזמינים אליו את המשפחה המורחבת, בר מצווה, בת מצוות, ברית מילה וגם בריתה, ויש כמובן גם אירועים עסקיים – ישנן שתי שאיפות מנוגדות: מצד אחד, הרצון לייצר אירוע מרשים במיוחד שכל המשתתפים בו לא יפסיקו להחמיא למארגנים על הבחירות השונות. מצד שני, הרצון לצמצם את עלות ההפקה, גם כי אנחנו חיים במציאות כלכלית מורכבת וגם כדי להוסיף כמה שיותר מרכיבים לאירוע.

החלק הקולינרי הוא מרכיב משמעותי גם בסעיף העלות וגם בסעיף ההנאה. איך מצליחים לשלב את שני הרצונות במרכיב הזה? עם מגשי אירוח. מגשי אירוח הם אופציה יחסית זולה, וכשבוחרים נכון את חברת הקייטרינג לא צריך להתפשר על איכות כדי להפחית את העלויות.

טריות מקסימלית

דגש אחד שעליו אסור להתפשר הוא הטריות. מאכלים לא טריים הם לא “רק” מאכלים לא טעימים, אלא גם סכנה של ממש. בימינו יש שלל דרכים לצמצם את עלויות המזון בלי לוותר על טריות, ובפרט כשיש חומרי גלם שמטבעם רגישים מאוד. הכוונה היא לכל מאכל שבהכנתו מעורבים מוצרי חלב שעלולים להזדהם, וכך גם בשר על סוגיו השונים שחייב להישמר בתנאים אופטימליים. דגש נוסף בהקשר זה הוא ההובלה, שגם היא חייבת לעמוד בכל התקנים המחמירים וכמובן להתבצע בקירור כשיש מזון שזקוק לטמפרטורות נמוכות על-מנת לא להפוך למקור לחיידקים מזיקים ומסוכנים.

גיוון מרבי

על-מנת שהמחיר הנמוך של הכיבוד באירוע לא ישפיע לרעה על התחושות של האורחים, וכידוע רף הציפיות של כולנו גבוה מאוד ורק ממשיך לעלות משנה לשנה, כדאי מאוד להציע מגוון רחב של מגשי אירוח. המשוואה פשוטה: בני אדם רגילים לזהות גיוון עם שפע, ושפע נתפש (ובצדק כמובן) כנדיבות. בנוסף, כשאתם מציעים למשתתפים באירוע חופש בחירה מקסימלי, כל אחד וכל אחת מוצאים מאכל שהם אוהבים, ואתם יכולים לסמן V על הנחת הקולינרית.

פרסום:

בפרט חשוב להציע מגשי אירוח זולים גם לצמחונים ולטבעונים, שמספרם נמצא במגמת עלייה ואין אירוע כמעט שהם לא נוכחים בו. כמו כן כדאי להעדיף חברות קייטרינג שמקשיבות לכם, מבינות מה אתם צריכים ורוצים ויודעים להתאים תפריט טעים לדרישות שלכם ולציפיות של האורחים שלכם.

תפריט חלבי

הצעה נוספת לחיסכון בעלויות על בסיס מגשי האירוח הזולים מבלי להתפשר על איכות היא להציע תפריט חלבי. אם בעבר אירוע ללא בשר נתפש כפחות מושקע, היום ההתייחסות כבר שונה לגמרי. כולנו כבר היינו באירועים כאלה, וזכינו להתענג על שלל מטעמים מכל הסוגים, ולכן לא מרימים גבה לנוכח תפריט חלבי. קייטרינג חלבי לבר מצווה או בת מצווה, או כל אירוע אחר, חייב כמובן להתאפיין בסטנדרטים גבוהים, אבל גם כך, בגלל העלות הגבוהה של בשר, התוצאה תהיה חיסכון כספי משמעותי.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments