מהו מחיר איטום גגות? וכיצד לחשב זאת נכון

מחפשים אחר מחירון איטום גגות ולא מוצאים? רוצים לדעת כמה עולה איטום גג בעזרת שיטות איטום שונות? הכנו עבורכם כאן את כל המידע, הנה כל מה שצריך לדעת על איטום מבנים, מחירי עבודות איטום וכל מה שבין לבין.

החורף מתחיל ואתם נזכרים שהגיע הזמן לבצע איטום גגות, אבל לפתע אתם מגלים שמסתבר שלא פשוט לאתר חברת איטום מומחית. במיוחד עונת החורף, קשה לאתר חברות איטום, ועוד יותר קשה לבצע איטום גג בעונה זו. אם ככה, הטיפ הכי חשוב, לפני שמדברים על מחירי עבודות איטום, הוא הטיפ של ביצוע עבודת איטום בקיץ, מקסימום בספטמבר.

קרדיט: depositphotos

כמה עולה איטום גגות עם יריעות ביטומניות?

אחת משיטות האיטום המומלצות היא שיטת איטום באמצעות יריעות ביטומניות. לפי השוואת מחירים בין חברות איטום מבנים באינטרנט, מחיר איטום יריעות ביטומניות הוא כ-85 ₪ בממוצע. המחיר הזה מתייחס למ”ר של איטום. אם הגג שלכם הוא בגודל של 30 מ”ר, מחיר איטום גגות עבורכם יהיה כ-2,550 ₪.

מחירון איטום יריעות ביטומניות 5 מ”מ

בשורות למעלה ציינו כמה עולה עבודת איטום עם יריעות ביטומניות בעובי של 4 מ”מ. אם אתם רוצים יריעות עבות יותר, תוכלו לבצע עבודת איטום עם יריעות בעובי של 5 מ”מ ובעלות של כ-100 ש”ח למ”ר. אם הגג בגודל של 40 מ”ר, מחיר עבודת האיטום יהיה כ-4,000 ₪ בממוצע.

פרסום:

>> ראו מידע נוסף על מחירי איטום גגות ממש כאן.

כמה עולה איטום גג באמצעות משחה פוליאוריטנית?

משחות פוליאריטניות הן פתרון מעולה עבור איטום גגות, אבל המשחות הללו לא יתאימו לכל סוגי הגגות. לרוב, חומרי האיטום המשחתים מתאימים לגגות רעפים. לפי השוואת מחירים לאיטום גגות מקצועי, מחיר עבודת איטום משחה פוליאוריטנית הוא כ-90 – 150 ₪ ל-מ”ר.

איטום גגות – מהם המחירים עבור משחה אקרילית?

אם אתם מעוניינים לבצע איטום גגות באמצעות משחה אקרילית, העלות הממוצעת על העבודה הזו תהיה כ-55 – 75 ₪. יש לציין, בדומה למשחה פוליאוריטנית, גם המשחות האקריליות לא מתאימות לכל סוגי הגגות ובד”כ כן מתאימות לרעפים.

כמה עולה זיפות גגות?

אמנם זיפות גגות היא אחת משיטות האיטום הכי ותיקות שיש, אבל היא נחשבת יעילה במיוחד גם בשנת 2021. ומעבר לכך שמדובר בשיטת איטום פנטסטית, היא גם נחשבת שיטת איטום אטרקטיבית מאוד במחירה. איטום גגות מחירים של זיפות – 30 –  70 ₪ בממוצע למ”ר ולגג בגודל של כ-100 – 200 מ”ר.

מתוך איטום בקליק ב-YouTube

איטום גגות מחירים ועלויות נוספות

רגע לפני ביצוע עבודת איטום בגג, חשוב לבדוק אם המחיר שקיבלתם כולל גם את הפירוק של דודי שמש, קולטני דודים, מרזבים, סולמות-גג, צלחות לוויין ועוד. אם אתם רוצים להוזיל את העלויות של עבודת האיטום, תערכו השוואת מחירים בין חברות איטום מקצועיות, וכמובן שמומלץ למצוא איטום באזור הקרוב אליכם. שנית, תפרקו בעצמכם את המכשולים שמפריעים לעבודת האיטום להתבצע.

פרסום: