מכרתם נכס בשנים האחרונות ושילמתם מס שבח? שווה קריאה

כל אדם שמוכר נכס מכיר את הסיטואציה הבאה; הנכס נמכר במחיר שווה במיוחד, בעליו הרוויחו וכעת, רשות המיסים דורשת את חלקה בדמותו של מס השבח. נשאלת השאלה, האם אפשר להפחית במס זה ובאמת להרוויח את מלוא הסכום ממכירת נכס? ובכן, התשובה היא כן. כשמדברים על מס שבח מיטב פיננסים הם כנראה אנשי המקצוע המובילים בשוק, שמכירים היטב את עולמו של מס השבח וכיצד לעשות הכל כדי להפחית אותו עבור בעלי הנכס.

כך תוכלו להפחית מס שבח מיטב פיננסים עושים לכם סדר

החדשות הטובות הן שאם ב-4 השנים האחרונות ביצעתם עסקת מקרקעין ושילמתם עליה מס שבח, ייתכן שמגיע לכם החזר בגין המס! כפי שתראו מיד, בכל הנוגע להחזר מס שבח מיטב פיננסים ישמחו להציג בפניכם את הדרכים לעשות זאת:

  • פיצול השבח – ניתן לפצל את מס השבח בין בני זוג וכך לנצל באופן כפול ומכופל את הטבות המס. חשוב לציין שפיצול השבח יהיה אפשרי במקרה בו הנכס רשום על בני זוג נשואים (או אחד מהם). במקרים בהם בני הזוג אינם נשואים או הינם בני אותו מין, הרשות לא תבצע פיצול. כלומר, הנכס יהיה רשום על בן או בת הזוג הרשומים.
  • פריסת השבח – ככל שפורסים את מס השבח לשנים, כך תהיה השפעה על גובה תשלום המס. על פי החוק ניתן לבצע פריסה לתקופה של עד 4 שנים לאחור או לתקופת משך האחזקה בנכס. אם בני הזוג לא עשו שימוש במדרגות המס הנמוכות באופן מלא, יוכלו לחשב את המס בכל שנה בנפרד עם סכום המופחת לכל שנה. כך, יוכלו לממש את החזרי המס אשר להם יהיו זכאים.
  • מס רכש – חשוב לדעת כי במעמד רכישת נכס יש הקלות לאלו הזכאים למס הרכישה; נכים, אנשים עם דרגת אובדן כושר עבודה, עולים חדשים שרכשו נכס לפני עלייתם ארצה או במשך תקופה של עד 7 שנים מרגע המעבר, ועוד. כדי שהבקשה תתקבל, יש להגיש גם מסמכים התומכים בזכותכם.
  • הפסדי הון – הרי שבח נוצר מרווח במכירת נכס. במקביל, הפסדי הון יכולים להתקבל ממקורות אחרים ולהתקזז כנגד מס השבח. כך, אדם בעל הפסדי הון יוכל לשמור ולהשתמש בהם כנגד מס השבח.

בוחנים היטב כל לקוח

כעת כשאתם יודעים הכל על מס שבח מיטב פיננסים עומדים לרשותכם כדי לבחון ולהבין בדיוק מהי הסיטואציה בה אתם נמצאים וכיצד לדאוג שתרוויחו יותר מהנכס שמכרתם. כל פרמטר ייבחן בקפידה ותתבקשו להציג מסמכים מפורטים ככל האפשר. הקפדה על כך תסייע לאנשי המקצוע להביא לתוצאות טובות ואיכותיות יותר עבור בעל הנכס. אז למה אתם מחכים? אל תתפשרו על פחות מכל הזכויות שמגיעות לכם! תנו למקצוענים לעבוד בשבילכם!

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments