מסע היפנוטי מוזיקלי בשבילי התת מודע: מופע הסולו האוונגרדי והמלהיב של אודי בונשטיין יעלה בנובמבר

מופע ‘מים חיים’ המשלב בין מוזיקה רבודה עם עולם הנפש לוקח את הקהל לנבכי נפשו צעד אחד צעד בנתיבי המוזיקה המהפנטת

ביום שבת, 06 בנובמבר, יעלה בתאטרון ענבל מופע חדש ומיוחד במינו – מים חיים שישלב בין עולם הנפש ותת המודע למוזיקה.

מים חיים הוא מופע סולו מוזיקלי חדשני ואוונגרדי שנכתב, הולחן ומבוצע על ידי ד”ר אודי בונשטיין, הפסיכולוג הראשי במרכז הרפואי לגליל בנהריה, מהפנט מורשה ששימש גם כיו”ר האגודה הישראלית להיפנוזה. המופע עושה שימוש במגוון כלים מוזיקליים ואמצעים טכנולוגיים ולוקח את הצופה להתבוננות מרתקת מחוץ פנימה, אל תת המודע שבנפשו.

המופע המסתורי יפגיש לראשונה את הקהל עם יוצר מוזיקלי שהוא ד”ר לפסיכולוגיה קלינית המשלב בהרמוניה את שני העולמות יחד, ומעניק לצופים הזדמנות נדירה וחד פעמית לגלות כיצד המוזיקה משפיעה על התודעה, על הרגשות שלנו ועל העולם הפנימי הנסתר.

המים, חומר מופלא, שלכאורה חסרי נוכחות משלהם ומאמצים את צורת הכלי בו הם נתונים. על אף שהמים אינם שואפים כלפי מעלה כי אם זורמים תמיד למקום הנמוך ביותר, הם בין היסודות החיוניים ביותר לחיים – מרווים, מנקים ומרעננים, ובעלי מגוון רחב של התגלמויות.

פרסום:

מופע מים חיים עובר כולו דרך המים. זוהי יצירה מוזיקלית רציפה ושלמה בת 50 דקות, העושה שימוש בצורות מוזיקליות ארוכות ובשילוב סגנונות ייחודי, החל מסאונדים עכשוויים, סימפולים בזמן אמת, ואמביינט, דרך רוק רך, ועד לרוק קשוח ומוזיקה אלקטרונית. היוצר חושף בפני הקהל קומפוזיציה מורכבת ומולחנת מראש לצד אלתור חופשי, בשתי גישות הנשזרות זו בזו.

במהלך מופע הסולו הייחודי, יעבור האומן בין הכלים השונים הפזורים בכמה עמדות על גבי הבמה: עמדת הגיטרות והשירה, כלי הקשה ועמדה נוספת שהיא הפתעה לצופים ואל לנו לגלות. תוך שימוש מושכל ואחראי במוזיקה, מחשבים, סאמפלרים, לופרים ווידאו ארט, יספק בונשטיין לקהל הצצה חד פעמית יוצאת דופן למצב התודעתי שנמצא בין הערות לשינה – ההיפנוזה. הקהל יזכה לחוויה מהפנטת ומפעימה, מימית ונשגבת כשכל אחד מהצופים מרוכז בתחושותיו הפנימיות ובחוויה האישית שהיצירה מעוררת.

ניתן לתאר את מופע ‘מים חיים’ כמרחב מטאפורי המתקיים באופן עצמאי מחוץ לזרם המרכזי של תרבות המוזיקה ואולמות הקונצרטים ומשלב בין תנועות קיימות במוזיקה אוונגרדית ופופולרית לאלמנטים חדשים לחלוטין של פסיכודליה, אימפרוביזציה חופשית והתרחשות.

המופע כל כך חי ומרגש עד כי עשוי להשכיח מהצופים כי הם בתיאטרון. ייתכן ויחושו כי הם מרחפים על זרמי המוזיקה והמים הרבה מעל לכיסאות המעוגנים.

ד”ר אודי בונשטיין הוא בוגר תואר שני של האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, במגמת אלתור בן-זמננו. הוא פסיכולוג קליני ורפואי בכיר, מורשה להיפנוט, ולמחקר והוראת היפנוזה, המשמש כפסיכולוג הראשי במרכז הרפואי לגליל. הוא מחברם של שלושה ספרי עיון, וזוכה פרס בהט לספר העיון הטוב.

המופע יתקיים ביום שבת, 06 נובמבר 2021 בשעה 21:00 תיאטרון מחול ענבל – מרכז סוזן דלל, יחיאלי 6, תל אביב.

מחיר לכרטיס: 79 ₪ (הנחה לגמלאים: 59 ₪) להזמנת כרטיסים

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments