אורחים הגיעו! מתכונים טבעוניים בהתראה קצרה – המדריך השלם

הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים? קבעתם דייט בבית ואתם מחפשים מנה משביעה שתדליק את הלב? מחפשים מנה עשירה בחלבון ופחמימה בלי להתפשר על הטעם והשובע?

רגע לפני שהאורחים מגיעים, איך תבטיחו שהמתכונים הטבעוניים שתכינו יפילו אותם מהרגליים ויהיו הצלחה מסחררת?

תפריטים מוכרים

במקרים רבים מספיק לחולל שינוי קטן או ליצור טוויסט בעלילת המתכון כדי לברוא אותו מחדש ולהפוך אותו להצלחה, אפילו שמדובר במתכון מוכר יחסית. באופן זה, כרובית בטחינה יכולה להיות הכוכב של הערב אם תאפו אותה נכון, שקשוקה טבעונית יכולה להפוך להיות “קטע” מגניב אם היא מערבת כמה רכיבים מעניינים ואפילו ירקות יכולים לקבל מעמד מכובד אם הם מוקפצים בתערובת קארי וחלב קוקוס.

פרסום:

גאונות קולינארית, מסתבר, יכולה להימצא במרחק של שני רכיבים חדשים מכם, אם תרשו לעצמכם “להתפרע” ולהתנסות בחוויות מעניינות.

בחרו את התפריט בהתאם לאורחים

כלל ידוע בתקשורת הוא התאמה של המסר לאדם המאזין. כשמבשלים מתכונים טבעוניים חדשים לאנשים שאוהבים, החוקים הם די דומים: אם האורחים שלכם ארגנטינאיים למשל, ואתם יודעים שהם “חולי בשר”, זו בדיוק ההזדמנות שלכם להכין את ההמבורגר הטבעוני המנצח.  אם האורחים שלכם חובבי אג’נדה בריאותית, מאכלים הכוללים צ’יה, סופר פודס רכיבים תזונתיים אחרים המתהדרים בערכים תזונתיים מובילים יכולים להפוך להיות ה”היי לייט” של הערב.

האורחים שלכם בדיוק חזרו מהודו ועדיין לא התאוששו? נסו את המטבח ההודי על הוורסיות המעניינות שהוא מביא אתו. באותו אופן, ארוחות ביתיות יכולות להיות הפתרון האידאלי לאירוח משפחתי ומנות “פאסט פוד” כמו בורקס, צ’יפס מירקות, ג’חנון, שניצל טבעוני ואחרות – יכולות להיות המענה המושלם לאירוח משפחות עם ילדים. הכל תלוי בידיים שלכם ובאופן בו תנגישו את המנות לאורחים שלכם.

זה חם ומתוק

שוקולד וסוכר תמיד היו שובי לב קלילים במיוחד ופתרונות קסם כשמדובר במתכונים טבעוניים.  טים טם טבעוני נחל הצלחה שלא הפתיעה גם את אוכלי הבשר, בראוניז איכותיות העשויות במו ידיכם יכולות להמס את לבם של האורחים שלכם ו”טעמי” טבעוני גרם לאנשים התמכרויות קשות. אם אתם רוצים להיות בטוחים שהאורחים שלכם יתלהבו מהמתכונים הטבעוניים שהכנתם, אל תהססו לעשות שימוש בשוקולד איכותי ובסוכר על צורותיו השונות.

כשכל הדלתות פתוחות בפניכם, העקרונות שצריכים להוביל אתכם בעיקר הם: תמציתיות, פשטות בהכנה ומרכיבים שאיש לא יוכל לסרב להם. בחירת מתכונים טבעוניים מוצלחים תשפיע באופן משמעותי על שביעות הרצון של האורחים שלכם ולכן, זה בדיוק הזמן שלכם לשחק את המשחק ולבחור מתכונים טבעוניים שיהפכו את כולם לאנשים שמחים יותר.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments