ניקיון אחרי שיפוץ: השוואה בין הזמנת חברה לבין ניקיון עצמאי בעזרת מכונת פוליש

סיימתם שיפוץ דירה או נכנסתם לדירה חדשה, אחת המשימות המאתגרות ביותר היא ניקיון הזוהמה שנותרה אחרי השיפוץ. רבים חושבים שהפתרון הטבעי והמיידי הוא הזמנת חברת ניקיון מקצועית, אך ישנה אפשרות אחרת שלא רק תחסוך לכם כסף, אלא גם תאפשר לך שליטה מלאה על התהליך – השכרת מכונת פוליש. זו הזדמנות להיות יותר פעיל בשיפוץ הדירה וגם לחסוך בעלויות.

הדגמת קרצוף וניקיון ריצוף דמוי פרקט עם מכונת פוליש אחרי שיפוץ דירה (צילום: power-tools)

חשוב לדעת איזה סוגי לכלוך שבדרך כלל מצטברים אחרי שיפוץ דירה מכונת פוליש תנקה בקלות:
מכונת הפוליש מתאימה בעיקר לניקיון של שכבות עפר ואבק שהצטברו במהלך עבודות השיפוץ, להסרת שאריות צבע וחומרי דבק שהצטברו על הרצפה, שאריות רובה ולחידוש המראה של מרצפות כמו גרניט פורצלן, קרמיקה שיש ועוד. היא מסייעת בהחזרת הברק והמראה הנקי והחדש של הריצוף, ויכולה להיות שימושית גם בניקוי ושיקום רצפות פרקט, חידוש ריצוף טרצו ישן , ואף לחידוש רצפות בטון.

יש לזכור, עם זאת, שלא כל סוג של לכלוך ירד בקלות באמצעות מכונת פוליש, לדוגמא צבעי שמן חזקים מאוד שנשפכו או דבקים חזקים ידרשו ניקיון חזק יותר ונקודתי.

נעשה השוואה מעמיקה ואמיתית האם כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית או לשכור מכונת פוליש ולבצע את העבודה באופן עצמאי?

פרסום:

הזמנת חברת ניקיון לניקיון דירה אחרי שיפוץ

יתרונות:

  1. חסכון בזמן: כאשר מזמינים חברת ניקיון, אתם חוסכים זמן שהייתם צריכים לבזבז על הניקיון. החברה מגיעה עם צוות מקצועי שיכול להסתדר עם הניקיון בצורה מהירה ויעילה.
  2. תוצאות מקצועיות: חברת ניקיון מקצועית עם ניסיון רב מסוגלת להשיג תוצאות מרשימות יותר מאשר ניקיון עצמאי.
  3. חוסך במאמץ: הזמנת חברת ניקיון מפחיתה את המאמץ הדרוש לניקוי הדירה.

חסרונות:

  1. עלות: השירותים של חברת ניקיון יכולים להיות יקרים, מחיר ניקיון דירת 2 חדרים יכול לעלות 1200 שח ודירה גדולה יותר עד 3000 שח ואפילו יותר, במיוחד אם השיפוץ היה מקיף.
  2. התאמה אישית: חברת הניקיון עשויה לא להתאים את הניקיון לדרישותיך האישיות כמו שהיית מעדיף.

השכרת מכונת פוליש וניקיון עצמאי של הדירה אחרי שיפוץ

יתרונות:

  1. חיסכון בעלות: השכרת מכונת פוליש וניקיון עצמאי יכולים להיות זולים משמעותית מאשר הזמנת חברת ניקיון, מחיר השכרת מכונת פוליש כולל כל מה שנדרש להפעלת המכונה כמו אביזרים וחומרי ניקיון מיוחדים יהיה בין 200 ל-400 שח בלבד.
  2. שליטה: כאשר אתה מנקה באופן עצמאי, יש לך שליטה מלאה על התהליך ועל התוצאה הסופית.

חסרונות:

  1. זמן: ניקיון עצמאי מצריך זמן ומאמץ גבוהים יותר מאשר לשלם לחברת ניקיון, לשבת בצד ולחכות שהעבודה תתבצע.
  2. מורכבות: ישנם שיטות וחומרים שיכולים להרגיש מורכבים לאנשים שאינם מומחים בתחום, אך בפועל, למידת השימוש במכונה נעשית ב-5 דקות וקלה במיוחד.

לסיכום, הבחירה בין הזמנת חברת ניקיון לניקיון דירה אחרי שיפוץ לעומת השכרת מכונת פוליש  וניקיון עצמאי תלויה במספר גורמים. אם הזמן והמאמץ הם משאבים מוגבלים עבורך, הזמנת חברת ניקיון יכולה להיות הפתרון האידיאלי. אם אתה מעדיף לחסוך כסף והינך מוכן להקדיש יותר זמן ומאמץ, השכרת מכונת פוליש וביצוע הניקיון באופן עצמאי יכולה להיות הבחירה הטובה עבורך.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments