עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה הינו עורך דין עם הסמכה בכל הנוגע לענייני גט, נישואין, ירושה וכן הלאה. מדובר על המקצוע המבוקש ביותר וגם המסובך ביותר. לכן, בכל מצב בו אתם פונים לבעל מקצוע בתחום ענייני המשפחה עליכם לדעת שאתם פונים לעורך דין המקצועי ביותר. 

נישואין וגירושין

תחום זה יכול להיות התחלה חדשה בשני המקרים. בישראל, ענייני הגירושין והנישואין אינם עם הפרדה בית דת למדינה בדיני משפחה. בגלל זה זוגות רבים מתקשים למצוא את עצמם מתחתנים בארץ. בכל מצב בו אתם עומדים מול בית דין רבני או אזרחי אתם חייבים לעבור דרך שירותיו של עורך תחום לענייני משפחה. בכל מקרה של גירושין, מדובר על תהליך מדובר מסובך גם אם מדובר על נישואין אזרחיים. לכן, כאשר אתם עומדים בפני תהליך זה עליכם להיוועץ עם עורך דין לענייני משפחה אשר יהיה לכם למייצג בפני הגורמים המשפטיים.

פרסום:

יש מקומות בהם תהליך הגירושין הוא אפילו חמור יותר כאשר הבעל או האישה אינם מוכנים להעניק גט. מסורבת גט על פי היהדות מוכרת בתור אישה עגונה. זאת אומרת, על פי חוקי הדת, אין היא יכולה להינשא בשנית עד שהיא לא מקבלת גט. משמע, היא אינה יכולה גם להביא ילדים מגבר אחר אחרת הם יוכרו בתור ממזרים. במקרים כאלה, האישה צריכה ייצוג משפטי ובכך לתבוע את בעלה. יש לכפות על הבעל להעניק גט לאשתו, זאת על ידי כפייה כספית או עניינים משפטיים אחרים כמו שלילת רישיון, איסור החזקת כרטיס אשראי ולעיתים גם כלא. 

מזונות, משמורת ורכוש

כאשר מדובר על גט העניינים יכולים להפוך מאוד מכוערים כאשר מדובר על מזונות ומשמורת ילדים. מדובר על אחד התחומים שיותר מעסיקים את עורכי הדין לענייני משפחה. יש חובה בלשלם דמי מזונות, חובה שמוטלת על האב. עם זאת, יש מקרים בהם גביית דמי המזונות לא הגיונית בהתאם להכנסה של הבעל או בהתאם לתנאים שבהם חייו כאשר היו נשואים. בשביל זה עורך דין לענייני משפחה מתערב, ליצור את נקודת השוויון בה כל צד יקבל את התנאים ההוגנים ביותר. ניתן להגיש תביעה לענייני מזונות דרך בית דין רבני או משפטי לענייני משפחה. יש קשר ישיר בין משמורת ילדים ובין תשלום מזונות. כאשר זוג עם ילדים מתגרש הוא צריך להסדיר את המשמורת, כלומר מתי כל אחד יוכל לראות את הילדים. יש הוcרים אשר עוברים את התהליך הזה ללא צורך בליווי משפטי. עם זאת, יש מקרים בהם אין הסכמה בין שני הצדדים וכאן נכנס עורך דין לענייני משפחה, כדי לייצג את האב או האם. ולבסוף, גם הרכוש הוא עניין בפני עצמו אשר כל אחד דורש את שמגיע לו, אבל רק בית דין יכריע למי מגיע מה וכמה. כדי לקבל את הזכאות שלכם, קבלו ליווי מקצועי של עורך דין מוסמך ומנוסה. 

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments