עזרים לגיל השלישי שמקילים על החיים בבית ובחוץ

ככל שמתבגרים ומזדקנים יש ירידה ביכולת של אנשים לדאוג לעצמם והתוצאה יכולה להיות פגיעה קשה בבריאות בגלל נפילות ותאונות ביתיות. לכן, חשוב להתחיל לשים לב לתפקוד שלכם ולדעת שיש מה שיכול להקל עליכם בכל תחום. בדרך כלל, אנשים בגיל השלישי יודעים שהם זקוקים לעזרה וכבר לא חוששים לבקש את העזרים שמתאימים לפעילות מגוונת בבית ובחוץ. כל אביזר כזה מסייע להם בפעולה שונה מהתניידות בבית וברחוב ועד אכילה ורחצה. עזרים לגיל השלישי מגוונים מאוד ונמצאים בקטגוריות שונות, כאשר לא בהכרח יש צורך בכולם אלא רק בחלק מהם. יש אנשים שמתקשים רק בהליכה וביציבה ולכן העזרים שלהם נעים ממקל הליכה ועד רולטורים והליכונים, ויש מי שמעדיף יציבות באמבטיה ובמקלחת והעזרים שמתאימים להם הם מתקנים לרחצה או ציוד כמו כיסא מתכוונן שיכול לעזור להם לשבת ביציבות במקלחת מבלי לחשוש מנפילות. ככל שיודעים יותר על עזרים כאלה כך אפשר להיעזר בהם ולהרגיע את הקרובים שלכם שאתם שומרים על עצמכם ונמנעים מתאונות שיכולות לקרות.

מודעות לעזרים ולקבלת עזרה

קשה לשים את האצבע על הרגע שבו אנשים יודעים שהם כבר לא יכולים לעשות דברים לבד אבל אין ספק שלא מעט מהם עלולים להתבייש בכך שהזדקנו והגיעו למצב שבו קשה להם לאכול ולשתות, הם מתקשים לקום מהספה או מהמיטה ואפילו להתקלח ולצאת לקניות ולסידורים. חלק מהם יודע כבר מראש ומניסיון או מאזהרה של רופא שכדאי להם להתחיל לחפש לעצמם עזרים שונים. חלק מהם לומדים בדרך הקשה ולאחר פציעה או קושי תפקודי כלשהו שיש דרך אחרת לחיות ואפשר להיעזר בעזרים שמקילים על החיים שלהם. לכולם משותפת הדאגה לבריאותם ואם יש להם משפחה אפשר וצריך לערב אותם בקבלת ההחלטות לגבי קניית עזרים כאלה, משום שגם הם צריכים לדעת שמעתה זאת הדרך הבטוחה להתנהל. חשוב מאוד לבדוק קרובי משפחה כדי להציע להם עזרים כאלה משום שאיכות החיים שלהם תשתפר בצורה מרשימה ברגע שיתחילו להשתמש בכך.

עזרים לגיל השלישי – אחיזה בטוחה, אכילה נוחה ושינה נעימה

הבית של קשישים יכול להיות הרבה יותר בטוח כאשר מתקינים בו ידיות אחיזה בכל מקום שנדרש לכך, מהשירותים והמקלחת או האמבטיה, דרך המיטה שצריך לקום ממנה ולא תמיד אפשר. מגוון גדול של ידיות לכל מטרה מוצע לקשישים שרוצים להוסיף לעצמם נקודת אחיזה וכל מה שנחוץ זה לרכוש ולהזמין טכנאי שיתקין ידיות שצריך להצמיד לקירות על ידי קידוח והברגה. רצוי לא להתפשר על איכות של ידיות כאלה ולרכוש רק מה שמבטיח לכם עמידות ואחיזה נוחה. הליכה בעזרת הליכון גם בבית מחייבת מציאת הליכון שיתאים גם לגודל של המסדרונות ושתוכלו ללכת אתו בבטחה גם ברחוב. מהסוג הזה תוכלו למצוא כמה הליכונים וביניהם רולטורים עם גלגלים שמקל מאוד על התנועה.

איפארמה – בית מרקחת באינטרנט

חברת איפארמה מציעה בית מרקחת באינטרנט שיש בו גם מגוון גדול של ציוד עזר לגיל השלישי ולבעלי מוגבלויות, בית מרקחת עם צוות של רוקחים שמייעץ וציוד רפואי ביתי של יצרנים מובילים שמתאים למאושפזי בית ולמי שנזקק לציוד רפואי מעולה. באיפארמה אפשר למצוא גם מוצרי ספיגה, מוצרי טואלטיקה וטיפוח לכל מי שנזקק לכך והכל מגיע עד הבית במשלוחים לנוחותכם המלאה.

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments