פטיפון מכשירי שמיעה מומלצים 2022

מרגישים שאתם לא שומעים טוב? כל אדם בעל לקות שמיעה, קלה או קשה יודע שזה פוגע באיכות החיים באופן ישיר. רבים נוטים לחשוש משימוש במכשיר שמיעה בגלל בושה או הדחקה. כיום יש פתרונות מגוונים לכך שתוכלו להרגיש בנוח עם מכשירי שמיעה בפומבי. מכשירי שמיעה קטלוג 2022 מציג לכם את כל האפשרויות הרלוונטיות במחירים הנוחים ביותר. 

מכשירי שמיעה CIC

מכשירי שמיעה CIC אלו מכשירי שמיעה שנמצאים בתוך תעלת האוזן. היתרון הבוהק של דגמים אלו הוא שהם כמעט ובלתי נראים. מי שחושש להראות בסביבה עם מכשיר שמיעה יכול להנות ממכשירים כמעט בלתי נראים. בנוסף לכך, מכשירי CIC נמצאים עם טכנולוגיה מתקדמת המתחברת לסמארטפון ובכך עצם הפעלת המכשירים פשוטה. מכשירי שמיעה שנמצאים בתוך התעלה החיצונית באוזן מזרימים צלילים לכיוון עור התוף וכמו כן, חוסמים רעשי רקע שאינם קריטיים (רעשי מקרר, מכוניות וכן הלאה).  

מכשירי שמיעה BTE 

פרסום:

מכשירי שמיעה BTE אלו מכשירים הממוקמים מאחורי האוזן החיצונית עם צינור שתפקידו לנתב את הקול אל תעלת האוזן. יש סוגים שונים של מכשירי BTE אשר מותאמים לאדם עצמו, גודל האוזן, צבע עור וכמו כן, עיצובים חדשניים. בדרך כלל מכשירים אלו פועלים באמצעות סוללות, אך כיום יש אפשרות לבחור במכשירים נטענים או סוללות נטענות. 

מכשירי שמיעה ITE

מכשירי שמיעה אלו נמצאים בתוך האוזן בהתאמה אישית. בדרך כלל הבחירה במכשירי שמיעה אלו תהיה מבוססת על המלצת הרופא. מכשירים אלו לא נמצאים בתעלת האוזן כמו מכשירי CIC, אלא הם נגלים יותר לעין. מכשירים אלו היו הרבה יותר פופולריים בעבר, אך כיום מכשירי שמיעה CIC הנפוצים ביותר.

התאמה בהתאם לרמת לקות השמיעה

אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור מבין כל הדגמים היא באמצעות התאמה לפי רמת לקות השמיעה. רוב המכשירים מותאמים לרמת הלקות – לפי רמה קלה, בינונית וקשה. יש סוגים שונים של אובדן שמיעה, חלקם לפי צלילים נמוכים, גבוהים ועוד. במכשירים החדשים יש אפשרות להתאים את המכשיר בהתאם ללקוח השמיעה של הלקוח ולכן, אנו ממליצים תמיד לבחור מכשיר שמיעה בהתאמה אישית מתוך מכשירי שמיעה קטלוג 2022.

מכשירי שמיעה קטלוג 2022 – מומלצים

  1. מכשיר ITC מסדרת ZERENA – נוחות השימוש וההתאמה למבנה האוזן האישי שלכם מהווים את הבסיס לחיים משודרגים עם מכשיר שמיעה יוקרתי. חברת bernafon מתגאה במחלקה מתקדמת למחקר ופיתוח העוסקת בהנדסת אנוש והנדסת חומרים כאחד, במטרה לאפשר את המכשיר הנוח והשימושי ביותר – וזהו מכשיר ה-ITC.

כמכשיר מסדרת ZERENA היוקרתית מציע ה-ITC טכנולוגיה מתקדמת במבנה קטן, ונחשב לאחד המובילים בתחום מכשירי שמיעה קטנים באפרכסת. התצורה של מכשירים מדגם in the canal מותירה חלק מהמכשיר חשוף בתחתית האפרכסת הפנימית שלכם ושארית המכשיר זורמת בטבעיות אל התעלה, עובדה המעניקה יתרונות רבים בחווית השמיעה ונוחות השימוש כאחד.

  1. מכשיר השמיעה miniRITE T – ה-T miniRITE הוא אחד ממגוון מכשירם בהם תוכלו להתנסות בביתכם, בתיאום מראש עם הצוות המקצועי שלנו שיגיע עם ציוד מדידת שמיעה משוכלל ויאפשר לכם לחוש ממקור ראשון את האיכות של bernafon, שאת מכשיריה אנו גאים לשווק ונהנים משביעות רצון עצומה של הלקוחות.

כצפוי ממכשירי שמיעה מהטובים בעולם ומסדרת פרימיום בפרט, סדרת ZERENA מאפשרת לסובלים ממגוון רחב של ירידות שמיעה הזדמנות לשחזר רבים מהצלילים שחשבתם שאבדו לנצח: מקולות בני המשפחה ועד קבלת שיחות טלפון או האזנה למוזיקה וסטרימינג בטכנולוגיית Bluetooth / Wireless , מכשיר זה מזמין אתכם לשדרג את איכות החיים שלכם באופן מיידי, קל ופשוט במיוחד לתפעול.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments