על המסלול: צילומי ההריון של בר רפאלי

היא הדוגמנית הישראלית הכי מפורסמת, היא יפה, סקסית ומצליחה ברמה בינלאומית. המדינה כולה עצרה את נשימתה כאשר הודיעה שהיא בהריון – אנחנו כמובן מדברים על בר רפאלי. לקח לה קצת זמן, זה טבעי, אבל עכשיו אנחנו יכולים לראות את צילומי ההריון של בר רפאלי מעטרים מגזינים בארץ ולא פחות חשוב מכך היא מככבת גם בחו”ל.

עם בטן של חודש חמישי רפאלי כבר לא יכלה להסתיר, ואם לומר את האמת – היא גם לא ניסתה. היא סיפרה לעיתונאים שחלום האמהות נטוע בה חזק כבר שנים רבות, ולפי צילומי ההריון שלה ההריון ממש לא מפריע לחייה המקצועיים כי אם להפך.

בחודש החמישי להריון רפאלי המשיכה לדגמן במלוא העוצמה. לא הפריעו לה הבחילות, הבצקות או הכרס הקטנה שמבצבצת, בר התרגלה לגוף המתרחב שלה באהבה וצעדה על המסלול בתצוגת אופנה של נועם פרוסט (פקטורי 54) במוזיאון תל אביב. אבל זה רק קצה הקרחון, בר לא נחה לרגע. גם בחודש החמישי היא המשיכה לשחרר לכיוונינו צילומי הריון אישיים דרך הרשתות החברתיות, שם היא עוטה על עצמה רק בגד ים קטנטן ושובב.

עכשיו היא כבר בחודש השביעי להריון ובר רפאלי מעלה הילוך בכל מובן. היא גם מתחילה להערך להולדת בתה (כן, יורשת העצר לבית רפאלי-עזרא היא בת!!!), היא גם מקבלת עצות וטיפים מכולם, לרבות אימא ציפי, אבל היא גם חושפת בטן גאה ההולכת וגדלה על גבי שערים של מגזינים נחשבים בעולם.

פרסום:

את ההוכחה לכך שמדובר בסופר מודל גם בתקופת ההריון קיבלנו בדמות שער מרהיב ועוצר נשימה במגזין הספרדי הנחשב “אל”. לבר יש סיפור אהבה עם העיתונות הספרדית, ככל הנראה. רק נזכיר שאת תמונות חתונתה עם עדי עזרא היא מכרה בבלעדיות למגזין הספרדי “הולה”.

על השער היוקרתי של מגזין “אל” הספרדי היא מופיעה עם הבטן, ובתוך המגזין ממתינה לנו כתבה שבה היא מספרת על תקופת ההריון ועל האמהות שבדרך. היא סקסית בדיוק כמו שאנחנו מכירים אותה ואולי אפילו יותר – אי אפשר שלא לראות את הזוהר והניצוץ שמאפיין כל כך אימהות לעתיד. כדי להבין עד כמה רפאלי מוערכת בספרד נציין רק שלצורך הצילומים הוטס צוות צילום והפקה מקצועי שהגיע במיוחד עבור רפאלי – לישראל!!!. בכל זאת, דוגמנית-על בשלבי הריון מתקדמים. אבל בר לא מככבת רק בספרד ובישראל, עיניי כל העולם נשואות אליה וכולם רוצים לראיין ולצלם אותה בעת ההריון.

כמו כן במהלך החודש השביעי להריון היא החלה להצטלם בחולון לפרסומת חדשה של מותג מוכר  לצד אושיות רשת מוכרות כמו חן מזרחי וגדי וילצ’רסקי.

לצד הפן המקצועי אט אט בונה לה בר רפאלי תא משפחתי וניכר שהיא נהנית מכל רגע. היא מדברת על האהבה הטהורה שתעניק לתינוקת שתוולד בקרוב על האהבה הגדולה שלה לעדי עזרא, בעלה, ואת חוויית תקופת ההריון היא מגדירה כ”מעצימה ומדהימה”.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments