צריכים דק לגינה? תכירו – דקים פלוס

לא משנה באיזה סוג של חלל חיצוני מדובר, בין אם גינה פרטית, מרפסת או בכלל פנטהאוז, דק עץ הוא הדרך המושלמת לייצר אווירה כפרית ואלגנטית גם יחד. אם אתם צריכים דק לגינה, הכירו את פורטל דקים פלוס – הגדול בארץ לנושא התקנת דק עץ.

בין אם אתם מחפשים ליצור אזור אירוח נעים או מרחב חוץ נחמד עבור שיזוף בשמש, בוק ומייפל הם בין סוגי העצים הנפוצים בישראל עבור התקנת דקים עץ. עם זאת, ניתן גם לבחור בעצים איכותיים אחרים, כמו למשל עץ אלון אשר נחשב עמיד ומסוגל להתמודד עם האקלים בישראל. היתרונות של עצים אלו הם הבאים:

  1. סוגים: עצים אלו מגיעים במגוון גוונים וטקסטורות, כלומר דינאמיים בעיצובם.
  2. התאמה: ניתנים להתאמה אישית, כדי להתאים את הדק כמעט לכל תקציב ועיצוב.
  3. עמידות: עצים אלו מחזיקים בעמידות טובה נגד מזיקים (נרחיב על שימור העץ בהמשך).
  4. בלאי: בדומה לנושא של עמידות בפני מזיקים, עצים אלו עמידים בפני ריקבון ועובש.

למה להתקין דק עץ ומה חשוב לדעת?

מעבר לכך שדקים מעץ מאפשרים לחדש את המראה של החלל, הם גם לא ממש דורשים תחזוקה רבה במהלך השנים. לא משנה איך תחליטו להשתמש בו, התקנת דק העץ בהחלט יכולה לשדרג משמעותית את התחושה שלכם בנכס, כמו גם את העיצוב והנושא של הנוחות.

פרסום:

אבל, לא פחות חשוב ממה שציינו לעיל, ההתקנה של דקים אלו יכולה גם להעלות את הערך של הנכס, שזה משהו ששווה לקחת בחשבון. עם זאת, כדי שדק עץ באמת יעלה את הערך של הנכס במידה מסוימת, חשוב לתחזק אותו בצורה נכונה – המשיכו לקרוא.

מה כדאי לדעת על תחזוקת דק עץ?

בפורטל דקים פלוס, תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת על תחזוקה, שימור ושימון של דקים מעץ. עם זאת, ריכזנו כאן את הדגשים הכרוכים באחזקת ותחזוקת הדק, והם:

  • ניקוי דק עץ: זוהי תחזוקה שוטפת, כלומר בהתאם לסוג העץ שברשותכם, כדאי לנקות אותו עם מברשת רכה ומי סבון או עם מכונת שטיפה בלחץ נמוך (“אקדח מים”). שימו לב, אקדח מים בלחץ גבוה יכול לגרום נזק לדק.
  • סילר לדק עץ: זוהי פעולה אשר מגנה על העץ מפני לחות וקרני UV מהשמש הישראלית החזקה שלנו, ובמקביל, השימון מחדש ומרענן את הצבע של הדק.
  • שימון דק עץ: מומלץ למרוח שכבה קלה של שמן ייעודי כדי לסייע בהגנה על הדק מפני בלאי. השימון גם “יוציא” את היופי הטבעי של העץ, תוך שמירה על משטח חלק ובטוח להליכה עליו.

לבסוף, יש לציין כי דק עץ גם עשי להצריך טיפול נגד מזיקים מעת לעת. צריכים מידע נוסף? עזרה לאתר מתקין דקים מומלץ? אתר דקים פלוס מזמין אתכם לערוך השוואת מחירים בין מתקיני דקים מומלצים – השאירו פרטים וקבלו 3 הצעות מחיר.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments