רק מחסן עם בידוד חום מתאים לאחסון לטווח הארוך

החפצים שלנו חשובים לנו מאוד כל אחד מסיבותיו הוא. עבור רבים מאתנו מדובר בערך סנטימנטלי או כספי, וישנם אנשים שעבורם פריטים שונים הם גם מקור פרנסה טוב. כך או כך, לפעמים אנו נאלצים לחפש פתרון אחסון זמני עבור החפצים שלנו בעקבות מעבר דירה, שיפוצים וכדומה. כי ישנם מצבים שבהם השטח החדש שלנו פשוט אינו מוכן עדיין לקלוט חפצים חדשים. לפעמים פתרון האחסון הזה נועד לתקופה קצרה, אבל לעתים מדובר בתקופה ארוכה למדיי. מכל מקום, אם אתם יודעים שתזקקו לפתרונות אחסון לתקופה ארוכה, חשוב לבדוק שהמחסן מבודד חום. בדרך זו תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהחפצים שלכם מוגנים מכל פגע.

מה צריך לדעת כאשר מחפשים פתרון אחסון לטווח ארוך?

כאשר אתם מחפשים פתרונות אחסון חפצים לטווח ארוך, ישנם כמה דברים חשובים ומשמעותיים שעליכם לבדוק. ראשית, חשוב להפקיד את החפצים אצל חברה מנוסה ומקצועית המספקת אחריות וביטוח על החפצים שלכם, בייחוד אם מדובר בחפצים יקרים. כדאי לברר גם מה בדיוק כוללת פוליסת הביטוח, והאם יש השתתפות עצמית במקרה של גרימת נזק בלתי מכוונת לחפצים יקרי ערך. שנית, מכיוון שמדובר בתקופת אחסון ארוכה, יש לוודא כי המקום מאובטח ושמור היטב. כלומר, שהמחסנים עוברים ניקוי ותחזוקה ראויים. מעבר לכך, אחד הדברים החשובים יותר שיש לבדוק הוא שהמחסן שאתם שוכרים מאפשר הגנה ובידוד, בייחוד עבור חפצים כמו מזגנים, מחשבים ושאר מכשירים חשמליים אחרים.

היכן ניתן למצוא מחסן איכותי לשמירה על החפצים?

בין אם אתם מחפשים פתרון אחסון חפצים לטווח קצר או ארוך, בחברת אחסון כל תמצאו את המחסנים האיכותיים והמבוטחים ביותר. החברה פועלת בתחום במשך שנים ומציעה מחסנים מוגנים ושמורים. כך שתוכלו לאחסן את כל סוגי החפצים שאתם רק יכולים לחשוב עליהם: רהיטים, ספרים, מוצרי חשמל, חומרי בניין ועוד. נוסף על כך, כאשר באים לאחסן חפצים לטווח ארוך, תמיד עולה שאלת המחיר, בייחוד אם מתכוונים לאחסן לתקופה של מעל חודש. בחברת אחסון כל שירותי אחסון לטווח ארוך מוצעים במחירים הוגנים. החברה גם פועלת בשקיפות מלאה כלפי כל לקוח ולקוח, כך שאתם יודעים בכל רגע נתון מה קורה עם החפצים שלכם. היא מספקת גם פוליסת ביטוח עבור החפצים. ולבסוף, כשאתם מקבלים גישה אל המחסנים, אתם מקבלים יחידה פרטית שהיא רק שלכם ובה אתם רשאים לעשות כרצונכם. יש לכם גישה מלאה אל החפצים האישיים שלכם מבלי שאף אחד יתערב.

פרסום:

6 טיפים מנצחים שיעזרו לכם לשמור על החפצים שלכם

אם כבר מצאתם מחסן כלבבכם שבו תוכלו לאחסן את החפצים שלכם, תוכלו למקסם את השמירה על החפצים באמצעות כמה פעולות משמעותיות. אלה כמה דברים שכדאי לעשות כדי להעביר את החפצים אל המחסן כשהם מוגנים ובטוחים:

  1. השתמשו בחומרי אחסון איכותיים – בחירת חומרי אחסון אינה עניין של מה בכך. גם אם בחרתם במחסן טוב, עדיין ייתכן שייגרם נזק לחפצים שלכם בגלל קופסאות קרטון בלתי איכותיות. לא מומלץ לאחסן את החפצים בקרטונים שאספתם מהסופר. במקום זאת, אחסנו אותם בקרטוני אריזה מיוחדים המותאמים לאחסון. קרטוני אריזה ייעודיים ישמרו על החפצים שלכם בדרך הטובה ביותר.
  2. מאחסנים רהיטים? פרקו אותם ועטפו אותם בניילון – אם יש לכם רהיטים שאתם עומדים לאחסן, כדאי לפרק אותם כדי לשמור עליהם בצורה טובה יותר. אם אתם מסתבכים בפירוק הרהיטים, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע שיעזרו לכם בכך. זאת בייחוד אם מדובר ברהיטים עתיקים הדורשים התייחסות מיוחדת. לאחר שפירקתם את הרהיטים, כדאי לעטוף אותם בניילון חזק ואיכותי על מנת לספק להם הגנה נוספת מפני אבק.
  3. לפני שמכניסים את החפצים, מנקים אותם – על מנת לשמור על החפצים בדרך הטובה ביותר, מומלץ לנקות אותם היטב. לא כדאי להכניס לניילון או לארגז חפצים מאובקים ומלוכלכים, שכן הם לא יישמרו טוב לאורך תקופה.
  4. ערכו רשימה של כל החפצים שהכנסתם למחסן – אמנם לא מדובר על שמירה ישירה על חפצים, אבל טיפ זה יחסוך לכם הרבה עצבים ומתח בהמשך. אם אתם מעוניינים לשמור על סדר, כדאי לערוך רשימה של כל החפצים הנמצאים במחסן שלכם. ברגע שאתם מוציאים חפץ זה או אחר, כדאי לרשום זאת בצד. כך תדעו בכל רגע נתון היכן נמצא כל חפץ.
  5. סדר החפצים חשוב – כשיש לכם מספר רב של חפצים שאתם מעוניינים לסדר בתוך המחסן, כדאי לחשוב על אסטרטגיית סידור מתאימה. ניתן, למשל, לסדר את החפצים הכבדים על הרצפה, כדי שאלה יוכלו ליצור בסיס חזק עבור שאר החפצים. לאחר מכן, יש להניח את החפצים השבירים יותר על גבי החפצים הגדולים והכבדים.
  6. יש לכם חפצים שבירים? עטפו אותם – אם אתם מעוניינים להכניס אל המחסן חפצים שבירים כמו נברשות, אגרטלים או כוסות, כדאי לעטוף את החפצים האלה בחומרים רכים כמו שמיכות ישנות או מגבות. כך אפשר להגן על חפצים אלה בדרך טובה.  
קרדיט תמונה: pexels

לא רק לאנשים פרטיים: גם בעלי עסקים זקוקים לפתרון שמירה על חפצים

מחסנים מבודדים לשמירה על חפצים אינם מיועדים רק לאנשים פרטיים שנמצאים כעת במעבר דירה או בשיפוצים, אלא גם למגזר העסקי. לא פעם בעלי העסקים מנהלים חנות או מחסן, והם מחפשים פתרון אחסון לסחורה הרבה שהם הזמינו. באחסון כל ניתן למצוא את כל פתרונות האחסון הרלוונטיים ללקוח.

בחסות אתר משרות – לוח דרושים חופשי

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments