שיווק דרך מועדון לקוחות: למכור יותר, הרבה יותר!

בעלי עסקים חשופים לאינספור הצעות לשיווק ושיפור המכירות. תוכניות שותפים, קניית לידים, שיווק בפייסבוק, בטיקטוק, בוואטסאפ, באינסטגרם, פרסומות ממומנות ושיווק אורגני, מודעות בגוגל או סרטונים ביוטיוב, וזה רק בעולם המקוון. תוסיפו לזה פליירים מודפסים, מדבקות ומגנטים, איש מכירות מדלת לדלת, שלטי חוצות, פרסומות ברדיו, והרשימה רק הולכת ומתארכת.

בואו נעשה רגע סדר – כי בסופו של דבר מכירות מתחלקות לשני חלקים:

  1. השגת לקוח חדש
  2. מכירה חוזרת ללקוח קיים

בעוד שהחלק הראשון, השגת לקוח חדש, באמת דורש לא מעט עבודה והשקעה, יצירתיות וכסף, הרי שברגע שיש לכם לקוח שכבר רכש מכם שירות או מוצר, החלק השני נהיה קל. מכירה חוזרת ללקוח קיים היא דבר פשוט ביותר, כאשר עושים אותו כמו שצריך. מה זה כמו שצריך? עם בנייה חכמה של מועדון לקוחות!

איך עובד מועדון הלקוחות המושלם?

מועדון לקוחות מושלם הוא כלי עזר בלתי נפרד מכל עסק מצליח. המנגנון הטכני דרכו הוא עובד פשוט למדי להבנה, אך הביצוע בפועל דורש ישיבה על דקויות והתאמות בכל שלב בדרך, עד למצב של פעולה אוטומטית שמוכרת ללקוח שלכם פעם אחרי פעם, ללא כל מאמץ.

הנה מה שכל מועדון לקוחות מצליח חייב:

  • תוכנית נאמנות – אתם רוצים לגרום ללקוחות שלכם להבין באופן שאינו משתמע לשתי פנים כי משתלם להם לחזור אליכם שוב ושוב, וזאת על ידי יצירת תוכנית נאמנות ששווה להם באמת. תוכניות אלו יכולות לעבוד על צבירת נקודות ששוות כסף והנחה בקנייה הבאה.
  • שמירה על קשר רציף – כאשר לקוח מצטרף למועדון הלקוחות שלכם הוא בעצם נותן לכם לגיטימציה לפנות אליו כעסק עם הצעות ותוכן. שמירה על קשר רציף עם הלקוח יוצרת מותג חזק, שכן הוא לומד לזהות את העסק שלכם כאוטוריטה בתחום, וכשהוא רוצה מוצר או שירות כלשהו, הוא יעדיף אתכם על פני המתחרים.
  • מכירות מתוזמנות – כל בעל עסק יודע כי יש תקופות בשנה בהן העסק שלו מגדיל משמעותית את ההכנסות. זה קורה בחגים, זה קורה בחופשות, זה קורה מתי שזה קורה בהתאם לאופי העסק. מועדון הלקוחות מאפשר לכם למכור הרבה יותר, תוך פניה ללקוח עם הצעה מפתה לא רק בחגי ישראל, אלא גם באירועים האישיים של הלקוח, כמו למשל ביום ההולדת, ביום הנישואין וכיו”ב, בהתאם לפרופיל של הלקוח ולפרופיל של העסק שלכם.

הקמת מועדוני לקוחות מקצועיים:

מועדון לקוחות מקצועי הוא לא דבר של מה בכך. מדובר במכונת מכירות משומנת היטב, שצריך לבנות כמו שצריך ולתפעל בצורה נבונה. דבר בעל ערך כה גבוה אסור להזניח, ויש לפתחו ולהקימו עם אנשי מקצוע אשר הוסמכו לעשות זאת, אנשים עם ניסיון רב בתחום הקמת מועדוני לקוחות.

פרסום:

ההקמה והתפעול דורשים ידע רב, כאשר השלבים הראשוניים יהיו קריטיים להצלחת המיזם. היכולת לאסוף ולנתח את הדאטה מהלקוחות שלכם, ולהפיק ממנו את המיטב, זו היכולת שתהפוך את המועדון שלכם למצליח באמת, ואת זה יודעים לעשות רק אנשי מקצוע בתחום.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments