5 טיפים להובלת בית יעילה

כשעוברים בית יש התרגשות באוויר להגיע לדירה חדשה, לסדר את החפצים והריהוט בדרך חדשה. ולמרות ההתרגשות שבאוויר, החלק המבאס של האריזה תמיד נמצא שם ואין לנו כוח אליו ויום ההובלה הוא יום שמלווה בהמון לחץ להספיק הכל וגם להגיע לדירה החדשה כשכל הציוד עבר במצב שלם וללא פגיעות. אז איך תעשו זאת נכון? ריכזנו עבורכם חמש טיפים להובלה יעילה שאנו בטוחים שיעשו לכם סדר בכל הבלאגן ויהפכו את יום ההובלה הזה ליותר נעים ופחות לחוץ.

טיפ מספר 1- סדר וארגון

סדר וארגון של הבית לפני האריזה, יכולים לסייע לכם לארוז את הבית יותר בקלות. כאשר יש בלאגן, אנו נכניס ציוד לארגזים באופן מפוזר ולא מאותה הקטגוריה ולפזר את הציוד בבית החדש יהיה הרבה יותר קשה. כמו כן, חשוב לדעת שכיום חברת הובלות מקצועית עשויה להציע לכם גם שירותי אריזה.

טיפ מספר 2- קבעו שיטת עבודה והכינו לו”ז מראש

מסגרת זמנים ושיטות עבודה כאשר עושים הובלת בית הם מאוד חשובים. כאשר יש לכם לוח זמנים של אריזת הציוד וזמני ההובלה, אתם יכולים להיערך היטב ליום ההובלה ולא תגיעו אליה בלחץ ועם חפצים לא ארוזים. כמו כן, חשוב לקבוע את שיטת האריזה. ניתן לארוז כל חדר בנפרד או לארוז את כל הבית לפי קטגוריות.

טיפ מספר 3 – להסביר לחברת ההובלות מהו הציוד הרגיש שלכם

הובלת תכולת בית כוללת בתוכה גם חפצים שבירים ורהיטים שעשויים לקבל מכות בעת ההובלה ומכשירים חשמליים שגם עליהם יש להיזהר. חשוב להגדיר לחברת ההובלה מיהם הפריטים הרגישים אצלכם ולסמן אותם. במידה ומדובר בפריטים בארגז, יש לרשום עליו שביר. במידה ואלו רהיטים, יש לוודא שחברת ההובלות יודעת לפרק ולהרכיב אותם כמו שצריך.

פרסום:

טיפ מספר 4 – ציינו בפני המובילים את הקומה שבה אתם גרים ודרכי הורדת הציוד

זהו טיפ חשוב במיוחד. כאשר עושים הובלת דירה בבניין, אם לא מדובר בקומה הראשונה, למובילים יהיה קשה להוביל את כל הציוד במדרגות ובמיוחד, אם מדובר בבניין ללא מעלית. יש לציין בפני המובילים את הקומה שבה אתם גרים, האם יש מעלית או לא ובהתאם לכך לשקול שירותי מנוף שיעזרו להעביר את הציוד דרך מרפסת או חלון רחב.

טיפ מספר 5 – מצאו חברת הובלה איכותית ועם המלצות

כאשר עושים הובלה, חשוב מאוד להזמין שירותי הובלה מקצועיים. שירות הובלה מקצועי יבצע עבורכם הובלה זהירה ויעילה ואתם תוכלו להיות בטוחים ושקטים שהציוד שלכם יגיע במלואו וללא נזקים.

לסיכום, יום מעבר דירה לא חייב להיות לחוץ. בהחלט אפשר להפוך את היום הזה לרגוע. תוכלו להיעזר בטיפים שלנו ולהזמין שירותי הובלה איכותיים ומקצועיים ואתם מסודרים. כך עורכים הובלה יעילה, בטוחה, נעימה וכמה שפחות לחוצה.

צריכים הובלה זולה? המובילים בישראל – הובלות בפריסה ארצית רחבה

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments