5 סיבות לחלוקת מתנות קיץ לעובדים

היום כולם יודעים כי כל מעסיק וכל מנהל צוות צריך לדאוג מעת לעת לפנק את העובדים שלו עם מתנות איכותיות שישמחו אותו. חלוקת מתנות זו מחווה נהדרת, שמראה על הערכה עמוקה ובעיקר – עוזרת לנו לשמח את הקרובים אלינו. בדרך כלל נהוג לחלק מתנות לעובדים לרגל חגים, חופשות ימי הולדת וכדומה – אך אנחנו ממליצים לחלק מתנות גם לרגל תקופת הקיץ החמה. אז למה כדאי לחלק מתנות קיץ לעובדים? בכתבה זו, החלטנו להציג לכם 5 סיבות עיקריות.

כי מגיע לעובדים שלכם שתראו להם הערכה

סיבה זו קשורה לא רק לחלוקת מתנות קיץ – אלא באופן כללי למחווה האדיבה שמאחורי חלוקת מתנות לעובדים. חשוב להדגיש כי העובדים שלנו הם המשאב היקר ביותר שלנו – הם אלו שמשקיעים את רוב הזמן, המאמצים והאנרגיות שלהם בעבודה למען החזון של החברה שלנו, ובהתאם לכך – מגיע להם שנראה להם הערכה. מגיע לעובדים שלנו להרגיש חשובים ומוערכים, להרגיש כי אכן רואים ומכירים את כל המאמצים המרובים שלהם – ואיזו דרך טובה יותר קיימת להראות הערכה לעובדים מאשר חלוקת מתנות קיץ נהדרות?

כי קיץ זו סיבה לחגיגה

סיבה נוספת לחלק מתנות לעובדים דווקא רק בתקופת הקיץ החמה היא – כי עונת הקיץ זו סיבה לחגיגה. בישראל עונת הקיץ נתפסת כעונה חופשית הרבה יותר, ולא רק בגלל החופש הגדול של הילדים, או בגלל העובדה שבעונה זו רוב הישראלים יוצאים לחופשה. הטמפרטורות גבוהות, הימים ארוכים והשמש קופחת רוב שעות היום – ויש אווירה של חופש באוויר. זו תקופה הרבה יותר משמחת, ומן הראוי שנרצה לחגוג אותה עם העובדים שלנו על ידי חלוקת מתנות נהדרות, בהן יוכלו להשתמש לכל אורך העונה הזו.

פרסום:

לאחד בין העובדים

מתנות יוצרות אווירה נהדרת בסביבת העבודה, ומשמחות את כל העובדים. זו הזדמנות מצוינת לחבר בין העובדים, וליצור דינמיקת עבודה משותפת במשרדים. דינמיקה כזו יכולה לתרום רבות לחברה שלכם, וניתן להגיד כי חיבור כזה בין העובדים בהחלט יכול לעודד אותם לתת תפוקה טובה יותר – מה שבעקיפין עוזר לנו להוביל את החברה להישגים טובים ואיכותיים יותר בצורה עקבית.

להרים את המורל של העובדים

יש המון יתרונות למחווה המסורתית של חלוקת מתנות, בטח כאשר אנחנו מיישמים אותה בסביבת העבודה ומחלקים מתנות לעובדים שלנו – זו מחווה משמחת, מקרבת ובעיקר מחווה אשר מראה על הערכה עמוקה. ובכן, כאשר אנחנו מתחילים במסורת של חלוקת מתנות קיץ לעובדים שלנו – זו דרך נהדרת להרים את המורל בסביבת העבודה, הרי מי לא אוהב לקבל מתנות? מעבר לכך, זה כיף גם להיות בצד הנותן, ולראות את החיוכים על פניהם של העובדים שמרוצים מכל אותן מתנות נהדרות שהם קיבלו. זו דרך מצוינת להרים את האנרגיה בסביבת העבודה, ולפתוח את עונת הקיץ במשרדים ברגל ימין.

יותר מוטיבציה לעובדים

כל היתרונות של חלוקת מתנות קיץ לעובדים, והאופן בו היא משמחת את כולם – בהחלט עוזרת לנו להעלות את המוטיבציה של העובדים. עובד שקיבל מתנה נהדרת ומשמחת, בהחלט יבין עד כמה מעריכים אותו ועד כמה רואים בחשיבותו במקום העבודה – ובהתאם לכך בהחלט סביר להניח כי הוא יהיה מרוצה עוד יותר ממקום העבודה שלו. עובדים שמרוצים ממקום העבודה שלהם ונהנים להגיע אליו בדרך כלל ישמחו להמשיך בהשקעה ובעשייה שלהם, וכתוצאה מכך – אפילו נוכל לראות שיפור מסוים בתפוקה שלהם. לכן, ניתן להגיד כי חלוקת מתנות קיץ לעובדים מדרבנת אותם ובעקיפין – אף מדובר במחווה שיכולה לשפר את התפוקה של הארגון.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments