5 רעיונות מקוריים להדפסה על כובעים

יש לכם מסיבת רווקות, חתונה, יום הולדת, סיום קורס בצבא או יום הולדת לילד? זה הזמן להזמין עבור האורחים שלכם או המסיימים כובעים בהדפסה אישית. הדפסה על כובעים, הם הטרנד החדש היום ואנשים רבים בוחרים בהם גם עבור חלוקה ברחבת הריקודים, עבור המשתתפות במסיבת הרווקות ומתנה מצוינת עבור ילדי הגן ובית הספר.

הדפסה על כובע עבור ילדי הגן

בסיום גן חובה ובסיום שנת לימודים בגן הגננת וועד ההורים שוברים את הראש מה לקנות הפעם לסוף השנה. אם אתם מחפשים מתנה איכותית שמתאימה בדיוק לעונת הקיץ בה מתחיל החופש הגדול, הדפסה על כובע זו בדיוק המתנה שאתם מחפשים. תוכלו לכתוב על הכובע נתראה בשנה הבאה או חופשה נעימה ואת שם הגן. זו מתנה מצוינת ומזכרת נהדרת מהגן.

הדפסה על כובעים עבור מסיבת רווקות

אם אתן מתכננות מסיבת רווקות בקיץ, כובע עם הדפסה זו בדיוק המתנה המושלמת בשביל המשתתפות. יש המון משפטים מקוריים להדפסה על כובע עבור מסיבת רווקות. תוכלו לכתוב על הכובע את המשפט “רווקה לעוד דקה” או “המושלמת זו היפה בלבן” ועוד.

הדפסה על כובעים עבור חתונה

אם בא לכם להפתיע את האורחים שלכם, תכינו כובעים מודפסים עבורם ותחלקו ברחבת הריקודים. תוכלו לרכוש כובעים זוהרים צבעוניים שיהפכו את הרחבה למקום ססגוני במיוחד. לכם יהיו צילומים מרהיבים למזכרת ולאורחים תהיה מתנה שימושית. גם על הכובעים לחתונה תוכלו לכתוב משפטים מגוונים ומצחיקים או לקנח במשפט תודה שבאתם לשמוח איתנו.

פרסום:

חמש רעיונות מקוריים להדפסה על כובעים

כדי שיהיה לכם יותר קל לבחור מה לכתוב על הכובעים, הנה לכם מספר רעיונות מקוריים להדפסה עבור כובעים למסיבת רווקות וחתונה.

  1. כובעים עבור האורחים

אם מדובר על כובעים עבור אורחים שונים בחתונה, תוכלו לכתוב על הכובע “אני כבר תפוס, בקרוב אצלכם” או “אני פה רק בשביל הסטייק” וגם “הקוד לכספת אצלי”

  • כובעים עבור החתן והכלה

גם לחתן והכלה מגיע כובע. על הכובע של החתן אפשר לכתוב ” אין דרך חזרה” או “נא לא לגעת, בעל טרי”. על הכובע של הכלה אפשר לכתוב “היפה בלבן” או “אראלה לא להתקשר, אני כבר זכיתי”

  • כובעים עבור המשפחה הקרובה

גם למשפחה הקרובה נהוג להכין כובעים עם משפטים כמו “אני הנהג”, “אחותי הכלה, אני פנוי”, “אני אבא של החתן וגם אני תפוס”, “כשאגדל אני רוצה להיות כלה כזאת” וכדומה.

לסיכום, כובעים עם משפטים מודפסים זה הטרנד החדש של הקיץ. תוכלו להזמין כובעים בשלל צבעים, עם מגוון משפטים מצחיקים, מרגשים שנשארים למזכרת לאחר מסיבת סיום, חתונה או כל אירוע שמחה אחר שיש לכם. זו מתנה נפלאה וגם מחווה ממש יפה עבור האורחים שלכם באירוע.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments