5 יתרונות לממשק API של אוקטה בתהליכי ההזדהות הארגונית

תהליך ההזדהות בעל חשיבות רבה, אך מעלה קשיים משמעותיים משני אפיקים מקבילים. מצד אחד קיימים שלל איומי סייבר מהותיים, ומצד שני ישנה חוויית משתמש. בעוד שהאקרים מנצלים את העובדה שאנשים נעזרים בסיסמה אישית כדי לבצע על ידה מתקפות כופר ושאר נזקים תדמיתיים, הרי שלקוחות נרתעים מהזנת סיסמה, עובדים מבזבזים זמן יקר על הזנת ושחזור סיסמה ומוקדי התמיכה מתעסקים לא מעט עם לקוחות שלא מצליחים לצלוח את שלב ההזדהות. מה אם כן עושים? כיצד מתייעלים? כיצד לא מוותרים על הליך ההזדהות ובו זמנית מפשטים את סך התהליך? הגיע הזמן שגם אתם תכירו את ממשק API מבית אוקטה.

קרדיט: PIXABAY

ממשק API מבית אוקטה

טרם נעצור להסביר מהו ממשק API מבית אוקטה, נחדד מה זה API. ובכן API אלו ראשי תיבות של Application Programming Interface – ממשק עבור תכנות יישומים, ואם נפשט, נסביר שמדובר בדרך יעילה לחלוק מידע עם צד ג’ באופן מבוקר וידידותי למשתמש. שניתן דוגמה? כאשר חברה רוצה לאפשר ללקוח להזין פרטים כדי לקבל גישה למסד נתונים אישיים, היא נעזרת בממשק API. כיצד אם כן אוקטה נכנסת למשוואה? מציעה פתרון אלגנטי, מתקדם וברמת אבטחה מאוד גבוהה. מוזמנים לעבור על 5 היתרונות המרכזיים של api access management okta ולהתחיל להפנים כיצד גם העסק שלכם עתיד להתייעל. 

5 יתרונות חשובים שייתמכו בעסק שלכם

פרסום:
  1. מענה כולל Okta  מעניקה מענה מקיף מבחינת הזדהות. אין זה משנה אם מבקשים לפעול מול לקוחות, עובדים או ספקים. עבור כל קהל יעד מוענק מענה ממוקד שעונה על שורה ארוכה של צרכים, דגשים ואילוצים. באופן שכזה ניתן להיות בטוחים שכל אחד זוכה בתרחיש הזדהות נוח, מותאם ובטוח.
  1. הרשאה אוטומטית – מחקרים רבים מצביעים על כך שגולשים נמנעים מלהשלים את תהליך סגירת העסקה רק כיוון שמתייאשים בשלב ההזדהות. אי לכך טוב לדעת שאוקטה מובילה בכל הנוגע לשלבי אימות לקוחות בגישה לאפליקציות – מאפשרת מתן הרשאות גישה בצורה אוטומטית. עוד נציין שאוקטה תומכת במגוון פרוטוקולים מוכרים שנוגעים לתהליך ההזדהות, כגון OAuth 2 ,OIDC SAML 2.
  1. גישה מלאה – בכל הנוגע לניהול הזדהות וגישה, okta ciam מובילה, כך שאנשי הפיתוח שעובדים בארגון שלכם מקבלים גישה פתוחה לOkta Identity Cloud, עובדה שמעניקה שליטה מלאה על סך תרחיש הפעולה. בכך זוכים ליצור חוויית משתמש נוחה, חלקה ומאובטחת, בהתאם לשורה של דגשים אישיים. עוד נחדד שהשירות מקיף ואינו כולל רק זיהוי משתמשים, אלא גם מדובר בניהול הרשאות באפליקציות.
  1. האצלה – ממשקי API מבית Okta מעניקים מענה מקיף, כך שבין היתר מתאפשר לבצע יישומים של צד שלישי באפליקציה, וזאת פשוט מאוד ע”י הפעלת Federation – האצלת סמכויות. 
  1. גישה פשוטה עבור כל מורכבות ארגונית – גם אם על הפרק נדרש להתמודד עם מורכבות ארגונית, הממשק של API מבית אוקטה מספק גישה יעילה וחשוב מכל פשוטה. גישה מאובטחת שמותאמת בצורה נקודתית עבור כל מבנה ארגוני. מכאן שאם מבקשים לייעל את תהליך ההזדהות ונתקלים בשלל מגבלות ואתגרים, טוב לדעת שקיים מענה ממוקד ומדויק. 

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments