איך לבחור ספק אינטרנט לבית או לעסק?

בחירת ספק אינטרנט יכולה להשפיע במידה ניכרת גם על ההכנסות בעסק וגם על איכות החיים בבית. אנו יכולים לקחת אתכם לדוגמאות גדולות של מפעלים או יבואנים המקבלים הזמנות דרך האינטרנט, צריכים להנפיק חשבוניות ומסמכי הזמנה מסודרים, להוציא מפרטים ולדעת בדיוק מה לשלוח, באיזה כמויות ולאיזה עסק באיזה כתובת.

ברגע שאין אינטרנט כל הפעילות מוקפאת והעסק עשוי להיפגע כלכלית בצורה קשה בכל יום כזה שעובר ללא אינטרנט ואפילו בכמה שעות ללא אינטרנט שעשויות לפגוע בחלק מההזמנות היומיות. בדוגמה קטנה יותר נוכל לספק על בעל חנות שזקוק לחיבור לאינטרנט על מנת לאפשר סליקה של כרטיסי אשראי במקום. יש לקוחות שמחזיקים רק כרטיס אשראי או אינם מעוניינים לשלם במזומן אלא רק עם כרטיס אשראי ולא פעם אנו שומעים על תקלות אינטרנט בחנויות שמובילות לאיבוד לקוחות ועסקאות אשר פוגעים בעסק כלכלית.

אלו כמה דגשים חשובים לבחירת ספק אינטרנט

  • מהירות האינטרנט – גלישה איטית בעסק יכולה לפגוע גם בסבלנות העובדים בסביבת העבודה הטבעית שלהם, גם בהתנהלות מול הלקוחות וגם בסבלנות של הלקוחות בסופו של דבר. לכן חשוב לדאוג שתהיה מהירות גבוהה שתספק את צרכי העסק. במידה ויש מכשירים רבים המחוברים לחשבון האינטרנט של החברה חשוב עוד יותר לבחור במהירות אינטרנט גבוהה, אולי אפילו לבדוק אם יש באזור תשתית של סיבים אופטיים להתחבר על תשתית זו לאינטרנט במהירות של 600-1000 מגה. 
  • מחיר – לכל עסק יש הוצאות וכל בעל עסק מחפש את האפשרויות השונות לחסוך בהוצאות וזה בסדר גמור. בכל הנוגע למחיר של ספק אינטרנט צריך לבצע השוואת מחירים ולבדוק מה המחיר שאתם יכולים/רוצים לשלם בעבור סעיף זה בהוצאות שלכם. כמובן שבמידה ותרצו אינטרנט מהיר יותר עם תשתיות איכותיות יותר מן הסתם שהתשלום יהיה מעט יותר גבוה בכל חודש.
  • שירות לקוחות – לבסוף כדאי לבחון את שירות הלקוחות של ספק האינטרנט שאתם רוצים להתחבר אליו. מה שקורה הוא שעסק זקוק לרוב לשירות לקוחות צמוד ומהיר יותר מאשר בית פרטי. אם האינטרנט לא עובד בבית כמה שעות והילד לא יכול לשחק במשחק הרשת שלו לא קורה כלום אולם כמה שעות או יום שלם שהאינטרנט לא עובד בעסק עשוי לגרור מצב של הפסדים כלכליים רבים לעסק ולעתים אפילו איבוד לקוחות שלא יחזרו אל בית העסק בשל חוויית השירות. 

בדקו את האופציה הטובה ביותר בשוק עבורכם לפני שאתם בוחרים ספק אינטרנט לעסק, השוו מחירים ובדקו את המהירויות, התשתית שאתם מחוברים אליה וכמובן את שירות הלקוחות. אנו ממליצים בחום לבדוק את שירות האינטרנט של חברת טריפל C המאפשרת לכם ליהנות מאינטרנט חכם ועריכת החבילה בלחיצת כפתור ללא צורך בהמתנה לנציג או שיחות מייגעות עם נציגי שימור לקוחות.

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments