בחירה נכונה של כפפות חד פעמיות- כל מה שרציתם לדעת

כפפות חד פעמיות רלוונטיות עבור מגוון צרכים שונים. בין אם מדובר על שימוש אישי עבור ניקיון הבית או הכנת אוכל ובין אם מדובר על שימוש תעשייתי, הרי שיש צורך לבחור בכפפות הללו בצורה נכונה. כיום בשוק הכפפות החד פעמיות אפשר למצוא סוגים שונים של כפפות, כך שכל שנותר לכם לעשות אם אתם זקוקים לכפפות כאלה זה פשוט להכיר את הסוגים השונים, את היתרונות והחסרונות שלהם, את המאפיינים שלהם ועוד, כאשר המטרה היא להתאים את הכפפות המדויקות ביותר לצרכים שלכם בסופו של דבר. במאמר הבא תקבלו את כל המידע על סוגי כפפות חד פעמיות ואיך בוחרים את הטובות ביותר.

סוגים של כפפות חד פעמיות

כפפות חד פעמיות הן בשימוש נפוץ מאוד בתעשיות שונות. כמובן שלא מעט אנשים בוחרים להשתמש בהן גם עבור צרכים פרטיים, כך לדוגמא: רבים רוכשים כמות גדולה של כפפות חד פעמיות שישמשו אותם בכל פעם שהם מנקים את הבית שלהם ובמיוחד כאשר הם משתמשים בחומרי ניקוי שעלולים להזיק לכפות הידיים שלהם, או בכל פעם שהם מבשלים או מכינים אוכל כאשר המטרה היא לשמור על היגיינה ובריאות. יחד עם זאת, השימוש הנפוץ יותר של כפפות חד פעמיות הוא דווקא בתעשיות שונות. ניתן למצוא אותם בתעשיית האוכל, בתעשיית הרפואה והבריאות, בתעשיית הניקיון ועוד. בשל כך כיום ניתן למצוא סוגים שונים של כפפות חד פעמיות ויש צורך לבחור את הטובות והמתאימות ביותר בהתאם לצרכים העומדים על הפרק.

כפפות לטקס

סוג נפוץ ביותר של כפפות חד פעמיות הוא כפפות לטקס. מדובר על כפפות שעשויות מגומי איכותי ומשתמשים בהן לא מעט לצרכי רפואה. רופאים, אחיות ואנשי מקצוע אחרים שמציעים שירותים רפואיים, תמיד יעטו כפפות וסביר להניח שמהסוג המדובר שכן, הן מציעות את ההגנה המקסימלית על כפות הידיים וכן את ההיגיינה המקסימלית לכל מטופל. בכפפות הללו משתמשים גם בתעשיות המזון השונות כאשר המטרה היא להבטיח שמכינים את האוכל בצורה בריאה ובלי לערב חיידקים בצורה כלשהי בתהליך ההכנה וכן, ניתן למצוא את הכפפות הללו גם אצל חשמלאים המבצעים עבודות חשמל שונות שכן, החומר המדובר ידוע כמבודד חשמל וגם אצל חוקרי זיהוי פלילי בשימוש כאשר הם חוקרים זירות שכאלה. מדובר על כפפות שיש להן מגוון רחב של יתרונות ועל כן הן שימושיות ביותר במגוון רחב של מקרים.

פרסום:

כפפות לטקס מגיעות עם טלק או ללא טלק, האבקה המדוברת מבטיחה שהכפפות לא ייצמדו לכפות הידיים ולכן, אם מדובר על עובדים שצריכים להחליף בתדירות גבוהה כפפות, אין ספק שכפפות עם טלק יהוו את הבחירה הטובה ביותר עבורכם. הכפפות לא ידבקו לכפות הידיים במהלך השימוש בהן וכך יהיה קל ונוח להסיר אותן בכדי לעטות כפפות חדשות ונקיות בכל פעם מחדש.

כפפות שעשויות מניילון

מדובר על כפפות פשוטות מאוד ביחס לכל כפפות מסוג אחר שניתן למצוא כיום. את הכפפות הללו ניתן לרכוש במחירים זולים ובכמויות גדולות והן רלוונטיות ביותר לכל אדם שמנקה את ביתו ומעוניין לעשות זאת באמצעות כפפות לצורך הגנה על כפות הידיים. גם אם אתם מציעים שירותי ניקיון פרטיים או במסגרת שירותי חברות ניקיון, ניתן למצוא את הכפפות הללו על כפות הידיים של העובדים.

 כפפות ניטריל

עוד סוג של כפפות הוא כפפות ניטריל. את הכפפות הללו ניתן למצוא בשני סוגים: כפפות ניטריל ללא אבקה וכפפות ניטריל עם אבקה. הכפפות הללו קלות וגמישות, כך שכל אדם שעוטה אותן על כפות הידיים לאורך זמן לא ירגיש קושי או סרבול כלשהו. הן מתאימות מאוד לאנשים שזקוקים לכפפות על הידיים לאורך פרק זמן משמעותי כגון: עובדים במעבדות רפואיות, עובדים בקופות חולים ועוד.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments