דלתות כניסה מעוצבות, איכותיות וייחודיות במגוון עיצובים

כאשר אתם משפצים את הבית או בונים דירה, אתם צריכים לקבל לא מעט החלטות חשובות בקשר לתכנון ולעיצוב. תכנון כל פרויקט אדריכלות או עיצוב פנים נעשה בעבודה מדויקת ביותר המשלבת בין פונקציה, קונספט ועיצוב כדי ליצור סביבת מגורים נעימה, נינוחה ואסתטית לבעלים. אחד החלקים המאתגרים ביותר מבחינת עיצוב ובנייה הוא תכנון הכניסה לבית ובפרט- דלת הכניסה.

דלת כניסה איכתית

דלת הכניסה, מבחינות רבות, היא הפריט החשוב והמשמעותי ביותר בבית. הדבר הראשון שאורחים רואים כאשר הם קופצים לביקור, היא דלת הכניסה, ולכן חשוב שהדלת תהיה מרשימה ומעוצבת. הרצון בבחירת דלתות מעוצבות ואסתטיות אינו צריך לבוא על חשבון הדרישה לאיכות חסרת פשרות, שכן דלתות הבית משחקות תפקיד פונקציונאלי חשוב – דלתות איכותיות מבודדות את הבית מבחינה תרמית ואקוסטית, מבחינה בטיחותית – דלת הכניסה מעוצבת צריכה להיות איתנה, יציבה, וחזקה כך שתגן על כל המתגוררים בבית ותמנע מפורצים לפרוץ פנימה וכו’. וכאמר מבחינה אסתטית ועיצובית – דלת הכניסה נותנת את הרושם הראשוני בעת כניסה לבית. מהו הרושם הראשוני שאתם מחפשים? דלתות עץ המשרות אווירה כפרית וחמימה, או אולי דלתות מודרניות וחדשניות? מומלץ להשקיע זמן ומחשבה בבחירת דלת כניסה מעוצבת לבית שלכם, בחרו דלת איכותית ועמידה מחברה בעלת מוניטין ושרות מעולה – אנדרסן.

אנדרסן – דלתות וחלונות באיכות הגבוהה ביותר

אם אתם מחפשים חלונות או דלתות להתקנה, סביר להניח ששמעתם על חברת אנדרסן. אנדרסן היא חברה המייצרת חלונות ודלתות ומשרתת לקוחות בכל העולם כבר למעלה ממאה שנה. בזכות הוותק והניסיון שצברה במהלך השנים, החברה הינה המובילה ביותר בתחום. המהנדסים של מחלקת המחקר והפיתוח של אנדרסן משקיעים משאבים ומאמצים רבים בפיתוח המוצרים העמידים והאיכותיים ביותר. בזכותם המוצרים שומרים על מראה אסתטי ויוקרתי, גם אחרי שנים רבות של שימוש. בנוסף לכך, בקולקציית החלונות של החברה (שניתן למצוא באתר) יש מגוון רחב של אפשרויות למאפיינים האסתטיים לדלתות וחלונות. ישנם זני עץ רבים לרשותכם, סוגי זכוכיות, חיפויים מסוגים שונים, צורות פתיחה שונות והכל ניתן לצבוע במגוון רחב של גוונים לבחירתכם. עם מגוון אלמנטים אלה יש אין סוף עיצובים לבחירתכם.

בנוסף לאסתטיקה, החלונות ודלתות של אנדרסן מבודדות טמפרטורה ואקוסטיקה בצורה מושלמת כך שניתן לשמור את הבית בחום הרצוי. לא משנה אם אתם מנסים לשמור על חום בפנים, בחוץ או שניהם – החלונות שלנו יעזרו לכם להפחית את השימוש באנרגיה וולחסוך כסף רבעל שמירת הבית בטמפרטורה נוחה. עוד יתרון חשוב הוא המנגנונים המשוכללים בחלונות ובדלתות של Andersen, כדי למנוע פריצות ונזקים לבית, מה שהופך אותם לעמידות, בטיחותיות וחזקות במיוחד. כל זה אפשר לשלב בחלונות ודלתות שלכם בלי להתפשר על המראה, ולהתאים באופן מושלם לשאר עיצוב הבית. 

פרסום:

ואם זה לא מספיק – יש עוד – חברת אנדרסן גאה במוצרים שלה, עומדת מאחוריהם ונותנת 10 שנות אחריות על כל חלקי החלון ו20 שנות אחריות על זכוכית החלון. אחריות זו היא הארוכה והרחבה ביותר בשוק.

אנדרסן, נותנים מענה לכל סטייל שתרצו, החל מהסגנון העירוני, המודרני, הכפרי ועד לקלאסי. נשמח מאוד לשבת אתכם ולחשוב יחד על הסגנון האישי שלכם, כדי שהתוצאות יהיו הכי טובות ומתאימות עבורכם. הינכם מוזמנים לבקר בחדר התצוגה של חברת אנדרסן בישראל-

רחוב יד חרוצים 6, נתניה, שעות פתיחה: ימים א-ה 8:00-17:00. אם יש לכם שאלות או בקשות התקשרו ונציג שלנו ישמח לעזור לכם בטלפון מספר: 077-804-0240. אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://andersenwindows.co.il/.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments