דק לחצר ולגינה בליווי ותכנון מקצועי ואיכותי

הקיץ הזה, אתם הולכים להנות, לנוח ולארח מסיבות על הדק החדש והמדהים בחצר האחורית שלכם. יש רק בעיה אחת: הוא עדיין לא נבנה. האופי הניתן להתאמה אישית מלאה של דק חדש הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר של תוספות בית מסוג זה. דק מעוצב ומותקן באופן מקצועי יוסיף מראה מרהיב ויקר ערך שאתם ומשפחתכם יכולים ליהנות ממנו במשך שנים רבות. קבלן שיפוצים מנוסה יבטיח שהדק החדש שלכם ישלים את הסגנון האדריכלי של הבית שלך. כשאתם בשלבי תכנון של בניית דק החלומות שלכם, ההחלטה הגדולה הראשונה שיש צורך להחליט היא חומר ממנו עשוי הדק.

עץ טבעי או סינטטי?

דק מעץ טבעי הוא ללא ספק האפשרות הזולה יותר בין השניים. עם זאת, משטחי עץ טבעי רגישים מאוד לרקבון, עובש, קרינה ישירה של שמש, נזקים מחרקים ולאחר לא הרבה שנים הדק נוטה להתנפח, להסדק ולהתעוות. חשוב מאוד לשמור על הדק נקי ויבש ככל הניתן ולנסות להרחיק מים מהדק  ולכן דרישות התחזוקה התקופתיות של דק עץ טבעי גבוהות מאוד. ואפילו הקפדה יתרה על הדק לא תציל אותו. גם עם תחזוקה מוקפדת, לאחר כמה שנים בסופו של דבר דק עץ ירקב ויגיע השלב שבו מוכרחים לפרק אותו, מכיוון שהוא כבר אינו בטיחותי יותר. העלויות של חידוש דק עץ בכל שנה מצטברות לעלות המקורי של הדק עצמו בתוך שנים ספורות בלבד ובטווח הארוך, דק עץ יעלה יותר מסנטטי רק בגלל עלות התחזוקה הנדרשת. לאור כל אלה, המסקנה היא שהתקנת דק עץ טבעי הינה בחירה שאינה חכמה.

מכיוון שדק המרוכב מחומרים סינטטים נראה דומה לעץ מסורתי, ההשוואה בין דק עץ טבעי לדק סינטטי מופיעה לעתים קרובות למדי. עם זאת, הדמיון הזה הוא רק על פני השטח מכיוון שדק סינטטי מתהדר בהמון יתרונות של חומרי גלם מלאכותיים שמקלים על התחזוקה. לדוגמה, דק לגינה העשוי מחומר סינטטי אינו נרקב, ולאחר ההתקנה הראשונית אין צורך לצבוע או להתאמץ כדי למנוע עובש וריקבון כלל. בזכות יתרונות אלה דק סינטטי הפך לפופולרי ביותר. במיוחד הדק של TREX שדומה מאוד לדק עץ טיבעי, שלא כמו מתחרים רבים בשוק שלא מתקרבים לרמת הגימור והאסטטיות של טרקס.

דק סינטטי רק TREX

מעוצב עם יופי מתמשך, עמידות מדהימה ותחזוקה קלה, אין להתפשר דק סינטטי בעל ביצועים גבוהים. את הדקים הכי איכותיים בשוק תמצאו אצלנו בחברת טרקס. בהשוואה לדקים של טרקס עם סוגים שונים של דקים סינטיים להשוואה “ראש בראש” שמוכיחה כי הדקים שלנו מחזיקים מעמד ומתגברים על השאר.

פרסום:

מבחינה אסטטית – לחברת TREX מבחר עצום של סוגי עצים אותם מדמים הדקים הסינטטים לבחירתכם. הצבעים והטקסטורות בכל הדקים מוקפדים, מדויקים ובמראה יוקרתי.

מבחינת עמידות – הדקים של חברת טרקס הינם העמידים ביותר בשוק וישמרו על המראה גם לאחר שנים רבות מאוד. החברה אפילו מעניקה אחריות ארוכת 25 שנים לכל הדקים, ו 50 שנים עבור הדקים מהדור השלישי.

בנוסף לכל יתרונות אלה, החברה מאמניה בבניה ירוקה ולכן מעל 97% מחומרי הגלם מהם מיוצרים הדקים הסינטטיים הם מחומרים ממוחזרים אשר עשויים משאריות של עצים ופלסטיק. שימוש בדק טרקס חוסך כריתת עצים ומונע הטמנת 190,000 טונות של פסולת.

אבל למה להאמין לנו? לכו תראו בעצמכם! לכו לאולמות תצוגה, וחפשו דקים סינטטים שהתקינו אצל חברים או במקומות ציבוריים. לכל הדעות הדקים של טרקס הם היפים ביותר והעמידים ביותר. ובכלל – 50 שנות אחריות?? מי עוד יכול להתחרות בזה?

מעל הכל לחברת TREX חשוב שירות לקוחות יעיל ומהיר כך שכל לקוח יקבל מענה כמה שיותר מספק. נשמח לעזור, למצוא ולהציע ללקוחותינו מגוון רחב של פתרונות לכל הבעיות והיכולת לחשוב על הפרטים הגדולים והקטנים כאחד. תבואו לבקר באולם התצוגה של החברה בכתובת: רחוב יד חרוצים 6, נתניה. את כל הפרטים הרצויים ניתן למצוא באתר שלנו- https://trex.co.il/

אנו מזמינים אותכם ליצור איתנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-997-3060.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments