כלים מקצועיים למנגל במחיר משתלם ואיכות מעולה

“על האש” הוא אחד הדברים המגבשים והכיפים שאפשר לעשות ביחד וכולנו  מצטערים על כך שזה כל כך נדיר. מדוע ולמה? בישראל כמעט כל יום בחודשי האביב-קיץ (ואפילו הסתיו!) הוא יום שמתאים למנגל. ולאמר את האמת… המנגל לא באמת נעלם בשום תקופה של השנה.  אין שום סיבה שלא ננצל זאת לארוחות בחוץ וחוויות שלא נשכח בתדירות גבוהה הרבה יותר.  

חברת טרייגר לשירותכם

מאז שהמציאה את מעשנות הפלטס בשנת 1987, חברת טרייגר מובילה את העולם במחקר ופיתוח בתחום העישון. החברה פיתחה מנגל – מעשנה שבה ניתן לצלוע, לאפות, לעשן ואפילו לשמש כטבון, וכל זה על ידי. שימוש ב 100% עץ טבעי ללא תוספת כמיקלים, והיא החברה היחידה בעולם המייצרת בעצמה שבבי עץ לעישון. מבחר זני עץ ותערובות יאפשרו לכם לשחק עם טעמים וניחוחות. המעשנה דואגת לאזן בעירת העצים בחמצן ולחות כדי לייצור את העשן המושלם – עשן כחול דליל, שבזכותו האוכל היוצא מהגריל מעשנה בריא יותר וטעים יותר.

כלים למנגל איכותיים ביותר

בנוסף לייצור הגרילים, חברת טרייגר מייצרים כלים למנגל שבעזרתם ניתן לשדרג את חווית העל האש. אצלנו תמצאו מבחר רחב של כלים הנלווים למנגל שיסייעו לכם להכין כל מנה בקלות ובשמחה, ובינהם:

  • מברשת לניקוי רשתות – כל מי שאוהב לעשות מנגל או לעשן בשרים לעיתים קרובות או בנדירות, מכיר היטב את מאבק ניקוי הרשתות. גם מברשת שערות הברזל מתקשה לנקות את השומן, הפיח והגריז, ולעיתים שיערות הברזל מתפוררות ומשאירות שאריות מתכת על הרשתות בצורה מסוכנת מאוד – סיבה נפוצה שאנשים רבים מגיעים למיון ואפילו חדרי ניתוח.. מברשת קרצוף הרשתות של חברת טרייגר הינה בטוחה לשימוש, כיוון שהיא בעלת שערות העשויות פולימר קשיח. מברשת זו אינב פוגעת בציפוי הרשת כלל, לא מתפרקת לתוך האוכל, והכי חשוב, עושה את העבודה בקלות רבה.
  • מרית עצבנית למעשנה – המרית העצבנית של טרייגר שימושית במיוחד כאשר זקוקים למרית חזקה וגדולה במיוחד, לדוגמה: הוצאת נתח בשר גדול, או סלמון. כלי טוב, איכותי ועמיד שניתן לסמוך עליו משפר את כל החוויה.
  • וו נירוסטה עם ידית עץ טיק – בעזרת וו הנירוסטה של טרייגר ניתן להפוך, לסובב ולהרים נתחי בשר מכל סוג, ובכל גודל. הוו נירוסטה חזק ועמיד כך שאפשר להחזיק את נתחי הבשר הכבדים וגדולים ביותר. בעזרת הכלים הנכונים תפסק העבודה הקשה, ותתחיל העבודה החכמה.
  • מלקחיים למנגל – המלקחיים האלה יעשו את העבודה בדרך יעילה וטובה ביותר. למלקחיים ידיות עץ טיק נוחה במיוחד להחזקה, וקצוות המשוננות שבזכותם תוכלו להזיז, להפוך ולהרים נתחי בשר גדולים וכבדים בקלות. 
  • נייר קצבים – נייר איכותי לעיטוף נתחי בשר. כל מי שמבין בעישון בשרים וגריל יודע שנייר קצבים הינו מוצר שימושי ביותר ורבים יחשיבו אותו מוצר חובה במטבח. הנייר שומר על הנוזלים ולחות הבשר, שומר על מעטפת הנתחים ובו זמנית גם מאפשר ונתח לנשום ולעשן לחדור פנימה בלי בעיות.

מספריים לבשר – בעזרת המספריים החזקות והעמידות של החברה, תוכלו “לגזור” בשר ועצמות בקלות רבה. מספריים מיוחדות לחיתוך שלנו מצופות טיטניום ואפילו ניתן לפרק ולהרכיב אותם לצורך ניקיון יסודי. אפילו ניתן להשתמש במספריים אלה כפותחן מפצח אגוזים ולבקבוקי בירה.

פרסום:

אולר הציוד – האולר שלנו כולל: הוק (וו נירוסטה), מברשת, מרית, ופתחן מנירוסטה בציפוי עץ מהוגני. כל כלי ממנו עשוי האולר עשוי באיכות בלתי מתפשרת ובצורה הנוחה ביותר לשימוש. הנירוסטה הכבדה בשילוב העץ נותנת תחושה של כלי עבודה מקצועי ביותר.

צרו קשר איתנו במייל, בטלפון או אפילו בואו לבקר בחדר תצוגה שלנו. את כל הפרטים ניתן למצוא באתר שלנו. כתובת מייל[email protected]: , כתובת פיזית: יד חרוצים 6, נתניה.

אתר טרייגר ישראל: https://www.traegergrills.co.il/, מספר טלפון: .1800-10-12-84

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments