ייעוץ פתרונות מחשוב ולמה כל עסק חייב כזה

המציאות העסקית בישראל דינמית ותחרותית מצד אחד ונהנית מטכנולוגיה מתקדמת ויזמות מצד שני. ההתמודדות והאתגרים באים לידי ביטוי ברגולציה, תקנות, ביטוחים, מכסים, רישוי מוניציפלי וממשלתי, ארנונה, מיסים, הוצאות שכר והשתלמויות לעובדים, התפתחויות טכנולוגיות, שיווק ומכירות. נוסף לכל אלו, בכל עסק המבוסס על תשתית מחשוב, קיים הצורך ברכישה ותחזוקת מחשבים וציוד היקפי, מערכות, מוצרים ושירותים הקשורים לפעילות העסקית.

קרדיט: CANVA

בעבר עולם ה-IT והמחשבים לא היה מורכב ומתקדם כפי שהוא היום, ולכן הרבה פעמים עובד של העסק היה מרכז את המשימות האלה. כיום תשתית המחשבים והטכנולוגיה מגוונות ומתקדמות בהרבה מבעבר ולכן תשתיות מחשוב, רשתות, מערכות ושירותים שונים דורשים מומחיות, מקצועיות וניסיון שלא ניתן להשיג מעובד בודד בעסק שיש לו גם משימות אחרות ואינו יכול לעקוב ולהישאר מעודכן אחר ההתפתחויות של תחומי החומרה, התוכנה, אבטחת המידע והרשתות. 

חברות שירותי IT נותנות מענה לאתגרים אלה ובאמצעות ניסיון מקצועי וידע בתחום הטכנולוגיות המתקדמות ברשתות, אבטחת מידע, חומרה, תוכנה, מוצרי אופיס לעסקים ועוד, מאפשרות לבעלי העסקים שקט נפשי כאשר הן בונות תכנית לתשתית מחשוב המותאמת במדויק לצרכים השונים של העסק.

תקלות מחשוב

פרסום:

לא פעם עסקים נתקלים בבעיות ושיבושים שונים הקשורים לעדכוני תוכנה, שרת גיבוי ואחסון, דליפת מסמכים, שיבוש בתפקוד המערכות או אתר האון-ליין העסקי ועוד. כאשר יש תקלה במחשבי החברה – איש המכירות לא יכול להציג מוצרים שונים במהלך פגישות עם לקוחות, לא ניתן לבצע הזמנות ולקנות מוצרים באתר האון-ליין, הפעילות העסקית משתבשת, המערכות לא עובדות בצורה תקינה ושגרת העבודה ותהליכים שונים נעצרים.

למה לא להחזיק איש it בעסק שלי לטיפול לכל נושא המחשוב?

בעבר היה נהוג להחזיק איש IT כעובד קבוע של החברה כדי לפתור ולטפל בתקלות שונות, אבל במציאות העסקית כיום יותר ויותר חברות שוכרות חברות המתמחות במתן ייעוץ פתרונות מחשוב וטיפול בתקלות משתי סיבות:

1. התקדמות והתפתחות טכנולוגית – איש IT שעובד בחברה צריך להיות מעודכן ולהתמחות בכלל החלקים שמרכיבים את תשתיות המחשוב – מחשבים, תוכנה, חומרה, שרתים מקומיים או שרתי ענן, אנטי-וירוס, אבטחת מידע, הקמת משתמשים לכלל העובדים לרשתות השונות, דוא”ל ארגוני, מערכות, אופיס, הרשאות שונות לעובדים ברמות שונות וביצוע רכש ציוד מחשוב בעת הצורך.

2. הצורך במתן תמיכה וטיפול בתקלות 24 שעות ביממה למשך 6 או 7 ימים בשבוע – כיום רוב העסקים לא יכולים להרשות לעצמם להיות מושבתים או לנהל שגרת עבודה תקינה בזמן שהפעילות ברשת המחשבים משובשת. עסקים מצליחים מוודאים שיש להם מנגנון תמיכה מרחוק וטיפול בתקלות באופן מיידי בכל שעות היממה גם אם מדובר למשל במשרדים ממשלתיים, תשתיות חיוניות וקריטיות, מוסדות פיננסיים, משרדי עו”ד, רשתות שיווק, חברות הייטק ועוד. 

איש IT יחיד שעובד בחברה לא יכול לתת מענה יעיל ומקצועי בזמן אמת לכלל המשימות השוטפות והתקלות שצריך לטפל באופן מיידי. רוב הארגונים והחברות כיום השכילו להבין זאת ולכן אנחנו רואים גידול בשיעור החברות המספקות ייעוץ פתרונות מחשוב לעסקים.

it start – ראש שקט לעסק שלך

אתם רוצים ראש שקט ושמישהו יעשה לכם סדר בציוד המחשוב, שרתי האחסון, האנטי-וירוס ואבטחת המידע, הקמת משתמשים למערכות העסק והדואר הארגוני? רוצים להפסיק להיות מתוסכלים כשהמקרן לא עובד במהלך הצגת פרויקט ללקוח גדול? מעוניינים בחיבור מרחוק של מחשב נייד למערכות העסק במהלך פגישה אצל הלקוחות שלכם? באמצע יום עבודה המערכת השתבשה והמחשבים התנתקו מהרשת ואתם רוצים שהתקלה תיפתר במהירות ובלי כאבי ראש מיותרים?

כל האפשרויות האלה אפשריות לחלוטין עם חברת IT-START  -שירותי מחשוב לעסקים אנחנו נבנה עבורכם תכנית לייעוץ פתרונות מחשוב עבור העסק שלכם כדי שאתם תהיו חופשיים להתעסק בפיתוח העסק שלכם בצורה רגועה.

אנחנו מתמחים מעל 25 שנה בשירות המספק פתרונות שמותאמים לדרישות ולמאפיינים השונים של העסק כך שתקבלו תמיכה לכל תקלה באופן מיידי, לא תשלמו עבור שירות שאתם לא צריכים ולא תופתעו לקבל הודעות על הוצאות נוספות או מוצרים נוספים הנדרשים לעסק שלכם.

המאמר נכתב ע”י צוות התוכן של צריח מדיה – מיתוג

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments