למה חברות צריכות לנהל מוניטין ברשת?

חברות ועסקים בישראל בוחרים כבר שנים לנהל מוניטין ברשת כדי למשוך כמה שיותר קהל לקוחות ובעיקר כדי לשרוד את השוק התחרותי. למה ניהול מוניטין ברשת חשוב? איך מתמודדים עם מוניטין שלילי באינטרנט? ואיך מבצעים ניהול מוניטין?



רושם ראשוני חיובי יעלה את סיכויי ההצלחה שלכם

קמפיין ניהול מוניטין לעסקים וחברות הוא כרטיס ביקור לעסק באינטרנט הוא מנוע החיפוש של גוגל, לפני שכל אדם או גורם עסקי (עסק ללקוח, עסק לעסק) בוחר בעסק/חברה שלכם – הצעד הראשון הוא לחפש את שם העסק, גוגל יציגו את כל המידע שקיים באתרי האינטרנט ברשת והלקוח הפוטנציאלי שלכם יבחר האם הוא התרשם מהמוניטין שלכם או מהמוניטין של המתחרים שלכם.

העידן הדיגיטלי הוא עידן תחרותי הדומה לג’ונגל, רק החזק שורד, מוניטין שאינו מספיק מושך או דל במידע ובמיוחד מוניטין שלילי, יגרמו לעסקים להפסיד לקוחות ובכך ההכנסות ירדו עד לכדי הפסקת פעילות של ממש והשתלטות המתחרים על האזור, התחום ולעיתים הענף כולו.


מלבד עסקים בכל הרמות והסוגים, בשנים האחרונות גם אנשי ציבור ומנהלים בחברות השונות החלו להשתמש בשירותי ניהול מוניטין ברשת ובוחרים לקדם את התדמית שלהם מול האנשים שמחפשים את שמם.

פרסום:

כדי לדאוג לתדמית חיובית, שירותי ניהול מוניטין בשת יאפשרו לכם לבחור את המוניטין שלכם בעצמכם, מומחה לניהול מוניטין ידחוק את התוצאות הלא רצויות ויקדם עבורכם אזכורים חיוביים שהותאמו לצרכים והרצונות שלכם.

מקום נוסף בו מוניטין ברשת מטפל זה ברשתות החברתיות, מעבר לגוגל הרשתות החברתיות מאפשרות מנוע חיפוש וגם שם ניתן להיחשף למידע עליכם, פוסטים, ביקורות, תגובות בדף העסק שלכם, סרטונים ביוטיוב, ציוצים בטוויטר, פוסטים באינסטגרם, סרטון בטיק טוק ורשתות חברתיות נוספות שיוכלו להשפיע על העתיד העסקי של כל חברה וכל עסק בישראל.

קרדיט תמונה: לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטי



ניהול מוניטין ברשת: להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל

בין האפשרות השונות שמוצעות בשירותי ניהול מוניטין זה טיפול במוניטין שלילי ברשת, תוצאות חיפוש שמגיעות כתוצאה מאזכורים שליליים באתרי האינטרנט השונים: כתבות שליליות מהאתרים הגדולים, סרטונים שליליים, ביקורות שליליות בגוגל ואתרי הביקורות, פסק דין על שם של החברה/העסק, תמונות לא מחמיאות הקשורות למוצרי החברה ואזכורים שליליים נוספים.
ניהול מוניטין מאפשר לדחוק את התוצאות השליליות אל העמודים האחוריים ולקדם תכנים חיוביים שיסייעו לקדם את העסקים והחברות בישראל, בהתאם לצרכים העסקיים והתקציב אותו אתם מגדירים.



ניהול מוניטין באינטרנט: איך עושים את זה?

כדי לבצע ניהול מוניטין באינטרנט, פונים אל לירון קטלן, מומחה ניהול מוניטין, בשלב הראשון המומחה יבוצע איתור וניתוח של התוצאות עליכם, לאחר מכן תבנה תכנית פעולה שיווקית שתותאם לכל עסק, כל צורך ובהתאם לתקציב החודשי אותו אתם בוחרים להשקיע על התדמית של העסק שלכם ברשת.
באמצעות כלים שיווקיים רבים ניתן לקדם אזכורים חיוביים חדשים ולדחוק את האזכורים הישנים, כך ניתן לבנות תדמית חיובית חדשה שתציג את ההצלחה העסקית שלכם לאנשים שמחפשים אתכם ברשת.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments